Přejít na obsah

Fabia

For english speaking people


76 témat v tomto fóru

  1. Hello from Poland 1 2

    • 28 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
  2. Fit side skirts

    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  3. Fabulous Fabia 1 2 3 4 5

    • 119 odpovědí
    • 23.5k zobrazení
  4. Club

    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  5. help fabia backgroun paper??

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  6. Help I need paint!

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  7. New pics of my Fabia

    • 19 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  8. Need help

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  9. hello

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  10. Hello from Greek OTFC

    • 9 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  11. Burning disaster!

    • 19 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  12. A CZ plate sticker?

    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  13. Hi Turker.

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 7.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Práveže koncové polohy ti môžu fungovať, chyba môže byť v tých medzi polohách. Tá klapka z otvoreného stavu ide do polky dráhy do tzv. proti prievanového režimu a až následne pokračuje do úplne zatvoreného pri recirkulácií. Klapka tiež redukuje prúdenie napr. na diaľnici aby sa do interiéru netlačil vzduch pretlakom. Dokáže sa to práve seknút v polohe kedy neprepúšťa vzduch ani z vonku ani z vnútra interiéru.  Osobne sa mi to stalo a prejavilo tak, že motor klímy tlačil vzduch na max výkon ale dnu išiel ozaj len slabý vánok. Problém bol potencimeter v motorčeku, ktorý mal prerušenú dráhu niekde uprostred. Zvyčajne môže byť len mazivom kontaminovaný, stačí ak bežec na poťaku stratí polohu a ona sa zastaví v tej polohe.   A čo vraví inak diagnostika? 
    • Zdravím, založil jsem toto téma, protože jsem nenašel místo, kde by se někdo věnoval přímo a jen tomuto tématu.    Budu rád, když sem napíšete své rady a poznatky z praxe.  Člověk si koupí nové auto např. Škodu Scala 1.0TSI 85kw rok 24. Podepíše papíry, potřese pravicí, dostane klíčky, sedne a jede.   Ale co teď? Jak se mám k autu chovat? Čeká mě zajetí motoru. Všichni chceme kvalitně zajetý motor. -ALE Jak? Jaké otáčky dodržovat? Delší trasy - kratší trasy? Kdy motoru začít přídávat? Do té doby dávat plyn jen do půlky? Když dojedu, nechávat "vychladit" turbo? Po kolika ujetých KM je motor zajetý?    Napište a poraďte nejen mně, ale i ostatním jak na to a pojďme se o tom trochu pobavit. Předem děkuji za všechny sdílené zkušenosti. 
    • Těžko říct, co se týče mě - nejsem moc vysoký a nemám problém s nastavením sedačky řidiče a ani středová loketní opěrka mi nečiní problém. Podotýkám, že mám SIII ve verzi Sportline, takže sedačky jsou o něco odlišné než u ostatních verzí. Naopak ani delší cesty ( klidně 1000 km) mi nečiní nějaké zdravotní problémy (a to i přes to, že mě občas zlobí záda). Doporučil bych vyzkoušet sedačku v jiném S III. 
    • Původní Kodiaq měl volitelně možnost přímé kontroly tlaku v pneumatikách - Asistent KONTROLY tlaku v pneumatikách. Nová verze podle návodu už nikoliv a zůstal jenom Asistent SLEDOVÁNÍ tlaku v pneumatikách. Nevíte, jestli by nešla nějak doplnit? Třeba kódováním + doplnění čteček + samozřejmě samotné senzory? Ten nepřímý způsob, který koncern obvykle používá je k ničemu. Dokonce i S4 má možnost přímého měření a má stejný infotainment.
    • Porsche Praha Smíchov. Doporučuji vyzkoušet, jestli podle VIN se na webu Škodovky nezobrazí tato akce. Pak by stačilo se objednat. U mě už nic nehlásí, jelikož už asi bude zapsáno provedení.
×
×
  • Vytvořit nový...