Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....