Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Během relativně klidné jízdy je najednou auto bez tahu, jakoby bez turba. Při přidání plynu jemné kovové zarachtání od motoru, bílý kouř z výfuku. Po chcípnutí a novém startu následuje okamžitě chcípnutí, bílý kouř. Diagnostika mlčí - prý je vše OK. Poradíte, prosím, kterým směrem začít pátrat, kde je chyba?
    • staci otvorit dielensku prirucku... radar je prichyteny priamo k maske. takze to znamena aj kontrolu kalibracie radaru po vymene masky  
    • Mam ramecek i masku v chromu a ten americky vzhled se mi moc nelibi. Takze mam obje cerne na vymenu. A ano radar mam.
    • Čemu říkáš, že svítí celé auto? Originálně Fabia 2 RS nemá přední mlhovky (ani jejich spínač), ale na jejich místě je kombinované obrysové (parkovací) světlo a světlo denního svícení. Při zapnutí zapalování se rozsvítí světlo vyšší intenzitou, při otočení spínače světel do polohy obrysových a hlavních světel se intenzita svícení sníží. V hlavních světlometech sice byla osazena žárovka obrysových světel, ale nebyla zapojena. Je možné, že auta na vývoz měla elektriku řešenou jinak. Nerozumím taky výrazu daily vozenie. 
    • Když mě v 25.000km potkal opakovaný problém s motorem na 2 válce byl jsem poprvé v AS, kde mě jen vyměnili svíčky a ani jsem nevšiml, že by použili stahovák cívek a natočení svíček už vůbec. Nicméně po 100km jízdě od domu byl problém zpět a už následoval odtah do jednoho AS, kde mě na záruku vyměnili cívku. Tam jsem auto nechal a odjel náhraďákem a ráno si ho jen vyzvedl bez jakéhokoliv záznamu a papíru. Proto jsem teď v 54.000 km výmenu svíček odmítl a nechám to až za rok. Někde jsem četl o zpochybňování natočení svíček, tak nevím... 
×
×
  • Vytvořit nový...