Přejít na obsah

Motor 1.3


410 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  1. Ake sviecky?

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  2. Cukání při lpg

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  3. Felicia 1.3MPI 50kW

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  4. kolísající teplota

    • 10 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  5. LPG BRC Felicie 1.3

    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  6. Vyletí pára

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  7. Klapka-volnoběh-1.3 mpi

    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  8. Nemrznuca zmes do chladica

    • 2 odpovědi
    • 13.4k zobrazení
  9. Motor 1.3 MPI - cena

    • 6 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  10. Felicia 1.3 MPi 50kW

    • 4 odpovědi
    • 13k zobrazení
  11. Chcípá

    • 8 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  12. felicie - čidlo klepání -

    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
  13. vysoké otáčky

    • 4 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
  14. zaslepka rozdelovaca

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  15. Felicie 1,3 LXI

    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • a já si říkal, žes měl na kole ještě asi kola a že fotíš to, jak je to "špinavé" 😄 no dobrý teda 😄 fajn, že to tam vydrželo ...
    • Kontrola a očištění kontaktů v nádržce by mělo stačit
    • V první řadě ať už se v tom nikdo nehrabe a dostaň to do normálního autoservisu a pro příště, každý koupený auto z bazaru by mělo minimálně projít výměnou rozvodů a všech kapalin, protože těch 145 000 km tam může být klidně natočeno dvakrát.
    • ŠKODA Karoq 4×4 ŠKODA Karoq 4×4 dává na výběr ze dvou výkonných motorů ‑ benzinového 2,0 TSI (140 kW/190 k) a naftového 2,0 TDI (110 kW/150 k). Benzinový motor se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG je dostupný výhradně pro Karoq Sportline.  Všestrannost pro každodenní objevování Prostorný a přizpůsobivý Karoq 4×4 je připraven na vše, co život přináší. Tento model kombinuje každodenní komfort se sebevědomým projevem na každém povrchu, ať už jede po dálnici nebo vyjíždí do přírody, což z něj činí ideálního společníka pro aktivní životní styl. Jeho systém pohonu všech kol také zajišťuje vynikající kontakt s vozovkou a stabilitu, a to na různých typech povrchů a […] Článek Kompaktní a všestranný vůz do přírody ŠKODA Karoq 4×4 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Zdravím všechny, mám menší problém. Při ranní cestě do práce, se mi rozblikala kontrolka chladící kapaliny. Ovšem motor se za jízdy nepřehříval a při rychlostní kontrole na parkovišti jsem nezaregistroval ani nějaký úbytek chladící kapaliny (ovšem při zahřátém motoru byla nádobka prázdná, zpět do nádobky se dostala podtlakem, když jsem otevíral víko nádobky). Můj dotaz zní, po čem bych měl primárně jít a kontrolovat ? Chyba v chladícím oběhu, by asi být neměla. Teplotu mi normálně ukazuje, takže čidlo teploty, to taky nebude. Jedině mě napadá samotné čidlo hladiny chladící kapaliny v nádobce. Taky jsem z předchozí jízdy nechal naplno puštěný ventilátor na teplý vzduch, ale to pochybuji, že by s tím mělo něco společného.
×
×
  • Vytvořit nový...