Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


84 témat v tomto fóru

  1. OBD2

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  2. Výměna světel

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  3. Vyhřívání

    • 9 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  4. Park Assist

    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Je mozne dohladat niekde na internete, aka alebo ake su aktualne verzie riadiacich jednotiek vo vozidle? Potrebujem zistit, ci je na jednotke nejaka aktualnejsia verzia ako mam bez toho, aby som chodil po servisoch, pripadne robi niekto tieto aktualizacie? Dakujem
    • Cenová efektivita VIF oproti 100 oktánovému aditivovanému benzínu (stále to je BA98) je jasná v prospech VIFu, to je bez debaty a cenový rozdiel je reálne ešte väčší ako si písal. "Pančovaním" som myslel to, že pri tankovaní musíš viac-menej od oka trafiť, že koľko pridáš toho aditíva do nádrže, veľmi ťažko sa dodržiava odporúčaný pomer 1000:1, potom veľa ľudí dáva aj násobok, atď. Čo sa týka prípadných negatívnych vlastností, treba si uvedomiť, že z pohľadu celkového počtu motoristov aditíva používa naozaj malé promile vodičov, inak povedané, jedná sa o okrajovú záležitosť. Ďalšia vec je to, že kvalita a vlastnosti paliva sa dajú testovať desiatkami rôznych testov, z nich sú niektoré menej dôležité, niektoré viac, niektoré sa dajú spraviť v laboratóriu, niektoré iba motorovou skúškou, ale všetky tie skúšky majú jednu spoločnú vlastnosť: sú veľmi drahé. Jednoducho je nereálne aby niekto len tak robil skúšky dlhodobého vplyvu VIFu na katalyzátor, na časticový filter, na plastové a gumené súčasti palivového systému, a určite by sa dalo vymyslieť ešte veľa rôznych špecifických testov. Ešte raz: netvrdím, že VIF je zlý nejako zlý, sám som ho používal, len nie som presvedčený o jeho prínose pre motor, ktorý je inak v dobrej kondícií. Ak už, dáva mi to viac zmysel pri nejakom staršom motore, kde už sú nejaké usadeniny a tak. Ale vieš čo? Mám v garáži ešte jednu neotvorenú plechovku, možno ju použijem do Fabie. Uvidíme, čo to spraví s 1.2 TSI po 196 tisíc km v kombinácií so 100 oktánovým benzínom. @roman63, presne ako píšeš (vraj) aditivované BA95 existujú, má ho v ponuke OMV aj Shell. Problémom je, dostupnosť týchto palív. Napríklad v Bratislave som ho na OMV ešte nevidel ani raz a mám niekoľko ich čerpacích staníc v blízkom okolí, pritom vo Veľkom Mederi (asi 10 tisíc obyvateľov) majú v ponuke na miestnej OMV 3 druhy benzínu, vrátane aditivovanej 95-ky.
    • To že nie je povinný neznamená, že ho niektoré autorizované servisy nemajú. Môžu si ho kúpiť.
    • Aditivované E10 BA95 existují - např. OMV 95 MaxMotion.
    • Takže po roce se rozhoupali jo?   To je rychlost.   Paráda
×
×
  • Vytvořit nový...