Přejít na obsah

Alarm Magicar do O2


Andrews

Doporučené příspěvky

Prakticky nevidím žiadny problém, okrem napojenia na smerovky. Servisy to obvykle napájajú na parkovačky, lebo je to jednoduché. U OII ide ku každej žiarovke na aute extra drôt, takže by to chcelo celkom dosť relátok. A chcel by som to vyriešiť nejako čistejšie, ideálne cez spínač varovných blikačov. Je to vlastne už iba tlačidlo. Akurát treba k alarmu nejaký obvodík, aby neustále nespínal a nerozopínal výstup na smerovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ve svém autě Jablotroňácký GSM autoalarm CA-1202 "ATHOS" a jsem s ním spokojen.

Je to autoalarm s integrovaným GSM komunikátorem. Jeho ovládání je prostřednictvím originál ovladače centrálního zamykání auta. V případě narušení vozidla jsou odeslány SMS s informací o typu poplachu až na 4 tel. čísla, případně mohou být čísla i prozvoněna. Autoalarm také podporuje funkci Locator, která umožňuje přibližné určení polohy vozidla (mám T Mobile a ověřil jsem si že to celkem funguje). Navíc prostřednictím SMS lze auto zamknout, odemknout nebo vypnout "zapalování".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Montoval som spomínanú 9000-ku a žiadny problém. Ale bez diaľkového štartu. Nepáči sa mi totiž, že po zapnutí zapaľovania sa auto samo odomkne zo safe režimu a už je zamknuté len obyčajne, teda po rozbití okna by to šlo v pohode otvoriť.

Ano to je pravda, po nastartování se vyruší alarm, ale ono to jinak nejde. Protože pokud je zapnutý alarm tak je i zaplé blokování startu, otřesový snímač a pokud máš vnitřní senzory, tak i ty.

Dá se v menu nastavit zda má být auto po nastartování zamklé, nebo odemklé, (tady je to asi jasné, jak to bude)

Ale pánové ruku na srdce, Aby jste mohly dálkově startovat, tak musíte být ovladačem v dosahu auta ( pokud nemáte GSM modul), to znamená nejlepe vidět na auto a pokud na něj vidím tak nevidím problém to nepoužívat.

Pokud se ti bude zdát z balkonu že se v autě něco děje, tak nastartování vypneš a alarm se ti opětovně aktivuje a případně vyvolá poplach.

Znám pár lidí kteří mají Magicar s dálkovým startem a ani jeden nestartuje auto tam kde na něj nevidí, myslím si že je to stejně i u Vás. :)

To že mají OII s Magicarem problémy mi není známo, zatím jsem to na ní neviděl, já mám OI a ty ostatní taky a jeden má bávo a tam je to taky v pohodě.

Nejlepčejší je zavolat někam kde to montujou a tam se optat. Třeba do Bluetuningu(Praha)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

davon - samozrejme že stráži, dokonca ak by došlo k nejakému narušeniu (otrasové čidlá sú pri bežiacom motore deaktivované, takže len narušeniu dverí, kapoty, kufra), tak motor okamžite vypne.

Brumla - a nie je lepšie blokovať chod motora už hneď po zamknutí auta? Prečo by si ho mal vypínať ty ručne? Čo ak nebudeš v dosahu GSM signálu?

Igor - elektrikár v servise mi vysvetlil, že spínač varovných blikačov je len tlačidlo. Jedno stlačenie aktivuje varobné blikače a ďalšie stlačenie ich deaktivuje. Takže sa naskytajú 2 možnosti. Buď postaviť nejaký obvod, ktorý prekonvertuje cvakanie relátka pre smerovky v alarme na 2 impulzy, tada prvý pri prvom "bliknutí" a posledný po doblikaní. u OII to navyše nebude kolidovať s bliknutím pri bežnom zamknutí auta, lebo sa to dá VAGom deaktivovať. Druhá možnosť je použiť klasické riešenie s diódami a napojiť len predné a zadné smerovky na alarm, tak, ako sa to robilo doteraz. Ja asi využijem to druhé riešenie, lebo takto neprídem o počet bliknutí, ktorý má často určitý význam.

Inak by som si neodpustil jednu malú výčitku voči Magicaru 9000. Vo Fabii som mal čosi úplne iné s pagerom, vo firemnom aute mám Magicar 4000. U oboch je ale na alarme vstup na jeho otrasové čidlo, ale aj na ďalšie externé čidlo. Len u 9000-ky sa to externé čidlo (ultrazvuk, miktovlnka, náklon) musí pripojiť paralelne k originál otrasovému, čo je pomerne škoda. Predsa len by mal byť oddelený poplach z otrasového a trebars ultrazvukového (ten druhý je podstatne závažnejší poplach). Ale importér mi prezradil, že vraj pripravovaný nástupca 9000-ky ten vstup zase mať bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz sem se ptal ve firme TOPRA rekli mi,ze Magicar doporucujou do starsich aut a tam je suprovej.V novejsich moc nefunguje.Montovali to do nove A3,Leona,Golfa atd atam byli velke problemy.Firma Bluetuning ho vychvaluje,protoze je dilerem firmy Magicar.Kdyz porovnas ceny alarmu + prace v techto firmach tak Bluetuning je o 1500 drazsi.Nechaval jsem si tam montovat do Fabie jine podsviceni budiku,alarm a tak dale.Nikdy sem navydel takhle odbytou praci.Spinave a urvane plasty to by firma ktera to dela nejakou dobu snad nemela,ne?Jinak ty dva mladi kluci nevapadaji moc profesionalne.Kazdej ma nejakej nazor......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to tam měl taky a nemůžu si stěžovat, všechny plasty seděly a když jsem si proto přijel tak jeden seděl uvnitř otíral celý interier.

Takže u mne spokojenost.

Jsou lidi kteří ti nesednou a s tím nic neuděláš.

Muže být servis kde bude vše nablýskaný, ale bude tam mechanik kokot a je to taky na p..u.

Jeď se podívat do Holečkovi ulice, tam co je benzínka, je tam v těch garážích autoelektrikář. Byl jsem si tam pro modul k HF a měl tam jedno auto kam dával Magicar a když sem to porovnal s BT, tak jsem byl rád že to dělali tam.

Ten člověk byl naprostý prase a hlavně ani nevěděl jak to namontovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz sem se ptal ve firme TOPRA rekli mi,ze Magicar doporucujou do starsich aut a tam je suprovej.V novejsich moc nefunguje.Montovali to do nove A3,Leona,Golfa atd atam byli velke problemy.Firma Bluetuning ho vychvaluje,protoze je dilerem firmy Magicar.Kdyz porovnas ceny alarmu + prace v techto firmach tak Bluetuning je o 1500 drazsi.Nechaval jsem si tam montovat do Fabie jine podsviceni budiku,alarm a tak dale.Nikdy sem navydel takhle odbytou praci.Spinave a urvane plasty to by firma ktera to dela nejakou dobu snad nemela,ne?Jinak ty dva mladi kluci nevapadaji moc profesionalne.Kazdej ma nejakej nazor......

Muzu se te optat, kdy jsi byl v BT??? A jake velke problemy byly ve vyse zminovanych autech? Jeste jeden dotaz, jak jsi se zachoval pri prebirani auta, kdyz jsi mel spinave a urvane plasty???

Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz sem se ptal ve firme TOPRA rekli mi,ze Magicar doporucujou do starsich aut a tam je suprovej.V novejsich moc nefunguje.Montovali to do nove A3,Leona,Golfa atd atam byli velke problemy.Firma Bluetuning ho vychvaluje,protoze je dilerem firmy Magicar.Kdyz porovnas ceny alarmu + prace v techto firmach tak Bluetuning je o 1500 drazsi.Nechaval jsem si tam montovat do Fabie jine podsviceni budiku,alarm a tak dale.Nikdy sem navydel takhle odbytou praci.Spinave a urvane plasty to by firma ktera to dela nejakou dobu snad nemela,ne?Jinak ty dva mladi kluci nevapadaji moc profesionalne.Kazdej ma nejakej nazor......

Muzu se te optat, kdy jsi byl v BT??? A jake velke problemy byly ve vyse zminovanych autech? Jeste jeden dotaz, jak jsi se zachoval pri prebirani auta, kdyz jsi mel spinave a urvane plasty???

Dekuji

byl jsem tam pred rokem a pul.Pri prebirani jsem si toho nevsiml,ale ty plasty jsem zjistil hned doma a kdyz sem tam volal tam ni rekli,ze sem si to udelal sam.Nechapu.Ve vsech autech co jsem psal byla chyba,ze to zacalo samo houkat nebo se to samo otevrelo a tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz sem se ptal ve firme TOPRA rekli mi,ze Magicar doporucujou do starsich aut a tam je suprovej.V novejsich moc nefunguje.Montovali to do nove A3,Leona,Golfa atd atam byli velke problemy.Firma Bluetuning ho vychvaluje,protoze je dilerem firmy Magicar.Kdyz porovnas ceny alarmu + prace v techto firmach tak Bluetuning je o 1500 drazsi.Nechaval jsem si tam montovat do Fabie jine podsviceni budiku,alarm a tak dale.Nikdy sem navydel takhle odbytou praci.Spinave a urvane plasty to by firma ktera to dela nejakou dobu snad nemela,ne?Jinak ty dva mladi kluci nevapadaji moc profesionalne.Kazdej ma nejakej nazor......

Muzu se te optat, kdy jsi byl v BT??? A jake velke problemy byly ve vyse zminovanych autech? Jeste jeden dotaz, jak jsi se zachoval pri prebirani auta, kdyz jsi mel spinave a urvane plasty???

Dekuji

byl jsem tam pred rokem a pul.Pri prebirani jsem si toho nevsiml,ale ty plasty jsem zjistil hned doma a kdyz sem tam volal tam ni rekli,ze sem si to udelal sam.Nechapu.Ve vsech autech co jsem psal byla chyba,ze to zacalo samo houkat nebo se to samo otevrelo a tak

Oukej, tak to se treba za rok a pul zdokonalili a zjistili jak sundavat plasty bez zniceni. A to ze to houkalo samo, ci se to samo oteviralo by asi mela byt chyba zapojeni a to doufam, ze se za ten rok a pul uz take naucili... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujímalo by ma, aké problémy môžu byť v novších autách s Magicarom? Ja si viem predstaviť len jediný dôvod, prečo Magicar nechcú servisy montovať. Existujú totiž už modernejšie alarmy, ktoré sa napájajú na CAN. Výhoda je, že sa ten alarm len cvakne na CAN a na pár káblov. Netreba ťahať káble ku každým dverám. Ale nenazval by som to prekážkou, pri montáži alarmu v servise som asistoval, tak viem, o čom to je. Proste sa servisom nechce viac pracovať a rozmýšľať, než musia. Ale zase ak to nefunguje po CAN, tak sa to nedá nejakým jednoduchým spôsobom odstaviť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujímalo by ma, aké problémy môžu byť v novších autách s Magicarom? Ja si viem predstaviť len jediný dôvod, prečo Magicar nechcú servisy montovať. Existujú totiž už modernejšie alarmy, ktoré sa napájajú na CAN. Výhoda je, že sa ten alarm len cvakne na CAN a na pár káblov. Netreba ťahať káble ku každým dverám. Ale nenazval by som to prekážkou, pri montáži alarmu v servise som asistoval, tak viem, o čom to je. Proste sa servisom nechce viac pracovať a rozmýšľať, než musia. Ale zase ak to nefunguje po CAN, tak sa to nedá nejakým jednoduchým spôsobom odstaviť.

Přesně i Magicar doznal změn ve vývoji. Dnes se už netahájí káble do dveří, ale napojuje se to do sgtropního světla. Takže menší zásah do auta tím pádem i míň sundanejch plastů.

Dnes se sundavá jen plast u pojistek a pak plasty kolem předního okna. taky ještě kryt kolem volantu, k přístupu ke spínačce.

Dřív se to sundavalo celé a proto není divu že se někde něco urvalo, ale tím je nechci obhajovat, je od nich špatné že to neuznali, ale zase poučení pro ostatní aby při přebírání vše zkontrolovali.

A takhle to je se vším, vždycky si jeden musí natlouct, aby si pak ty další daly pozor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do stropného svetla by som teda kábel naťahal. Po zatvorení auta to svetlo ešte svieti, musí sa nastaviť opozdenie zamknutia a pod. Ja mám rád, keď auto zavriem a hneď aj zamknem. Počujem, ako zámky cvakli a hotovo. A zase taká tregédia to ťahanie nie je. Káble som krásne naťahal cez konektory v dverách, je to ako originál. A u vodiča sa musí ťahať ešte jeden vodič pre zámok. Aby sa auto zamykalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...