Jump to content

Fabia

Sign in to follow this  

For english speaking people

77 topics in this forum

    • 1 reply
    • 4,396 views
  1. Fabia mk2 - rear beam replacement

    • 1 reply
    • 5,717 views
    • 0 replies
    • 2,978 views
  2. Hello from Serbia:)

    • 0 replies
    • 38,571 views
  3. Skoda Fabia RSline 1 2

    • 44 replies
    • 20,987 views
    • 200 replies
    • 50,299 views
  4. Hello from Greece

    • 10 replies
    • 7,932 views
    • 4 replies
    • 5,234 views
    • 2 replies
    • 5,111 views
  5. Philleuh's Fabia Combi

    • 19 replies
    • 10,394 views
    • 4 replies
    • 6,987 views
  6. My new Fabia - photos 1 2

    • 40 replies
    • 17,930 views
    • 17 replies
    • 8,105 views
    • 4 replies
    • 7,054 views
  7. My Fabia 1 2 3 4

    • 94 replies
    • 37,887 views
    • 2 replies
    • 6,980 views
    • 1 reply
    • 8,132 views
  8. Help with wheels

    • 5 replies
    • 6,444 views
  9. Fabia From Sarajevo

    • 10 replies
    • 6,948 views
    • 20 replies
    • 8,726 views
  10. Licht bulbs

    • 0 replies
    • 6,353 views
    • 8 replies
    • 6,744 views
  11. From Poland next Fabia

    • 10 replies
    • 8,415 views
  12. Fabia styling

    • 1 reply
    • 5,927 views
    • 5 replies
    • 5,556 views
Sign in to follow this  


  • Aktuální příspěvky

    • @Petran vseobecne? Pretoze tomu tak nie je
    • Zdravím a mám dotaz spíš jen ze zvědavosti! Fabka I ,4 AQW Po výměně opravné sady musí být provedeno výchozí nastavení zdvihu pístku. U těchto vstřikovačů to bývá 0,5mm. Jak se to nastavuje? Na demontovaném vstřikovači ? Dotáhnout nakonec a povolit o půl otáčky nebo je potřeba mít indikátorové hodinky? Nebo prostě vyměníš 4x pístek  nastartuješ a na pc vidíš hodnoty a kroutíš šroubem v cívce ? Je to fakt taková pakárna? (bych se to snad i naučil než poslouchat ty keci co s tim bude práce :-D) Dík za info prostě nechci umřít blbej :-D a chci si udělat obrázek za co budu platit.
    • Z té periody by se mělo dát odvodit, kde je problém a pokud se to motorkem "posune", tak by nemusela být závada ve stahovače. Stálo by za to motorek vyndat, otočit s ním o půl otáčky a vrátit. Pokud se to bude sekat ve stejných polohách, tak to motorkem (elektronikou) není.
    • Ahojte,  chcel by som sa vás opýtať na váš názor, prípadne radu. Mám v octavii II (2004) autorádio iba s CD a aj to bez MP3, tak som sa rozhodol si kúpiť FM Transmitter.  Problém ale je, že sa FM Transmitter po zasunutí do zapaľovača nerozsvieti a ani sa tým pádom nezapne. Pričom a čo je na tom najzaujímavejšie... V zapaľovači mi všetko ostatné funguje (zapaľovač, USB nabíjačka, kompressor, ...), takže by mal byť zapaľovač v poriadku. A FM Transmitter v inom aute úplne bez problémov tiež funguje, takže problém nie je ani v ňom... Takže mi to absolútne nedáva zmysel, kde by mohol byť problém.  Nejaké rady prosím ? 
    • Co tak mám zatím vypozorováno, tak když jsou venkovní teploty pod nulou, tak je skoro jedno jestli je konektor vytaženej nebo ne. Dobíjí to stále cca 14,5 - 14,6 V. Jiná situace nastane když jde teplota do plusu.   Při zapojeném konektoru začne napětí klasicky lítat - při brždění 14,9 V při jízdě pod plynem 12,1 V. Pokud je brždění málo, tak po určité době, když se aku dostatečně vybije, tak napětí přestane padat pod cca 13 V, stejně tak když se rozsvítí světla, nebo se zapne jiný větší spotřebič.   Pokud je konektor vytaženej, tak se zvyšující venkovní teplotou se napětí postupně snižuje. Při +4°C je napětí cca 14,3 V, při +6°C to spadne na 14,1 - 14,2 V. Při vyšších teplotách to zatím nemám odměřený. Zdá se ale, že není třeba mít obavy z přebíjení. I to "hloupý" dobíjení není zas tak úplně hloupý. A je samozřejmě jedno jestli se brzdí, nebo jede pod plynem - napětí se drží na stejné úrovni.
×
×
  • Create New...