Jump to content

Fabia

Sign in to follow this  

For english speaking people

    77 topics in this forum

      • 1 reply
      • 1,961 views
    1. Fabia mk2 - rear beam replacement

      • 1 reply
      • 4,803 views
      • 0 replies
      • 2,088 views
    2. Hello from Serbia:)

      • 0 replies
      • 37,690 views
    3. Skoda Fabia RSline

      • 44 replies
      • 19,234 views
      • 200 replies
      • 46,895 views
    4. Hello from Greece

      • 10 replies
      • 7,033 views
      • 4 replies
      • 4,333 views
      • 2 replies
      • 4,221 views
    5. Philleuh's Fabia Combi

      • 19 replies
      • 9,463 views
      • 4 replies
      • 6,098 views
    6. My new Fabia - photos

      • 40 replies
      • 16,251 views
      • 17 replies
      • 7,189 views
      • 4 replies
      • 6,167 views
    7. My Fabia

      • 94 replies
      • 35,226 views
      • 2 replies
      • 6,064 views
      • 1 reply
      • 7,220 views
    8. Help with wheels

      • 5 replies
      • 5,323 views
    9. Fabia From Sarajevo

      • 10 replies
      • 6,065 views
      • 20 replies
      • 7,820 views
    10. Licht bulbs

      • 0 replies
      • 5,480 views
      • 8 replies
      • 5,838 views
    11. From Poland next Fabia

      • 10 replies
      • 7,499 views
    12. Fabia styling

      • 1 reply
      • 5,045 views
      • 5 replies
      • 4,725 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×