Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, hledal a procital jsem forum,ale nenasel jsem muj problem.

Koupil jsem oktavku 66kW/TDi a zjistil jsem po par dnech, ze kdyz chci vytocit motor na nejaky rychlostni stupen, tak seslapnu plyn a vic jak cca 3000ot-3200ot/min to neda, proste neni vykon a nejsou vetsi otacky. Tyto problemy se tu resili ohledne nastavitelnych lopatek a ja mam klasicke pevne,takze tim to nemuze byt. Vaha vzduchu predpokladam na to take nema vliv, protoze ta by neomezovala takto otacky. Nebo se mylim? Musim udelat nejaky LOG pres VAG, ale nejdrive pisu sem, pokud nema nekdo takovouto zkusenost...

Dik vsem za rady

Upraveno od lukky

nouzový režim,tady asi uslyšíš jedno.. VAG

Tak tak nějakej snímač nebo něco.Až vyřešíš tak se m dej co to bylo

Přesně tak. Hoď to na vag A to ti řekne nejvíc. Jinak budeš těžko něco zjišťovat.

  • Autor

zapomnel jsem dodat, ze pres VAG nejsou zadne chyby....

nechapu, jak ma pak nekdo neco zjistovat, kdyz podle ridici jednotky zadna chyba... :-(

zapomnel jsem dodat, ze pres VAG nejsou zadne chyby....

nechapu, jak ma pak nekdo neco zjistovat, kdyz podle ridici jednotky zadna chyba... :-(

Ahoj, tipuju snimac tlaku turba.

Při 3tis je podle mě nejvyšší tlak turba tak ho ŘJ trochu odpustí. (můj lajckej odhad) Mě to dělá to že když šlápnu plnej knedlík tak přesně na 3tis motor škubne a pak pokračuje dál v tahu, pokud držím pořád plyn na podlaze tak to houpne ještě několikrát než přeřadím. Myslím že to bude tím ventilem ale zatím mi to tu nikdo nepotvrdil. Já se s tím naučil jezdit, není to nic strašnýho takže sám zatím neřeším.

Hodně štěstí a dej vědět ... K

post-6887-1209992599_thumb.jpg

mám úplně ten samej problém motor AGR 66kw , když překročí v tahu 3000 ot. přepne se do nouzáku, a jede to jako Š 120. V paměti žádná uložená chyba. Zatím jsem to neodhalil, prý je to třeba nalogovat, Vaga mám možnost ale nemám přesný (podrobný) návod. Prý to může dělat přidřená hřídelka přivírací klapky u turba ovládaná mechanicky podtlakovým ventilem,(se špatně vrací), nebo váha vzduchu.

Až to někdo vyřeší tak dejet vědět. Celkem by mě to dost zajímalo.

A co takhle dodavka paliva??? pada predvstrik? Nebo jak se chova?

Je to stále o tom stejném... LOG LOG LOG, jinak se člověk nepohne nikam. Mimochodem, jak změřit tlak turba se tu řešilo, jak nalogovat váhu vzduchu taky a když všechno selže, tak se prostě sebrat a doplazit se za někým chytřejším. Jak tu poznamenal TDIfun... co palivo? Dává to dost?

Když je to pořád o tom stejném tak proč to tu nikde není napsáno??? Pokud nevíte tak nemachrujte s LOG a raději nepiště nic.

Přečetl jsem tady toho spoustu a nic podobného tu není. Věřím že řádná diagnostika - nalogování by pomohlo ale nemám možnost a kde to rychle udělat. Proto zkusím toto fórum, třeba měl někdo stejný problém (a to tady evidentně ano) a ochotně poradí. Jinak se to tady může omezit na okruhy - to servis, - to log .... a to je myslím k ničemu.

Prosím někoho kdo podobnou závadu měl a pokusil se jí nějak řešit ať dá vědět. Odpověď typu u mě to byla prasklá hadička mezi tím a tím (např.) je nejlepší. Taky nemusí pomoct ale za pokus to určitě stojí.

Já když mám zkušenost taky nenapíšu zajeď si do servisu ... nebo zajeď někam kde to umí ... ale napíšu co se stalo mě a jak jsem to odstranil.

Díky za konkrétní odpověď a všem kteří hodnotně tvoří toto fórum, Karlos

A abych byl trochu konstruktivní - doplňuji že všichni s těmito problémy máme motor AGR bez naklápění lopatek turba, a po většinou vyměněněnou váhu vzduchu. Takže to asi bude nečím jiným - hadicema, AGR, čidlama,...

Upraveno od KarlosTDi

Když je to pořád o tom stejném tak proč to tu nikde není napsáno??? Pokud nevíte tak nemachrujte s LOG a raději nepiště nic.

Přečetl jsem tady toho spoustu a nic podobného tu není. Věřím že řádná diagnostika - nalogování by pomohlo ale nemám možnost a kde to rychle udělat. Proto zkusím toto fórum, třeba měl někdo stejný problém (a to tady evidentně ano) a ochotně poradí. Jinak se to tady může omezit na okruhy - to servis, - to log .... a to je myslím k ničemu.

Prosím někoho kdo podobnou závadu měl a pokusil se jí nějak řešit ať dá vědět. Odpověď typu u mě to byla prasklá hadička mezi tím a tím (např.) je nejlepší. Taky nemusí pomoct ale za pokus to určitě stojí.

Já když mám zkušenost taky nenapíšu zajeď si do servisu ... nebo zajeď někam kde to umí ... ale napíšu co se stalo mě a jak jsem to odstranil.

Díky za konkrétní odpověď a všem kteří hodnotně tvoří toto fórum, Karlos

A abych byl trochu konstruktivní - doplňuji že všichni s těmito problémy máme motor AGR bez naklápění lopatek turba, a po většinou vyměněněnou váhu vzduchu. Takže to asi bude nečím jiným - hadicema, AGR, čidlama,...

Tak to co jsi napsal je pekna kravina.To ze ti nekdo napise ze to bylo klikou,tak vymenis kliku?? nejlevneji mi porad vychazi diagnostika. Tvoje rada mi propada jako postup servisu, pomalu menit dil po dilu a snad to neco z toho bude. Kdyz ti neni schopen hned nekdo na problem odpovedet a ma evidentne zajem ti alespon poradit diagnostiku tak se ti to nelibi!!! by me zajimalo jak jednoduse odhalis ze mas treba ventil N75 KO, nebo ze ti stoji dodavka paliva, to vymenis cerpadlo protoze to nekdo rikal na foru ze mel neco podobneho a tohle mu pomohlo? :wallbash:

to TDIfun : to jsi napsal hezky :specool:

To KarlosTDI :Motor je řízen elektronikou a ta jako taková bez diagnostiky skontrolovat nejde a navic je spousta společných projevů.

Upraveno od Indi

OK omlouvám se máte pravdu. Trošku jsem ulítnul ... sor

Je mi přijde divné že je to ne zcela ojedinělá porucha a nikdo ani netuší co by to mohlo být. Kura dyk u naklápění lopatek by to bylo na 99,9% sekající se turbo a při překročení plnícího tlaku nouzák ... U AGR je to záhada.

Takže ještě raz omluva a du se stydět do kouta ....

Nj ale mate jistotu ze mechanicky to turbo je OK, treba je sekla klapka nebo je zadrena banka a je to porad otevreno.Diry v hadickych to je bezdebat ze se musi prokontrolovat.

Nj ale mate jistotu ze mechanicky to turbo je OK, treba je sekla klapka nebo je zadrena banka a je to porad otevreno.Diry v hadickych to je bezdebat ze se musi prokontrolovat.

Prosím Tě o podrobnější vysvětlení jaká baňka? AGR takovou tu velkou plastovou kouli vedle čerpadla (pod plastovým krytem) nemá. Myslíš baňku na EGR ventilu na sání? viz. foto, taky mě to napadlo protože kolem těsnění napojení na sací potrubí je to očadzené sazema. Buď podchází těsnění nebo je totálně ucpanej a frká fen.

Zkusím shodit sání s EGRkem a vyčistit. Uvidím kolik je tam bordelu. Pak dám vědět.

Dík K

post-6887-1211224668_thumb.jpg

Myslel baňku na turbu, co otvírá obtok.

Ano, banka na turbu..Bych asi i preventivne vymenil vsechny hadicky.Muzou se casem ucpat !!!

Upraveno od TDIfun

  • 3 týdny později...

Lukky, Chci se zeptat, zda-li jsi již odhalil závadu? Co bylo příčinou? Mám asi tutéž závadu, zkusím vyměnit N75 a dám vědět

Upraveno od petrucio

Ahoj psal jsem toto i do tematu o 81kw myslim ze ti to muze pomoct - me delalo to same u 66kW - nejdrive jen parkrat po dalnici, ale pozdeji pokazde co jsem prekrocil 2500-3000otacek asi.

Problem byl v N75 ventilu, myslim ze je to dil, ktery kontroluje tlak v motoru, tzn. ze pri vyssich otackach vzroste tlak v motoru ale taky se vice ztraci protoze ten N75 ventil je KO a ridici jednotka nahraje nahradni program, ktery umozni jen otacky do 2000zhruba, coz je na 5.stupen asi 120km/h. auto se chova jako SDi...

ono staci za jizdy vypnout motor a znova zapnout (nekolikrat vyzkouseno na dalnici - ale pozor treba jet na neutral a ten nahradni program se vynuluje a muzete jet zase normalne pokud neprekrocite ty urcite otacky)

N75 me stal myslim 1500kc ve skodovce.

Upraveno od kubaa

Ahoj psal jsem toto i do tematu o 81kw myslim ze ti to muze pomoct - me delalo to same u 66kW - nejdrive jen parkrat po dalnici, ale pozdeji pokazde co jsem prekrocil 2500-3000otacek asi.

Problem byl v N75 ventilu, myslim ze je to dil, ktery kontroluje tlak v motoru, tzn. ze pri vyssich otackach vzroste tlak v motoru ale taky se vice ztraci protoze ten N75 ventil je KO a ridici jednotka nahraje nahradni program, ktery umozni jen otacky do 2000zhruba, coz je na 5.stupen asi 120km/h. auto se chova jako SDi...

ono staci za jizdy vypnout motor a znova zapnout (nekolikrat vyzkouseno na dalnici - ale pozor treba jet na neutral a ten nahradni program se vynuluje a muzete jet zase normalne pokud neprekrocite ty urcite otacky)

N75 me stal myslim 1500kc ve skodovce.

tak ten N75 ma trochu jinou funkci nez jsem psal ja, popsal to lepe to tdifun v "1.9TDI 81KW" prispevku

Tak jsem si půjčil od kolegy N75 a už točí přes 3000ot. Zítra jdu koupit nový.

Tak jsem si půjčil od kolegy N75 a už točí přes 3000ot. Zítra jdu koupit nový.

Ahoj tak koupil jsi? prosim kde a za kolik???

jedine kde jsem ho nasel je MJauto kolem 1200,-

Diky

900

Ahoj tak koupil jsi? prosim kde a za kolik???

jedine kde jsem ho nasel je MJauto kolem 1200,-

Diky

Koupil jsem ho v ELITU, po slevě asi 900kč. auto fachčí. číslo dílu 7.21895.55.0

Upraveno od petrucio

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.