Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • A neklepe ti nejakej bordel v kufru, u rezervy nebo v prihardce v kufru ? Myslim ze nekdo tady takhle taky hledal klepani a nakonec to byl trojuhelnik 😀
    • Aby som do toho vniesol trochu svetla - olej som menil zatial max pri 13,000km, inak sa snazim menej. Aditivum davam cely rok a tlak v pneu mam na rezim eco. DFGA ty budes vediet - jazda od jazera Vinne do Sobraniec (cez Ruskovce), v aute 2 deti a sofer -> 4,8l Cize toto mi pride v pohode spotreba. Ale ked idem 130-140km/h po dialnici, tak tak pod 6 nejdem ani omylom...
    • Ahoj Suri, děkuji ti za tvoji odpověď. Myslíš že by v tomhle případě pomohlo vyměnit ventilové víko s novými gufery pro vstřiky?
    • Díky za inspiraci 👍. Teď jsem si s tím pohál na 1,0 TSI v mém Rapidu. Už dlouho mě trápila především taková divná bzučivá rezonance odkudsi motorové přepážky. Už jsem zkoušel všemožné a nic. Pak jsem narazil na info o této sponce, tak jsem ji zkusil, že by mohla zklidnit drnčení na studeno na volnoběh, ani jsem nepočítal, že by to vyřešilo i onu záhadnou rezonaci. A ono ejhle se sponkou rezonance při pár testovacích jízdách zmizela, tak snad to vydrží. Na druhý konec táhla jsem doplnil taky pružinky, kloktalo to v tom druhém kloubu taky.
    • Přeji všem dobrý den Chtěl bych poděkovat za radu panu Jiří Rückauf s vypnutím ACT u motoru 1.5 TSI. Odpojení jednoho káblíku nezní moc technicky ale zato je plně funkční. Po odpojení se na panelu rozsvítí kontrolky ECT a kontrolka motoru, no motor jede klidněji a plynule. To hučení při jízdě po městě bylo nepříjemný a neustálé přepínání na dvouválcový režim i při studeném motoru mi nepřišlo zrovna ideální. Odpojení uvedeného konektoru mi přišlo jednodušší než úprava řídící jednotky, což by vzhledem na záruku mohl být problém. Vyzkoušet si to může každý a posoudit zda to má pro něj efekt nebo ne. Pro mne je to uklidňující pocit, že opět nemusím přemýšlet o prodeji vozu. Teď chci jen zaizolovat koncovky proti vlhkosti.
×
×
  • Vytvořit nový...