Motor 1.9 D
36 témat v tomto fóru
-
chtěl bych se zeptat čím vyřešim : při zahřátém moturu mi nechce už nestartovat mam 1,9D.. slyšel jsem že je to prý nějaká vada naftových felicií a že se to opravit nedá.. poraďte. děkuji
-
-
- 48 odpovědí
- 67,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Nazdárek, jsem docela nováček co se týká hrabání ve felicii. Chtěl jsem si vyměnit ventilátor, dle známého mechanika věc na 5 minut a nepodařilo se mi ho dostat ven. Odšrouboval jsem kryt včetně ventilátoru a nějak to nešlo ven. Může někdo poradit postup? Musím hodit ven i chladič? Díky
-
- 0 odpovědí
- 2,9tis zobrazení
-
-
Zdravím. Nemá tu někdo na své 1.9D čerpadlo Bosch místo Lucase? Je mezi tím nějaký znatelný rozdíl? Děkuji.
-
- 0 odpovědí
- 3,4tis zobrazení
-
-
dobrý deň, menil som motor na felicii 1,9D aj s čerpadlom, potrebujem spárovať čerpadlo s IMO, ale nenašiel som postup na internete mám Vag ďakujem za pomoc
-
- 0 odpovědí
- 6tis zobrazení
-
-
Mám prozbu na jakoukoliv dobrou duši! Mám feldu 1.9 D kde se mi sekla šponovací kladka rozvodů. Klika byla, že to rozvoďák přežil a tak se motor nepotkal. Problém je, že spodní kryt rozvodů to má zasebou a nemůžu ho nikde sehnat. S koncernových aut tam nepasuje, nebo alespoň vše na co jsem se byl podívat je jiné. číslo dílu (spodního krytu) který potřebuji je 028 109 127 K. Nenajde se někdo, kdo by měl nějaký na víc? Popřípadě nevěděl kde sehnat? přijde mi škoda zlikvidovat auto kvůli jednomu blbýmu plastu... Za každou pomoc předem děkuji! Rozik Případný kontakt na mě: limor@seznam.cz tel. dám případně přes mail..
-
- 0 odpovědí
- 3,4tis zobrazení
-
-
Nazdar všichni chtěl bych se zeptat jak je přidělán vlnovec výfuku u 1.9 jestli je tam svařen jen u části kde je katalyzátor nebo i tam kde je motor když tak nějaké schéma předem díky za odpověď.
-
- 0 odpovědí
- 3,5tis zobrazení
-
-
měl bych malý dotaz a to jestly by šlo vymenit čerpadlo Lucas zs čerpadlo Golf 1.9 D?bez uprav?
-
- 0 odpovědí
- 4,2tis zobrazení
-
-