Přejít na obsah

Fabia

For english speaking people


76 témat v tomto fóru

  1. Hello from Poland 1 2

    • 28 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  2. Fit side skirts

    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  3. Fabulous Fabia 1 2 3 4 5

    • 119 odpovědí
    • 25.6k zobrazení
  4. Club

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  5. help fabia backgroun paper??

    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
  6. Help I need paint!

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  7. New pics of my Fabia

    • 19 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  8. Need help

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  9. hello

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  10. Hello from Greek OTFC

    • 9 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  11. Burning disaster!

    • 19 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
  12. A CZ plate sticker?

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  13. Hi Turker.

    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 8.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Už som pozeral aj tému o3, ale tam to končilo pri chladiacom systéme. Teplota oleja sa neriešila. Našiel som na seat fore 1,6 tdi s tým istým syndrómom ako scala u mňa, ale či to vyriešil dotyčný pred rokmi už neuviedol.
    • Samozřejmě že ta kapalina degraduje, ale v tom sáčku měla být nějaká chemie, která postupně uvolňuje inhibitory a byla to slepá cesta, proto asi G12evo. Řešilo se to i tady tuším v sekci O3, kde měli zanesené chladící okruhy a další z toho vyplývající problémy.
    • Chladiaci systém je čistení originál chémiou podľa TPI na výplach po G13 a následne aj inou chémiou.   K tej záťaži, ak idem po diaľnici, tak po 20km je teplota permanentne  medzi 118-125. to že klesne pri dákom stupáku na tých 118 je úplne mimo a tie teploty pre olej, motor ok nebudú. Takže 700km cestu s tým ja reálne nevidím.   Diagnostiku prinesie zajtra kolega a prebehnem life data a údaje. Otázne je, že to čidlo čo pracuje s PC auta bude ukazovať teplotu oleja aj na diagnostike. Takže teplota výpovednú hodnotu nedá. Tie tlaky áno. Samozrejme nechcem minúť 10 tisíce, ale rád by som to auto mal funkčné najbližšie 2r. (100k km)
    • A instalace rs volantu je stejna jak u volantu O3?
    • Jestliže máš vyměněnou chladící kapalinu, voda se neztrácí, resp jak píšeš, nemíchá se s olejem, auto normálně topí (obě stran výdechů topí stejně) tak si myslím, že řešíš úplně zbytečnou věc. To znamená, že chladící systém jako takový je v pořádku. Evidentně chladící systém oleje funguje - když říkáš, že při vyšší zátěži teplota klesá. Chladící okruh oleje má dva stupně a neshledávám v tomto závadu. Můžeš vyměnit komplet chladič oleje, případně snímač teploty(a hladiny oleje) oleje ve vaně, olejové čerpadlo, vyčistit sací koš ve vaně atd, ale nemyslím, že něčeho dosáhneš. Bude tě to stát desetitisíce, abys zkusil vyřešit zvýšení teploty oleje o 10°C. V diagnostice, případně přes přípravek(u některých aut to jinak nešlo) se může nechat ověřit tlak oleje v určitých fázích běhu motoru a případně teplota oleje(ta by měla být přes diagn).  V případě závady na mazání se systém ozve zcela bezpečně.  PS: přepni si ukazatel na spotřebu, tam tě nebude třeba tak drásat. Joke 😁  
×
×
  • Vytvořit nový...