Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den,  prosím o pomoc, jestli už se Vám něco podobného nestalo, nevím už kam sáhnout. Na Superbu 2 - 125kw, r.v 2008 - DSG, při jízdě a vyšší teplotě, při otáčkách 3500 a více mi vozidlo padá jakoby do nouzového režimu. Děje se tak při sešlápnutí plynu a třeba předjíždění. Po vyřazení do N a zařazení na D se opět chytne a jede. Vyměněné bylo palivové čerpadlo, palivovy filtr a i ventil tlaku na Rail liště. Diagnostika nic neukazuje. Ale vozidlo se jakoby pořád snaží spadnout za daných podmínek do nouzáku. Předem děkuji.
    • V dilenske prirucce, stejne jako tu tabulku. Dam ti sem vetsi screenshoty, ale nic vic tam fakt neni. Coz mi prijde teda zvlastni, ale je to tak.
    • Tak dnes taktež namontováno, v pohodě za cca 10 min, reflex lišty jsem nejprve ubrousil západky skoro až k osazení poté nacvakla do nosné lišty a tu poté na naraznik, uplně v pohodě, nechtěl jsem dělat díry do narazniku. nakup LN autodily 3017 kč včetně PPL. KODIAQ L&K 2.0TSi 2021
    • Taktak. Po prvním otevření ohřáté chladící kapaliny tam tlak musí být. Ale pokud od prvního otevření nezchládla, tlak už tam být nemusí. Leda by se dostala teplota na bod varu a systém se opět natlakoval. Ale při nějaké couračce tam nemá tlak jak vzniknout. 
    • Já jsem s první verzí moc spokojený. 🙂 CP nepotřebuju (a můj systém ho ani nepodporuje), takže nemám důvod k přechodu na novější verzi. Zatím jsem měl jen pár výpadků připojení. Jeden na dálnici v Ostravě směrem na Bohumín a druhý kdesi v centru Brna. V obou případech podezřívám dráty nad cestou. Když už k výpadku dojde, celkem rychle se připojení obnoví. A automatické připojování po nasednutí do auta je taky rychlé a bezproblémové.
×
×
  • Vytvořit nový...