Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Tohle bych tady už dále nerozváděl - toto je technická sekce, ne hospoda.
    • od autorizáku nemůžeš čekat nadstandardní přístup. Platy mechaniků jsou špatné a jsou tam většinou spíš lidé chvíli po škole a jak se trochu otrkají tak jdou obvykle vlastní cestou.
    • Když je chladněji, tak bezpečnostní pás řidiče funguje bez problému. Jakmile ale začne být teplo nebo na auto svítí déle slunce, tak pás u řidiče se nechce povolit. Zpět se navíjí bez problému. Čím by to mohlo být? Fabia 2 po faceliftu. Pomůže jedině zatáhnout pořádně, chvili držet a pak povoli bud celý nebo o kousek a pak třeba ještě jednou to samé musím udělat, abych si mohl zapnout bezpečnostní pás.
    • Jednalo sa o kombi? Tam to zevraj dost bubnuje na nerovnostiach od zadnej napravy. Spominali to uz vo viacerych testoch. Jednym z dovodov  boli pneu nahustene na dost vysoky tlak. Posielam test kde to detailne opisuje https://youtu.be/u4SJ9NOzkTc?si=5PKIeoxi9fIx9GHd cas cca 26:10
    • Už ze schemat je jasné, že hlavní světla hlásit nemůže, protože vůbec nejdou přes ŘJ. Ale brzdovky a obrysky přes ŘJ jdou, ale kontrola je dost nepřesná. Neumí rozeznat jestli svítí jedna nebo dvě, jen jestli nesvítí žádná. U přívěsu, jak se zmiňuje Miro F. taky kontroluje jen jednu žárovku v obvodu. Kdyby např. koncové měly více žárovek, tak by taky nepoznal, kdyby jedna z nich nesvítila. Upozorňuji že levá a pravá jsou taky odděleně, jako na autě. Obě brzdové na přívěsu, jsou v jednom obvodu, tak taky zahlásí jen kdyby nesvítíla ani jedna.
×
×
  • Vytvořit nový...