Jump to content

Kvalita interieru...


p2p

Recommended Posts

  • 2 months later...

Ahoj, mam najeto cca 1000 km s provedenim L&K a v interieru nic nevrze, naopak jsem mile prekvapen jeho kvalitou a pouzitymi materialy (porovnavam s lonskym Kodiaqem). Skoda jen absence prihradky na bryle ve strope a te vedle ovladani svetel.

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Kvalita je celkem dobrá. Přecházel jsem z Audi A4 B9 2016 a zvykl jsem si :) Mám najeto také cca 1000km v L&K.

 

Co mi vadí:

  • kruhové ovladače pod displejem jsou ultra laciné, hýbou se v ruce, jdou hrozně lehce otáčet, že se snadno dostanu na jinou pozici, než chci (středním si měním jízdní profily). Tohle je vyloženě provar v jinak pěkném interiéru, kolik by stálo tam dát lepší? Pocit z interiéru by násobně stoupnul
  • levné plasty ve středovém tunelu, resp. pod loketní opěrkou - když tam dám třeba klíče nebo něco tvrdšího, tak to bouchá dutými lacinými zvuky
  • páčky na blinkry/volič rychlostí je také celkem laciný. Zejména u blinkrů jsou i dost cítit ostré hrany jednotlivých částí páčky, jako by to bylo Aliexpressu
  • motor (2.0 TDI 142kw) mi přijde v zátahu hlučný a jeho zvuk je dost traktorovitý. Jinak je odhlučnění lepší, než bylo v A4, ale motor to trochu kazí. U benzínu to asi bude dobré

Jinak jsem si zvykl a jezdím s tím teď celkem rád. Kdyby vyladily tyhle detaily, tak je to vlastně super auto. Stálo by to na nákladech nic, ale asi je třeba držet v koncernu hierarchii, tak tam musí pár laciných věcí nacpat...

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja mam momentalne pozicany Superb L&K sem tam vrzga dekoracna lista na palubnej doske (imitacia dreva), nieco praska v oblasti vyduchov vetrania tiez sem tam,  ked idem pomaly po zlej ceste tam vrzga samozrejme panorama (pri vyssich rychlostiach to zanikne v inych ruchoch). Mam dojem ze hluk od kolies je vyssi ako u noveho Kodiaqa (moze byt aj znackou pneu). Aerodynamicky hluk okolo A stlpikov je nizsi ako u SIII aj ako u noveho Kodiaqa - subjektivny nazor.

20240706_104737.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Bude to asi kus od kusu, protože u mě nevrže nic ani po 30 tis. km. Nájezdu neodpovídá jen opravdu výrazná prohlubeň pod patou pravé nohy, vytlačené důlky v opěrkách pod pravým i levým loktem a zvlněný sedák u L&K sedaček (řešilo se tu jinde a jde o standard). Celkově ale spokojenost, infotainment nepadá, Smart Dials jsou uživatelský zázrak (kdo jezdil v Octavii 4 tak ví), na volič převodovky u volantu si velmi rychle zvyknete (včetně změny režimů D/S) a sedačky jsou fantastické a pohodlné i pro velké postavy přes 190 cm. V rámci ergonomie bych uvítal návrat tlačítka Travel Assist přímo na volant, používám ho často a lézt pokaždé do menu a trefovat xtý řádek je opruz :)

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mám 2.0 TSi 195 kW v L&K najeto 6000 km. No co vím, tak mě v palubce ZATÍM !!! nevrže nic, ale jediné co mě dost vrže je područka u řidiče předních dveří. Už jsem to nahlásil u servisu Škoda, ale narovinu řeknu, že pochybuju o tom, že s tím někdo bude něco dělat. 😪 

Neví tady někdo jak se toho zbavit? Co udělat aby to nevrzalo? Je to fakt peklo !!! Moc Děkuji. 🙏🏼

Ale upřímně, už bych Superba 4. generace nechtěl. Je to akorát nekvalitní eurosračka a strašná míchanice všeho možného. Chvilku s tím budu jezdit a pak půjde z baráku. 

Edited by Georwski
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...