Přejít na obsah

Motor 2.0 TDi

Nabídku motorů doplňují dva naftové motory 2,0 TDI, základní s výkonem 110 kW (150 k) a silnější 142 kW (193 k), který disponuje pohonem všech kol


6 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 756 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 912 zobrazení
  1. Motor 2.0 TDI EVO2

    • 7 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 631 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak jsem to taky vykuchal.... už mi to čechralo hlavu.  Teď se nabízí otázka , jestli to tam vůbec vracet... nebo to něčím potáhnout. Mám jeden poznatek.. z korpusu jsem celkem snadno odstranil zbytky lepidla a molitanu vodou a kartáčem. Jde to dobře.
    • Takže pre info, môj problem bol turbo. Utrhlo stred turba , osku aj s lopatkami tym padom turbo KO. Vymena noveho origo zo škodovky fabricky diel. Samozrejme po vymene prebehlo aj nutene vypalenie DPF cez diagnostiku ale auto malo po vymene hluche miesto vo vykone cca od 1800 do 2000 otaciek. Par krat sa stalo dokonca že pri prudkom zvyšeni vykonu (podradenie a vytočenie do vyšších otáčok ) auto stratilo vykon ako keby vyplo turbo a rozblikalo sa žhavenie s chybou P0299 nedostatočna dodávka vzduchu turba a po vymazaní chyby auto fungovalo normalne ale neustale pretrvavalo hluche miesto od 1800 do 2000 otáčiek. Po konzultacii s ucho motorsport mi poradil aby sa dalo vyčistiť DPF pretože pri takomto poškodeni turba sa dostane do DPF velke množstvo oleja s ktorym si DPF samo neporadi. Po vyčistení auto beží uplne bez problemov . Pre info turbo malo cca 240 000km za sebou
    • Zná někdo nějaký stránky, kde se dá sehnat polep budíků?
    • Tak to díky za upřesnění. Mnou uvedená informace je z jednoho z testů na YT, tak se omlouvám za uvedení nepřesnosti. Edit: tak jsem to teď vyzkoušel a funguje přesně podle popisu "Ibe" 🙏👍😉. 
×
×
  • Vytvořit nový...