Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2073 témat v tomto fóru

  1. Konektor CAN

    • 3 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  2. Blikac v zrcatku

    • 10 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  3. Inštalácia rádia 1 2

    • 26 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  4. Alarm Magicar do O2 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  5. Nezávislé topení

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  6. Houkacka

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  7. Maxidot menu - MR2007

    • 22 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  8. Xenonové světlomety

    • 6 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  9. DVD do O2

    • 14 odpovědí
    • 4k zobrazení
  10. Zapojeni bezneho autoradia

    • 24 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  11. autoalarm 1 2

    • 30 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
  12. Příprava GSM I.

    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  13. Čidlo tacho

    • 3 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  14. GSM HF - montaz

    • 5 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Lehce bych to osmirkoval a natřel černou barvou odolnou teplotám. Je to zajímavé, jak se to mohlo stát. Mě napadlo, jestli jsi třeba někde déle neparkoval a nebylo to přimáčklé i se sněhem na krytu po jízdě, tak si myslím, že by se to mohlo stát. 
    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
×
×
  • Vytvořit nový...