Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • › Nový koncepční vůz Enyaq RS Race podtrhuje závazek značky Škoda rozvíjet udržitelnost v motoristickém sportu a dodává značce další emocionální rozměr› První skici ukazují, jak Škoda, zejména v oblasti aerodynamiky, uplatňuje své zkušenosti z nejvyšší úrovně mezinárodních rally› Koncepční studie je ideální platformou pro vývoj a rozsáhlé testování průkopnických elektrických technologií, které se využijí v budoucích sériových vozech na elektřinu› Enyaq RS Race představuje po nedávno představeném Vision GT a plně elektrickém voze Škoda Fabia RE-X další přístup k e-motorsportu První skici vozu Škoda Enyaq RS Race S novou koncepční studií Enyaq RS Race hledá Škoda Auto nové možnosti […] Článek První skici vozu Škoda Enyaq RS Race se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • to mám taky jako alternativu, zatím se snažím poshánět info i mimo. Ono taky zatím to ještě není aktuální, neb ještě nedošlo k upgrade vozového parku 
    • O výměně repro už tady téma je. Tak svůj dotaz vlož tam.  Co se týká odhlučnění, na to máš téma pro změnu v sekci interiér.  Zamykám. 
    • Ahoj, neřešil toto téma někdo do detailu? Mám něco podobného s 1.4 TSI. U žádného jiného auta jsem se nikdy nesetkal s takovou nestabilitou při rychlosti nad 100 km/h jako u této 3 octávky.. Auto mě přijde že cestuje ze strany na stranu při bočním větru mě to je schopné hodit do strany o pořádnou vzdálenost..  Někde jsem se dočetl že to někomu dělala převodka řízení... (2013 liftback)
    • Ďakujem. Po doplnení foto to predsa len vyzerá že to lepšie licuje ako som myslel.dnes mi to má dôjsť tak si to sám overim.
×
×
  • Vytvořit nový...