Měl jsem TDI 140 kW motor DFCA. Regeneraci jsem poznal tak, že v místech s rychlostí 50 km/h mi to tam běžně cpalo pětku, ale když se rozběhla regenerace tak se na padesátce jelo na trojku a otáčky se držely na 2500 ot/min. A v infotaimentu ve stavu vozidla byla hláška "Nutný běh motoru". Kontrolka nebo nějaké "znamení" že běží regenerace nikde, to trochu nedomysleli. A abych měl průběh regenerace pod kontrolou, pořídil jsem si apku VAG DPF a vždycky, když jsem zjistil zahájenou regeneraci, zapojil jsem do konektoru bluetooth modul (ELM 327), v telefonu spustil apku a vyrazil na svojí oblíbenou "regenerační trasu" k dálničnímu kruháči u Opatovic n/L.
Teď v íVéčku mám klid 😉
To bude nějaká záhada. Ve výfuku je přetlak a výfukové ventily jsou horké, okolo nic by neměl olej protékat.
V zimě je normální, že tě ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže jak píše roman výše, je to opravdu olej?
Ahoj,
všiml si někdo, že palivo má vliv na kouřivost z výfuku? Můj postřeh:
Tankuji vždy a jen na SHELL a v 90% obyčejnou 95 - když mám 95 tak při sešlápnutí více plynu i po zahřátí letí z výfuku bílý kouř. Když natankuji SHELL V - POWER 100 tak klesne spotřeba, mám delší dojezd a z výfuku nejde nic.
Je to možné? Prý díky větší složce BIO čehosi pak je v motoru více vody při tankování méně kvalitního paliva. Mám najeto cca 17 tis km ..