Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Je zajímavé, že když si někdo stěžuje na smrdící klimu, tak píše, že to nejvíc zasmrdí, když se kiĺima vypne. Kde je tam ten smrad schovaný, když to před vypnutím fouká hodinu a nesmrdí to?
    • Ovšem toto je sekce Octavia 1.... Není mi jasné, proč se tady rozepisuješ o dvojkovém Superbu. 
    • Každý má jinou citlivost, co ok je a co ne. Pokud má 130kg, potí se jak bojler a snídá syrečky, tak věřim, že mu klima nesmrdí 😄 Ne, dělám si srandu ale chápete... Princip klimatizace je ve všech autech stejný. Prostě pokud se to pravidelně nečistí, tak to bude vždy zatuchlé a plesnivé stejně jako koupelny atd. Kde je vlhkost a špatný přístup vzduchu, tam je plíseň.
    • Nejsem proti elektromobilite, ani proti zprisnovani EU norem, ktere ve vysledku prodrazuji auta. Chci dychat cistej vzduch. Aut jezdi strasne moc a starych. Ale jsem proti totalite, jsem proti nemoznosti si vybrat, jsem proti jednomu nekym urcenemu proudu. Clovek musi mit moznost si vybrat. Ve vsem. Opak jsme zazili za komunistu.
    • Tak se mi toto také přihodilo, Zajedu se Superbem 2 ke stojanu a najednou nejde otevřít nádrž. Znovu zamknu, odemknu, opakuji několikrát, mačkám víko nádrže a najednou odskočí. Tohle se opakovalo znovu a tak mi to nedalo a pustil jsem se do toho., Jeden šroubek ven, otevřít uzávěr a celá dvířka jdou ven i s gumou a hadičkou na odvod vlhkosti. Pak už šel zámek vysunout a zkoušen dálkou. Někdy sepnul, někdy ne. Tak si říkám, buď ho rozeberu a podívám se do něj a nebo ho pro jistotu jen odpojím, aby nezamykal, než koupím nový. Slabý šroubováček, odjistit západky kolem dokola plastu a zámek se otevírá. Uvnitř motorek, pružina a pozor na tenké pérko, ať vám nevypadne. V otevřeném stavu znovu zkouším dálku a vidím problém. Plastová část, která se má díky šroubovici pohybovat, zůstává viset a neodjistí. Motorek jde ven velmi snadno i s celým mechanizmem., Vše jsem vyčistil, pořádně promazal a vrátil zpět. Znovu zkouším dálku a krásně vše funguje. Takže nasadit pružinu včetně tenkého pérka a vše zacvaknout. Další zkouška a vše OK. Mechanizmus vrácen, víko s gumovým krytem nasazeno zpět, uchyceno šroubkem a dvířka zavřena. Přichází první zkouška a ejhle, vše funguje. několikrát za sebou odzkoušeno a OK. Odpoledne jedu z práce a zajedu k pumpě ačkoli mám půl nádrže, vyzkouším, vše OK, dotankuju a spokojeně jedu domu. Zvládne to každý, jen trochu zručný člověk a je to jen další zkušenost, že se nemusí hned kupovat nový zámek za 1070,-. Není to žádná hrozná cena, ale tenhle bude jistě ještě sloužit. Mám najeto 308 000km 2,0TDI 125 KW DSG a auto je stále v kondici a slouží, jen to chce trochu péče, měnit náplně a to i v převodovce a ani nevím, že auto přeřadí, DPF stále původní, jen běžné výměny destiček, kotouče a letos nové pružiny a tlumiče vzadu, přední mi odmítli vyměnit, že jsou v testu ještě naprosto v pořádku.
×
×
  • Vytvořit nový...