Přejít na obsah

Motor 1.9 D


36 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  1. Bosch čerpadlo

    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 63.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  2. Vlnovec

    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 40.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  3. Studený motor 1.9D

    • 2 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  4. Felicia 1.9D nežhaví

    • 10 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 9.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 12.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7k zobrazení
  5. Katalyzátor

    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  6. Motor škube

    • 3 odpovědi
    • 8k zobrazení
  7. Snimac TPS

    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím takže posílám zde údaje z měřených hodnot : 18:18:11 Skupina 068: Částicový filtr (vyfuk. Plyny II) 90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient 0.0 Částicový filtr hmotnost uhlíku 18:18:11 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:18:11 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 62.1*C Teplota 54.9*C Teplota 10000000 Provozní stav 18:19:31 Skupina 075: Částicový filtr (vyfuk. Plyny IV) 162.0*C Teplota pred. Turbo 102.0*C Teplota pred. Částicový filtr 90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient 00000000 Stav 4 regenerace 18:19:31 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:19:31 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 63.0*C Teplota 57.6*C Teplota 10000000 Provozní stav 18:19:00 Skupina 072: Částicový filtr (aditiv) 0.00 proud aditiv Úroveň 0.0 Počet Strokes aditiv cerpadlo 9.82 aditiv spotreba 0.00 aditiv koncentrace 18:19:00 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:19:00 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 62.1*C Teplota 56.7*C Teplota 10000000 Provozní stav A chyba zde : 1 nalezena chyba: 18434 - filtr pevnych castic rada valcu 1 P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 38.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h bez jednotek: 0.0 Pracovní cyklus: 89.6 % bez jednotek: 10.20 Teplota: 27.0*C Čas: 4459.5 s Ještě mi servisák kolega řekl, že pokud bude ucpané dpf tak je to prý problém v motoru, kde uniká olej a nafta a zanáší DPF, každopádně koukne na to prej.... Hadice od DPF jsem prokouknul, žádný únik nebo ucpané nejsou, tak já už nevím čím to je.... Teď dotaz myslíte si, že by mohlo být DPF opravdu vyřazené kvůli tohoto problému s únikem oleje od turba ???
    • Díky všem za příspěvky. Co se týče 1.5TSI, vyzkoušel jsem ho v Karoqu (taky automat, sice tam není MHEV, ale i tak) a byl jsem jako docela nadšený jak z té spotřeby tak kultivovanosti (když nepočítám to když se na to šlape, to už mám pocit, že startuje stíhačka ve špatném slova smyslu).  Diesel jsem zkoušel pouze 85KW v manuálu, ale i tam mi přišel dost fajn takže v tomhle mi asi je nějako jedno co to vlastně bude :D.    Nakonec, ale vím, že půjdu do Exclusive selection s 18 palcovýma kolama a asi bez DCC. Ale furt si nejsem jistý s TDI nebo TSI . Z dlouhodobého hlediska mi nějakým způsobem o pár tisíc vychází lépe TSI, ale jaká je u TDI a TSI nějaká údržba netuším.
    • Ahoj Všem, v současné době mám Kodiaq FL a uvažuji o koupi Kodiaq 2, ale...     "Nové" benzínové motory 1,5TSI dostaly servisně velmi nákladné trakční baterie - MILD malou a Plug-in poměrně velkou. (tím se srovnaly náklady u většího nájezdu a stáří auta s motorizací TDI, kde bude stát raketu výměna DPF).  Otázka je co udělá nové častější vypínání vnitřních válců s karbonováním motoru.   "Nové" nafťáky nebyly nijak přepracovány co se týče u většiny z nich katastrofické spotřeby oleje zejména u silnější naftové verze. Ta slabší verze má obecně spotřebu oleje menší, ale často u ní dochází k netěsnosti gufera na klice - na rozdíl od silnější verze, která olej díky velkým výrobním tolerancím a slabým stíracím kroužkům na pístech spaluje olej ve válcích s naftou a pomalu a jistě zasírá DPF. Ta slabší verze TDI vám zase krásně nakonzervuje podvozek kvůli špatnému těsnění na klice uloženého v plastovém(?!) krytu na bloku motoru - pokud o to nestojíte dá se řešit výměnou modifikovaného těsnění na klice - ale je to poměrně náročná záležitost.         Pokud nebudu dál řešit motorizace a zcela novou ergonomii ovládání tak mi přijde, že Kodiaq 2 je oproti jeho předchůdci chudší o:   - měkčené plasty a tapec na zadních dveřích, kde jsou na novém pouze tvrdé plasty a plastová imitace kůže. - KESSY odemykání na zadních dveřích, kde na novém lze dotykově otevřít pouze dveře přední - vnitřní filcová výplň přední schránky před spolujezdcem, kde nový má jen tvrdý plast - el. zásuvka na 230V AC 150W, kde nový má možnost jen zásuvky na 12V DC - ostřikovače předních světlometů, kde nový nemá ostřikovače předních světlometů - menší palivová nádrž, kde nový má 55l oproti 58l předchozí generace - kaplička virtuálního kokpitu, kde nový Kodiaq nemá zastínění přístrojové desky, která je vystrčená na palubní desku.      naopak co v něm novém přibylo:   + el. ovládané žaluzie před chladičem motoru + 2-ventilové tlumiče + dokonalejší matrix světlomety     a co se bohužel nezměnilo vůbec:   = tragické spotřeba oleje zejména u silnější naftové verze motoru = nevyhřívaný kryt předního radaru, který v zimě namrzá a vyřadí tak adaptivní tempomat (který je nově navíc umístěný níže než tomu bylo u předchozí verze)         
    • Dobrý večer pánové, Mám menší problém se škodou octavíí 1.9 TDI, 77kw, 2005, DSG Jak to tak bývá, přijel jsem úplně v pořádku a už jsem neodjel. Motor na první dobrou nastrartoval a hnedka se zadusil, poté již jen slabě motal a blikla na mě kontrolka motoru, hladiny oleje a abs, jinak vše v pořádku. Provedl jsem diagnostiku a píše to chybu 18058 - pohon datové sběrnice chybí odezva sdružených přístrojů.  Prozatím jsem zkusil kouknout na uzemnění motoru, prohodit batery a zkontrolovat pojistky, budu rád za vaše nápady.
    • 🤣tak to fakt ne, jsem pouze uživatel   Co vím, tak v každým kraji mají svůj odloučený" servis, ale nejlepší je zajet přímo do Strakonic, i dlouhá cesta se v tomhle případě vyplatí!!!! Pozor jsou tam dva servisní: 1. Autogas centrum  2. Autogas centrum PLUS .. mám zkušenost s tím prvním, ale i ten druhý je prej taky v pohodě  ..jsou vedle sebe přes ulici   Aktuálně mám Yeti 1.2 TSI 81 kW DSG, natočeno přes 30 tis. Základ je měnit včas filtry Plynná fáze po 20 tis Kapalná fáze 40 tis 1x ročně revize 600kc, při té zkontrolují plynovou mapu ( např nesmí být chudá nebo bohatá směs) a ještě mi tam před technickou udělají emise. Mám tam Stag 400.. rozhodně to není o tom, že si můžeš vybrat, prostě tato sada pasuje k mému motoru nejlíp.   Spotřeba  - na nádrž benzínu nájezdu cca 750 km  - při spalování LPG vyjedu benzínovou nádrž za 4300 - 4500 km.
×
×
  • Vytvořit nový...