Přejít na obsah

Interiér


13 témat v tomto fóru

    • 18 odpovědí
    • 690 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 632 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 758 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 817 zobrazení
  1. Kvalita interieru...

    • 20 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  2. Kožené sedačky 1 2

    • 47 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 695 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  3. Odhlučnění

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  4. Přístrojová deska

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte. tu na fore som novy, tak sa ospravedlnujem ak pisem do zleho vlakna. Auto mam uz 6 rokov. Je to 2017ka L&K v plnej vybave, v case kupy v nemeckom bazari mala 30 000km. Dnes som na 150 000 a riesim repas prevodovky. Chcem sa podelit s par detailami. Je zrejme, ze sa mi prilis opotrebovalo lozisko medzi 5-tym a 6-tym stupnom. Pri jazde sa to prejavovalo suchavym zvukom, ktory vo vyssich rychlostiach presiel az do piskania. V nizkych rychlostiach na prevodovych stupnoch 1-4 sa problem prakticky neprejavoval. Ziadnu chybu na pristrojovke mi zatial nevypisovalo. Aj tak som to radsej dal pozriet, aj ked auto bolo plne pojazdne, vykon bol v poriadku, tie vibracie a zvuky boli naozaj silne. Este presne neviem, kolko bude oprava stat, zatial je prevodovka rozobrana v servise, ocakavam palku cca 2000€. Pisem sem hlavne preto aby ste sa mozno pozreli na fotky a podelili sa o vlastne skusenosti s podobnymi problemami. Na fotkach vidno piliny na magnete, a aj samotne lozisko.   Po prevodovke budem riesit vymenu DCC tlmicov, niekde som sa docital, ze uz nestoja 400€/kus ale len 150, tak to uz snad bude lacnejsie.
    • Píst se šroubuje na zadních brzdových třmenech, kde je samostav ruční brzdy.  Na předních brzdových třmemech na pístu žádný závit není.  Co se týká různých konstrukcí prachovky, těžko říct.  Já jsem měl origo třmeny, kde byla jen guma.  Výrobce zadních brzdových třmenů byl Lucas.  U těch předních si nejsem jistý, ale ATE podle mě nejsou origo třmeny.
    • 6.kvalt 2,2L resp. 2,1L při výměně 5.kvalt 2.1L resp. 2,0L při výměně https://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/degradace-oleje
    • Koukám že to tady asi už moc nezije když ani po deseti dnech žádná odpověď.... Tak si odpovím sám. Je to tak v pořádku, má to tak každé RS...
    • Ahoj, pracoval som už dávnejšie v Jabloncu a robili sme brzdy na autá , aj škodu no nie tieto presne čo je vyšie na videu. V brzde strmeni sa dávala gumička do toho otvoru kde je piest, potom sa klasicky nasadila prachovka a brzda sa dala do kolotoča, tak sa volal ten stroj kde to šróbovalo dnu piest a nastavilo to tlaky a podobne, takže prachovka je len nasadená a nič ju nedrží. Pri demontáži sme používali špeciálni kľúč ktorým sa piest vyšróboval von, následne sa vybrala prachovka a aj gumička. Nasadili sa nové komponenty a otestovala sa brzda na škúšačke či je ok. Doporučoval by som nasadenie novej gumičky po prečistení kde je piest, aj prachovku novú dať, ona stvrdne časom a nová je pružná.
×
×
  • Vytvořit nový...