Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  1. 1.8 20V T - tlak turba

    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. RS

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  3. Jaky benzin do Rska1 1 2

    • 37 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  4. motor 1,8T 20V 1 2

    • 30 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  5. 1,8T - nové rozvody vers. spotřeba

    • 9 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. Klapka 1.8T

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  7. Jak na kat u 1.8T? 1 2

    • 34 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  8. READINESS ???

    • 17 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  9. blow off ventil tlak turba 1 2

    • 34 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  10. 1.8 Turbo

    • 15 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
  11. 1.8 turbo 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  12. POP OFF Ventil

    • 21 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  13. označení turba

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  14. Blow off ventil otevreny a ESP

    • 11 odpovědí
    • 3.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To jsem zkoušel, nefunguje to, přitom předtím mi to v téhle situaci, kdy jelo navíc v protisměru auto zacinkalo gongem a cosi zablikalo na maxidotu. Nicméně jsem to dneska ještě projel VCDS, který nenašel žádnou chybu. Potom, co jsem se dostal do jednotky 13-regulace odstupu, jsem zkusil test akčních členů, kde byla položka cosi s kalibrací. To jsem v domění, že jde o kalibraci jízdou, zadal a okamžitě to vyhodilo na maxidotu chybu wifiautíčka s knížečkou a oranžovým trojúhelníkem dole, která nezmizela ani po odpojení a vypnutí zapalování. Tak jsem si zanadával, posléze zkusil ze zoufalství základní nastavení a chyba zase zmizela. Nic jsem nepřizpůsoboval ani nekodoval. Tak to zkusím ještě zítra při cestě do/z práce a v nejhorším budu muset shánět někoho, kdo mi zkalibruje a zprovozní ten radar, který tak či onak stejně nefungoval. Fyzicky jsem ho kontroloval, nevypadá nijak pohnutý, je čistý, drží pevně a auto nebylo nikdy bourané, kabeláž  je taky v pořádku, konektor zastrčený. Při sepnutém zapalování se vyhřívá správně, takže pojistka č. 37 bude taky OK, můžu ještě zítra kouknout. V příloze foto pted chybou, chyby, tohle to vyhodilo po testu akčních členů regulace odstupu, před základním nastavením a foto moji konkretni pristrojovky
    • @čudlR - zjavne podľa zvnútra začmudeného predného okna po týždni jazdenia (ca 1000-1500km) filtrácia vzduchu, resp. riešenie celého systému vetrania v O4 je pomerne slabý bod konštrukcie tohto automobilu. Za pravdu dáva smrad v aute napríklad pri jazde za čmudiacim dízlom - zrejme bod nasávania a aerodynamika karosérie toto nejakým spôsobom podporujú. Predpokladám, že sa to dá zlepšiť používaním AirCare tak ako píše výrobca v marketingovom materiáli. Pokiaľ ti nevadí, že to máš v pľúcach je to každého vec. ušetríš možno 100Kč za filter.   V autách iných značiek som sa nikdy nestretol s modravým povlakom na vnútornej časti čelného skla už po pár kilometroch.    
    • Stalo se mi to na Rapidu v roce 2021 po najetí asi 77000 km. Bohužel cenu opravy netuším. Řešilo se to na záruku a jen mi sdělili, že měnili krytku přestavovače.
    • Pokud u vás mimo obec jezdí cyklisti, tak to nasimuluj že  pojedeš do poslední chvíle na něj bez směrovky a pod plynem a věř že ti ABSko zahamuje 
    • Je tam takato diera prekryta plastovou krytkou,ktora tam je nacvaknuta.Vpoho sa k tomu dostanes.Je to ala 3kova octavia.
×
×
  • Vytvořit nový...