Nová generace plug-in hybridního pohonu, jehož základem je motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) z nejnovější řady motorů EA211 evo2, je k dispozici výhradně pro model Superb Combi a poskytuje systémový výkon 150 kW (204 k).
Ahoj. Já osobně bych jako první udělal kontrolu - výměnu čidla teploty chl. kapaliny. Pokud nedává správné hodnoty, může startovat chudou směsí - to je ten pocit startu na 3 válce, neudrží volnoběžné otáčky, tudíž opakovaný start a následně chyby jako špatný tlak v sacím potrubí......
Voda z výfuku u neohřátého benzínového motoru je běžné.
Možná to někomu pomůže.
Za mě Webasto i vyhřívané sklo ano, za ten obnos peněz se vyplatí a člověk ocení. Tady jak funguje, s Ovci bude totožné.
Mrtvý úhel určitě ano, to blikání nijak neruší a někdy se auto může blbě schovat v mrtvém úhlu.
HUD je praktický, osobně mi vadí ten masivní rámeček, co se odráží v čelním skle, já ho nebral.
to video je na motor 1.4 tsi czea 110 kw .ja mam tento motor rv 2018 a nastavuje sa cez pc- vacky tak ako je vo videu .s pripravkami starsie sa nastavuju klucom cez pripravok ako na klasike.uz pochop ze su 2 druhy 1.4 tsi jeden je s vypinanim 2 ch valcov 110 kw ako je 1.5 tsi a jeden je bez klasika 4 valec.
Zdravím, Sabiza, jak to nakonec dopadlo? A měl jsi, nebo máš tam Canton nebo základ? Aktuálně mám Canton a nejsem s tím spokojený. Přemýšlím o výměně a našel jsem tohle vlákno.
Díky!