Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  1. 1.8 20V T - tlak turba

    • 3 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. RS

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  3. Jaky benzin do Rska1 1 2

    • 37 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  4. motor 1,8T 20V 1 2

    • 30 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  5. 1,8T - nové rozvody vers. spotřeba

    • 9 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. Klapka 1.8T

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  7. Jak na kat u 1.8T? 1 2

    • 34 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  8. READINESS ???

    • 17 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  9. blow off ventil tlak turba 1 2

    • 34 odpovědí
    • 11k zobrazení
  10. 1.8 Turbo

    • 15 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 12k zobrazení
  11. 1.8 turbo 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  12. POP OFF Ventil

    • 21 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  13. označení turba

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  14. Blow off ventil otevreny a ESP

    • 11 odpovědí
    • 3.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, chtěl bych si pořídit trojkovou Octavii v RS s motorem 180 kw. Otec má jednu takovou, čipnutou na 206 kw a dost mě uchvátila. Zvažoval jsem i 2.0 TSI 228 kw u Golfa, ale ten Golf se mi prostě tolik nelíbí. Blbý je, že co se týče výběru jsem dost náročný, jak na stav, tak i na výbavu. Když už, tak bych chtěl aby to mělo virtuální displej, tu celoskleněnou navigaci, webasto. Chtěl bych to v automatu, ale objevil jsem jednu pěknou modrou v manuálu, akorát cena je přestřel za mě. 595k. Otec za auto dával 550k, sice má horší výbavu a trochu vyšší nájezd ale zase má DSG a Remus výfuk.   Když v tom jedu, tak to DSG je ve městě neskutečně pohodlný. Stejně tak na dálnici. Blbý je to na okreskách, na Déčko mi příjde, že to řadí strašně debilně a líně. Na Sko je to lepší. Zvažoval jsem, že bych šel do té RS v manuálu, řídil jsem jednu a spojka a dráhy kulisy byly přijemný, ale bylo to 169 kw. Příjdu o něco s tím DSG, nebo naopak něco získám...je to třeba v munálu pocitově ještě živější? 169 a 206 kw nemá moc smysl srovnávat co se týče živosti.   Jde mi o to, že moje prakticky ideální a vysněný auto mi vyfoukl otec, měl jsem uvázaný love na terminovaným vkladu. Za těch x měsíců jsem žádnou takovou podobnou nenašel a už mám pocit, že prostě musím jít do kompromisu, protože dost těch aut má vysoký nájezd a já bych chtěl nájezd do 100k, ideálně do 11/18 aby to nemělo filtr pevných částic...a bez kompromisu bych nekoupil nikdy nic. Za 550k se mi celkem líbilo jedno RS, nájezd 35k, dovoz z Francie..bílá...akorát kombík a s filtrem pevných částic. Ten kombík bych možná i odpustil i když jsem někde četl, že má horší jídzní vlastnosti.  Díky za rady a postřehy. 
    • to neni ani deci na 1000km to jde ne?  
    • https://mega.nz/folder/4HtSDQzR#wLnykDrvDHiEpzTC-yeo6A/file/pPs3UYTB   je to sucast dielenskej prirucky
    • @suri. kde sidlis..? Zatial tento problem nemam, ale co citam, za chvilu pride..
×
×
  • Vytvořit nový...