Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Sám o sebe ten hotspot dokáže v priebehu minúty rozpáliť telefon, pokiaľ sa skrz neho ťahajú veľké objemy dát.  Moja kombinácia S23 ultra, bezdrôtový AA, bezdrôtové nabíjanie a telefón je teplý ale nie vriaci a už vôbec žiadne sťažovanie sa na vysokú teplotu telefónu. Dokonca sa aj nabije, síce pomalšie ale nabije. Odhadom za hodinu cesty nejakých 10% dá do plusu. Octavia 4 FL 2025
    • @McMatej Mylsle jsem tím, že si udělejte zálohy z řídících jednotek do souboru CSV a pošlete mi, abych vám mohl poradit     @mirekcafa Je to tak správně, na tom ročníku ty hodnoty tam nejsou.   @IceKiller Koukni do sz😉
    • Tak jsem tvůj úkol splnil. Ano jistá pilovitost tam je. Byl jsem zkusit i další moje 3 auta a je to cca stejně možná i méně. Já myslím, že problém Dunlopů stejně bude někde jinde, možná nevhodná konstrukce pneu, směs, šířka na tak lehké a úzké auto a další faktory. Teď jsem si vzpomněl, že mám spolužáky z Gottwaldova na několika pozicích v Continentalu a až bude nějaký sraz jestli bude, tak se jich zeptám. Kdysi jsem se jich ptal na jedny no name gumy co jsem dal v době chudoby na feldu a smáli se, že jsem udělal dobře, byly to totiž gumy jejich koncernu. Zkus to taky u jiných aut a bude to cca stejné. Faktor technický a agresivity si troufnu vyloučit, jednak hlučnost byla od nového vozu a jelikož už nikam nespěchám a jsem v mých letech už dost vyřáděný z minulé práce což tady nemůžu komentovat 😀
    • K hučení letních Dunlopů Sporft Maxx z výroby mám od kamaráda nový poznatek a nyní již vím, co jejich hlučnost způsobuje. Autem jsem jej kus vezl a posteskl si, jak mi hučí gumy. Pousmál se a říkal: "Až zastavíme, zkusíš si pohladit boky běhounu". Ukázal mi co a jak, tj. přejet prsty sem a tam po stranách běhounu s příčnými drážkami. Na jednu stranu ruka krásně klouzne a na stranu druhou je to jak struhadlo. U mě to bylo méně na vnější straně kol a pak o něco více (a už výrazněji) takto pilovité na straně vnitřní.   @ben06, @Deawon mohu poprosit, zda můžete udělat stejný pokus i na vašich gumách, zda máme všichni toto opotřebení dezénu, generující hlučnost gum?   Na webu je spousta článků o tomto způsobu opotřebení, ale nepřijde mi moc pravděpodobné, že pokud opravdu budeme mít všichni shodné problémy, že bychom všichni měli i stejné uváděné příčiny problému (tj. špatná sbíhavost náprav, opotřebené tlumiče, příliš agresivní styl ježdění apod.)
    • Nesmysl, radši si kup jiný auto s 6 kvaltem. 
×
×
  • Vytvořit nový...