-
Aktuální příspěvky
-
Lesklý prášek na dně nádobky s palivovým filtrem, je tady u těch aut normální… je to snad u každého CR
-
Souhlasím se @suri. Má pravdu, motor je jednoduchý a generálka není nákladná, jestli je auto v dobrém stavu tak bych generálku určitě nechal udělat. Popřípadě nechat vyměnit rovnou motor, jsou už běžně firmy, které odeberou jednotku a dodají repasovanou. 1.2 TSI motory jsou povedené, úsporné, bez výrobních vad a velmi jednoduché. Repasované motory začínají od 30 tisíc. Tovární repas za 60K... včetně hlavy atd. to máš komplet novou jednotku s parametry nového vozu... Nepřijde mi to moc peněz když si člověk uvědomí kolik může vysázet na stůl servisu u TDI, za ty prachy nekoupíš ani DPF nebo sadu vstřikovačů.
-
Dnes jsem měnil ventilátor topení. Super práce klap-klap. Starý občas vynechával, asi uhlíky. Kdyby ho někdo chtěl tak 300,- + pošta nebo osobně kolem České Třebové
-
Otázka je, jestli na to vůbec seženeš materiál. U Octavie to není problém – za pár korun koupíš celé nové ústrojí a vyměníš ho za dvě hodiny i s těhlicí, protože je to kompatibilní. Ale jestli jde na Roomstera osadit těhlici z Octavie... myslím si že ne mají jinak čepy řízení. Spíš bys asi musel sehnat 288mm brzdy z Fabie nebo Rapidu – u některých jsem ty lepší brzdy už viděl. Samozřejmě je pak otázka ceny takových dílů a jejich reálná dostupnost. Tolik toho asi nebude. Myslím si že by tam šli dát z VW polo: https://www.mihocar.cz/mcperson-pravy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181258 https://www.mihocar.cz/mcperson-levy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181145 Pružiny bych přehodil zbytek použil pokud budou tlumiče ok. Ještě sehnat třmeny a kost na třmen... i když jestli bych si plánoval auto nechat ještě 3 roky a víc, tak bych možná koupil nové třmeny, nebo aspoň repasované.