Vyřešeno – pouze pro informaci.
Pojistné plnění na vysokotlaké palivové čerpadlo bylo realizováno ve Zlíně, konkrétně v autoservisu DOCTOR MOTOR, který se nachází v obchodním centru Centro Zlín Malenovice.
Oprava byla provedena v prostorách servisu, který se nachází na třídě 3. května 1170, Zlín-Malenovice. https://www.centrozlin.cz/obchody-a-sluzby/doctor-motor
Na základě informací od kolegů z Uherského Hradiště, kteří se s podobným problémem setkali, bylo zjištěno, že po třech měsících od opravy vozidlo opět vykazovalo závadu. Po důkladném prošetření se ukázalo, že místo nového vysokotlakého palivového čerpadla bylo instalováno
REPASOVANÉ a nikoliv nové.
Toto repasované čerpadlo vykazovalo závadu, která vedla k neúplnému spalování směsi, zda tímto došlo k poškození motoru bude záviset na vyjádření soudního znalce. Zhruba 3 měsíce po opravě vozidla, kterou plně hradila pojištovna, vozidlo najelo přibližně 3 000 km, než došlo k opětovné závadě.
Dále bylo zjištěno, že MAJITEL v autoservisu DOCTOR MOTOR pan H. nahlásil poškození tří vstřikovačů a následně je nechal proplatit pojišťovnou. Toto jednání bylo neoficiálně přiznáno a bude zaprotokolováno.
Vzhledem k těmto skutečnostem budou zahájeny úkony v trestním řízení, včetně prověření podezření ze spáchání trestného činu v souběhu s dalšími TČ. Dozorující státní zástupce bude sepsáním ZUTRu automaticky informován.
V současné době vozidlo funguje správně a jezdí bez problémů - bylo instalováno NOVÉ vysokotlak. paliv. čerpadlo, které jsem kupoval osobně ze svých fin. prostředků.
Bohužel, zkusil podvod na pojištovnu, policistu a právníka.
PS: celou dobu jsem manželce říkal, že pán se mi nezdá, a že by to mohl zkusit, no netrvalo to ani 3 měsíce.
Recenze na googlu samozřejmě neobjektivní, dost možná z velké části fikce.
Pridávam sa do klubu. Už viac ako týždeň riešim problém okolo škrtiacej klapky (zatiaľ oba v mojom vlákne) a dnes večer som si všimol, že aj ja mám odlomený ventil odvzdušnenia veka hlavy valcov. Stačí kúpiť iba ten ventil, alebo treba riešiť aj niečo iné okolo toho?
Moc jsem nerikal, auto zacalo pozadovat servis, vychazelo to na 120k. Olej si delam sam. Poptal jsem par servisu mailem na "auto hlasi nutnost servisu" a "asi po 30 tisicich" a ze nechci olej. Nechodim nejak preventivne. Nekdo napsal 24 tisic, tenhle servis 16 a bylo to nakonec jen 13. Vsechny servisy na email volaly zpet, vetsina dle VIN vedela, ze je potreba dsg olej, vymenit svicky, zkontrolovat stresni okno a vymenit brzdovku. Ty veci v seznamu jsou (asi) predepsany skodovkou ve 120k a zda se, ze primo k danemu VIN (strecha, hybrid atd.). Ale meli problem s tim vlastnim olejem. Rikal typek neco o tom, ze za 4 stovky navic to budu mit zapsany jako servisni prohlidku v systemu, jinak by to bylo jen jako nejaka poznamka nekde. Ale nakonec to asi ani nenauctoval, tak nevim. Pouzila se tzv. sekova knizka (15% sleva na dily pro auta starsi 4 let) a podle myho se nejak upsali a dali 15% i na praci.
Zeptám se, chtěl si vysloveně roční prohlídku nebo inspekční? Nebo jaké bylo tvoje zadání? Nebo servis udělal prohlídku dle pokynů v DP, stavu km/času?
Já totiž chodím každý rok na prohlídku a třeba o kontrole karoserie nebo podvozku v protokolu není ani slovo.