Přejít na obsah

Podkategorie

  1. Motor 1.5 TSi

    Základní motor 1.5 TSi s mild-hybridní technologií

    19
    příspěvků
  2. Motor 2.0 TSi

    Vrcholná verze motoru 2,0 TSI s výkonem 195 kW a pohonem všech kol

    74
    příspěvků
  3. Motor 2.0 TDi

    Nabídku motorů doplňují dva naftové motory 2,0 TDI, základní s výkonem 110 kW (150 k) a silnější 142 kW (193 k), který disponuje pohonem všech kol

    32
    příspěvků
  4. Motor PHEV

    Nová generace plug-in hybridního pohonu, jehož základem je motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) z nejnovější řady motorů EA211 evo2, je k dispozici výhradně pro model Superb Combi a poskytuje systémový výkon 150 kW (204 k).

    • Žádné příspěvky

3 témata v tomto fóru

  1. Výběr motoru

    • 20 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 527 zobrazení
  2. Setrvačník pro 4x4

    • 0 odpovědí
    • 523 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To HHC jsem nakonec aktivoval pres starsi beta verzi Caristy, co mi poslal mistni clen, cimz mu velmi dekuji. Touto verzi to slo okamzite, jakoukoliv jinou, co jsem zkousel-cca 10 verzi, to neslo nebo nebylo ani v nabidce. Co mi ale nejde zatim nicim, je teplota oleje, pritom HW v aute je
    • No když jsem viděl ten návod, tak jsem z toho měl respekt, ale v reálu to byla rychlovka. Na jednom plastu jsem neměl šroub, tak jsem si musel udělat svoje dva stejné, ale vypadá to výborně. Auto jsem vzal na myčku, tak šrouby dnes rovnou přetřu antikorozní barvou a bitumenem.
    • V 09/2021 mi měnily na záruku klimakompresor a ještě nějaké součásti chlazení.  V rámci toho mi museli samozřejmě vyměnit i chladící kapalinu, proto jsem nemusel řešit čištění ani doplňování.   Nemám problém s chlazením ani zápachem, ale teď před létem přemýšlím, že bych preventivně alespoň nastříkal na výparník nějaký čistící sprej. Na víte někdo, kde přesně je výparník + nějaké tipy na sprej?   Na staré Fábii jsem stříkal pěnu do ventilace za kabinový filtr hadičkou a pak nechával klasiku cirkulaci AC.
    • Já mám od 10/2019 najeto celkově cca 38tisíc km, takže originál Dunlop má ještě velký vzorek. Včera jsem přezouval na letní. Nechal jsem si je před tím vyvážit a dal zadní s lepším vzorkem na předek. Mám auto a podběhy odhlučněné, ale dost mě po zimě zarazilo, jak hučely. Mám od srpna služební Scalu, tak jsem si možná zvykl + jsem si zvykl na zimní 15", ale dost mě to zarazilo.   Na druhou stranu mám vzorek a takový nájezd, že vydrží v pohodě určitě dvě sezóny a za nové je teďměnit určitě nebudu.
    • Tak včera nakodováno dnes ráno vyzkoušeno. OK pro ostatní kodování přes apk Car scenner:   1. nastavit - přístupový kod 20103 - High beam assist 2. nastavit - přístupový kod 31347 - AFS:FLA:BCM:Fernlicht 3 povolit zobrazení v infotainmentu   Nastaven i adaptivní Line assitant. Tam jen jedním klikem z menu aplikace.  Zobrazí se potom i v nastavení  infotainmentu.
×
×
  • Vytvořit nový...