Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


87 témat v tomto fóru

  1. Alarm

    • 15 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12k zobrazení
  2. OBD2

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  3. Výměna světel

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  4. Vyhřívání

    • 9 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  5. Park Assist

    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak po 2 týdnech vyměněn díl, co psal Jirkash. Po ujetí cca 100km se problém bohužel opakoval. Kapalina el pohonu pryč, nicméně tentokrát to nevyteklo přes baňku. Únik nebyl vůbec vidět a to sem zastavil hned po zahlášení problému. Ozývalo se divoké bublání a lítání kapaliny v trubkách 😒 Vypadá to na jednorázový únik, ne na pomalé mizení.
    • @MK8 2024 Je smutné jak emisní normy przní radost z řízení. Asi jde o zvyk, jen člověk podle ceny a parametrů motoru čeká něco jiného a ne navoněnou línou mrchu 🙂 Osobně bych raději jezdil s autem které bezpečně a předvídatelně reaguje na přidání plynu i za cenu o 0,5l vyšší spotřeby.   Potkal jsem člověka co má  služební  Octavia 1,5TSI 110kW z roku 2024. Říkal že i "jeho" Octavia má reakce na stlačení plynu výrazně opožděné.  Ona se po chvilce (sekunda) rozjede (teda když není zařazena pětka nebo šestka). Ale já tohle chování prostě neznám. Focus od 1800 otáček "cuknul" = reagoval okamžitě a i na šestku na dálnici do kopce zrychloval. Věděl jsem přesně co auto udělá a co si mohu dovolit při předjíždění nebo na křižovatce. Teď se občas dostávám ve městě do situací kdy potřebuji aby auto okamžitě zrychlilo a dostalo mne do správného pruhu a ono místo toho přemýšlí zda tím neuvolní moc emisí ....     Mám najeto 3tisíce km a pocit, že reakce motoru se "malinko" zrychlily, ale možná to je jen zbožné přání. Včera jsem zkoušel reakce motoru na přidání/ubrání plynu v režimu "Sport" Nejprve se mi zdálo, že se reakce zlepšily. Pak jsem vrátil režim "Normal" a nepoznal jsem rozdíl, jakoby zůstal ten "Sport". U Focuse jsem zkoušel režim "Eco" a ten bych řekl, že se svojí "ležérností" blíží režimu "Sport" u Octavie.   Motor s automatem + elektromotorkem tu prodlevu reakce možná řeší. Na předváděčce (protože neměli Octavii 110kW s manuálem) mi půjčili Scalu 110kW s automatem. Ta mne svojí "živostí" mile překvapila. Ale prodejce se mi nezmínil o tom, že sice to je stejný motor, ale v Octávce s manuálem se chová úplně jinak. Co moc nechápu, že podle oficiálních parametrů mají zrychlení na 100km/h obě verze 110kW motoru stejné.   Než jsem auto koupil, pročetl jsem snad všechny dostupné recenze a nikdo nikde nepsal/nemluvil o výrazné prodlevě reakce motoru na sešlápnutí plynu. To zmiňovali u 85kW verze.   Co se týká řazení, taky jsem podle recenzí čekal skoro "zázrak". Reálně to není nic, co bych musel vychvalovat. 6let starý Focus má řazení přesnější. Mě naštěstí motor necuká, ženě prý několikrát chcípnul na křižovatce a pomohlo vypnout zapnout zapalování.   Pořád doufám, že si motor/auto dá říct a nějak to vychytáme, někde těch 150 koní být musí 🙂  
    • Blok hlava atd po repasu   https://auto.bazos.cz/inzerat/204536640/repasovany-motor-20-tdi-125kw-cega.php
    • Bohužel... Stava se to narazove a vzdy jsem v aute sam... Samo od sebe kdyz auto stoji a nikdo neslapne po plynu tak to neudela. 
×
×
  • Vytvořit nový...