Přejít na obsah

Škoda 1201-1203


15 témat v tomto fóru

  1. 1203 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 117.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 887 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 15.7k zobrazení
  2. Taz 1500

    • 1 odpověď
    • 38k zobrazení
  3. Škoda 1203 5q

    • 1 odpověď
    • 8.5k zobrazení
  4. problém so štartérom

    • 0 odpovědí
    • 80.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 35.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 85.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 95.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 115.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 19.9k zobrazení
  5. kostra motoru 1203

    • 6 odpovědí
    • 19.9k zobrazení
  6. 1203-posilovač brzd

    • 0 odpovědí
    • 40.8k zobrazení
  7. Příprava směsi

    • 6 odpovědí
    • 20k zobrazení
  8. 1203-diferencial

    • 2 odpovědi
    • 22.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zrovna teď jsem to byl řešit v servisu. Měl jsem stejný problém jaký popisuješ, mam Scalu 1.5. Dle info ze servisu jsem měl úplně zanesený kabinový filtr, ikdyz ho dle servisky měnili před půl rokem prý tam byla i plíseň. Novy filtr a vyčištěná klima.
    • Data o vozidlech jsou co se týká pneu k ničemu, např. u svého Rapida 2016 tam mám uvedeny jen 14", která na autě nikdy nebyly. Auto vyjelo z fabriky na hliníkových 16" a alternativně tam jsou ocelové 15". Stejně tak vidím evidenční kontrolu v roce 2017, přestože jsem auto kupoval v únoru 2022 a loni v únoru byl na STK, jejíž součástí je i EK. Při loňské STK mi sice technik říkal ať si skočím na registr si to nechat dopsat, načež jsem řekl že já v tom bordel nemám a nevidím důvod tam chodit. Udělal k protokolu kopii velkého techničáku jako přílohu. Dodnes to není opravené.
    • Hezký den,   skouším vše, co bylo razeno pro VIM, bez výsledku... Škoda Octavia combi III 2014,   Columbus. SW TRAIN v.: MHIG_EU_SK_K1541_1 SW MU v.: 0390   Jsem z Uherského Hradiště, pokud by měl někdo VCP, zaplatím! NEBO, pokud by měl někdo nějaké vhodné ISO, také zaplatím!   Díky moc za info!!! Víťa
    • Jo jo, výměna náplň za náplň bez problémů. Víc hliniku ve fitru by to mělo vyřešit okamžitě. Přeci jen se "řidší" olej dostane rychleji na všechna mazaná místa.
    • @gambaboi, nové Euro 6+ motory sa potrebujú najprv zohriať aby mali dobrú spotrebu a to úplné zohriatie (teplota oleja aspoň 90°C) trvá v zime kľudne aj 20-30 km, takže na kratšej trase pekné hodnoty spotreby nečakaj! Ďalšia vec je, že už pri Superbe III sa dalo vidieť, že pohon 4x4 zvyšuje spotrebu oproti prednému pohonu aspoň o liter, čo má za následok, že napr. TSI s predným pohonom má podobnú spotrebu ako TDI 4x4. Ďalšia vec je samozrejme narastajúca hmotnosť áut. Môžeš optimalizovať aerodynamiku a málinko zvyšovať efektivitu motora a pohonného ústrojenstva a získať tým niečo na spotrebe, ale na rozbehnutie vyššej hmotnosti potrebuješ vždy viacej energie a keď následne túto kinetickú energiu nezužitkuješ vo forme čo najdlhšieho plachtenia ale iba ju iba brzdením premeníš na teplo, tak spotreba oproti síce staršiemu, ale ľahšiemu autu pôjde logicky nahor.
×
×
  • Vytvořit nový...