Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Caute,

nadisiel cas rozhodnut sa,

mam cca 50tSk a uvazujem nad LPG do mojej Fabie HTP 12V 47kW COMBI.

0. aky mate typ auta (mozu byt aj ine ako HTP) - prosim uviest

1. kolko ste mali spotrebu benzinu v lete a kolko v zime

2. kolko mate spotrebu plynu v lete a kolko v zime

3. aky system LPG mate a od akej firmy (a preco prave ten system)

4. kde ste si to nechali monotovat a kolko Vas to stalo

5. co zaruka na motor, padla?

6. kolko ste dostali zaruku na LPG (na flasu na ine...)

7. ake su vynimky pri LPG, teda okrem nemoznosti parkovania v podzemnych garazach

8. kolko stoji prehliadka po roku

9. Klady LPG (mimo cenu LPG)

10. Zapory LPG (mimo cenu montaze)

11. Ine (odporucania, dovody...)

12. Ak mate PP (palubny pocitac), funguje Vam a ukazuje aktualnu spotrebu?

Bol by som velmi rad, ak by sa mi majitelia LPG vo Fabiach (pripadne aj inych motorizaciach), (pripadne Octavie a pod) vyjadrili k uvedenym bodom.

Uvazujem nad LPG, len neviem o kolko sa mi zvysi spotreba, ake bude znizenie vykonu, a ake dalsie vydavky ma cakaju po montazi (cenmy prehliadok). Na co sa mam zamerat, co budem musiet vymenit, aku to ma zivotnost.

Ake mate skusenosti?

Ist do toho?

vopred dakujem

Myslim, ze uzivatel Malta ma LPG, tak se zkus zeptat jeho

Ahoj, vezmu to pěkně popořadě:

0)Fabia 1.2 40kW

1+2)teď přesně nevím pro každé období, ale dlouhodobě lehce přes 6,5 benzínu a 8 plynu, teď jsem to nechával znovu seřídit, tak až něco najedu, dám vědět

3)Lovtec s ŘJ MAGIC2, chtěl jsem původně BRC, ale jednak byl o cca 5tis. dražší ale hlavně ten od BRC nejsou schopný pořádně vyladit

4)stálo mě to i s plnou nádrží a novými svíčkami 35tis.Kč

5)auto mám po záruce,takže tohle jsem neřešil

6)2roky, nádrž by měla vydržet 10let

7)kromě zmíněného parkování mě nic neomezuje

8)prohlídka buď po roce nebo 10000km-před 14dny jsem na ní byl a stála 280Kč

9)kladem je, že u sekvence skutečně výkon klesá minimálně a motor bězí tak, že se nedá poznat jestli jedu na benzín nebo plyn(jak někdo tvrdí,že na plyn je motor tišší-já bych řekl, že je to stejné)

10)zápory:častější(než třeba u benzínu) výskyt nekvalitního plynu; prvotní nadšení mi pokazila nutnost zajet 3xdo servisu na seřízení(vysoká spotřeba-10litrů,cukání apod.), 2x to bylo na počkání a výsledek nic moc, až napotřetí si to tam nechali celý den a zatím musím po 1000km říct, že je to velmi dobré, kdyby to takhle udělali už alespoň napodruhé nemusel bych si na to teď poslední 2 týdny zlepšovat názor, protože v jeden moment jsem fakt litoval, že to v autě mám, ale teď je to zatím opravdu dobré a jsem spokojen; uvidíme jestli se tím seřízením sníží i spotřeba-ještě tak 0,5 litru plynu by to bylo fajn

11)rozhodně je lepší si připlatit za toroidní nádrž

12)PP nemám

závěrem: problémem je vybrat si dobrou montážní firmu(přijde mi to asi tak obtížné jako najít dobrý autorizovaný servis), ale když se to povede a když najedeš alespoň 15tis.km ročně, myslím že není co řešit

  • Autor

to PEPA:

- zvysenie spotreby o 1,5 litra je este unosne, pre mna vsak uz na hranici rentability.

- ja uvazujem prave nad sekvencnym vstrekovanim, kde by ten rozdiel spotreby mohol

byt do 1 hadam, snad

- jednoznacne uvazujem nad toroidom

- ten PP ma dost zaujima

dik za info

;)

Caute,

nadisiel cas rozhodnut sa,

mam cca 50tSk a uvazujem nad LPG do mojej Fabie HTP 12V 47kW COMBI.

0. aky mate typ auta (mozu byt aj ine ako HTP) - prosim uviest

1. kolko ste mali spotrebu benzinu v lete a kolko v zime

2. kolko mate spotrebu plynu v lete a kolko v zime

3. aky system LPG mate a od akej firmy (a preco prave ten system)

4. kde ste si to nechali monotovat a kolko Vas to stalo

5. co zaruka na motor, padla?

6. kolko ste dostali zaruku na LPG (na flasu na ine...)

7. ake su vynimky pri LPG, teda okrem nemoznosti parkovania v podzemnych garazach

8. kolko stoji prehliadka po roku

9. Klady LPG (mimo cenu LPG)

10. Zapory LPG (mimo cenu montaze)

11. Ine (odporucania, dovody...)

12. Ak mate PP (palubny pocitac), funguje Vam a ukazuje aktualnu spotrebu?

Bol by som velmi rad, ak by sa mi majitelia LPG vo Fabiach (pripadne aj inych motorizaciach), (pripadne Octavie a pod) vyjadrili k uvedenym bodom.

Uvazujem nad LPG, len neviem o kolko sa mi zvysi spotreba, ake bude znizenie vykonu, a ake dalsie vydavky ma cakaju po montazi (cenmy prehliadok). Na co sa mam zamerat, co budem musiet vymenit, aku to ma zivotnost.

Ake mate skusenosti?

Ist do toho?

vopred dakujem

Zdravím vás všechny,

Mám Fabii 1,4 / 50kW, 2001, krátkou. Nechal jsem si namontovat LPG někdy cca 2 roky. Nemam sekvencni, ale klasicke se smesovacem. Vse BRC. Nadrz misto rezervy. Moje skusenosti jsou tak trochu ropacite. Po montazi jsem musel nekolikrat na serizeni ( maly vykon, vysoka spotreba ). Ale i ted jsou problemy. Nekdy se stane ze auto nema na pocatku potrebny vykon. Takze treba pomale prujezdy krizovatkou nebo pres zeleznicni prejezd na 2 neni mozne. Je to jako dira v plynu. Plyn seslapnuty a auto nejede a pak pomalu zacne zrychlovat. A jizda se zapnutou klimatizaci je mozna jen po dalnici kdyz se nesnizuje rychlost a nerozjizdi se. Opet dira v plynu. Po navsteve montazni firmy ( musim tam auto nechat cely den ) je tak cca. 14 dni klid, ale pak se vse opakuje. Jelikoz auto potrebuji k praci tak nechat ho vzdy v montazni firme na cely den neni zas tak mozne. Proto bych se chtel zeptat jestli nema nekdo zkusenosti se servisem LPG v Praze. Porad doufam ze je to jen spatne serizene. Prosim krome Neptunu Harfa.

1. spotreba benzinu cca. 8 - 8,5, plyn 9,5 - 10 ( vsechno prevazne Praha )

2. u plynu mi neprijde vetsi spotreba, ale benzinu urcite ( prepinani na LPG az po ohrevu motoru )

3. BRC se smesovacem ( tenkrat se smesovacem me to stalo 25.000,-- a sekvencni 34.000,-- ) cena rozhodla

4. Auto Pilar www.autoplyn.cz, 25.000,--

5. auto jiz bez zaruky

6. 2 roky

7. zabrany kufr rezervou, podzemni garaze - jinak asi nic

8. byl jsem na STK a prohlidku jsem jeste nepotreboval takze jen emise dohromady 600,-- ( plyn + benzin ) + STK

9. cistejsi olej v motoru. Je dlouho " pruhledny "

10. nejsem moc spokojeny ( doufam ze to je jen serizeni ). Kdyz jsem to ted pocital, protoze bych chtel neco vetsiho tak rozdil mezi naftakem v objemu do 1,8 a benzinakem na LPG ve stejne kategorii tak neni velky rozdil ( objem jsem bral pro porovnani stejny jako na Fabii 1,4 )

11. Pokud zapomenes na cenu montaze tak jen to ze plna nadrz je za cca. 500,--

12. PP mam a podle me ukazuje spotrebu jako benzinu i kdyz jedu na plyn. Nesouhlasi totiz spotreba podle PP s tankovanim u pumpy LPG. Hlavne PP ti pocita spotrebu dohromady ( kdyz rano vyjedes na benzin tak uz ti pocita spotrebu a na LPG prepnes az tak po 3- 5 kilometrech )

Rozhodnuti zalezi na tobe. Ale jak rikam, naftak x LPG neni velky rozdil a vse je bez problemu. Co jsem slysel tak spotreba benzinu u HTP 47kW neni tak tragicka oproti 1,4 /50kW. Mozna se prestavba ani nevyplati. Zalezi na tobe.

Hodne stesti

  • Autor

to sniper: dik moc za postrehy

fabka 2004: taky přispěji svou troškou do mlýna. Nejedná se ale o můj vůz, ale kolegův, se kterým jezdíme na služební cesty. Je to sice stará šunka, ale slouží dobře a nekrade se. Jedná se o Daewoo Racer 1.5, auto staré 10 let, plyn namontován 9 let. Auto má naježděno 232.000 km a z toho víc jak 220 tkm na plyn. Slyším na to jen samou chválu, přepíná mu to hned po nastartování jakmile na volnoběh vyletí otáčky nad 2000, ozve se cvak a jede se na plyn. Spotřeba mu vychází 7,5 l plynu. Má ale tu velkou nádrž (80 litrů) za zadními sedadly. Přestavba ho stála 30 tisíc+10 t homologace (první Racer s plynem u nás), přesto si libuje, jak šetří. S motorem neměl nic. Podobné zkušenosti má i známý s Formanem, najeto 200 tkm a na LPG už 140 tkm a nic jen úspora. :huh:

2 Fabka 2004: Asi takhle. Mám 1,2HTP,47Kw, LPG od cca 500km, tedy téměř od nového auta :t

0: 1,2 HTP 47kW

1: nevím, na benzín jsem nikdy léto/zima nejezdil B)

2: navýšení spotřeby LPG v zimě oproti létu cca 0,5-0,75l, ale hlavně trochu vzrůstá spotřeba benzínu, protože trvá delší dobu, než se motor prohřeje na teplotu, při které přepíná na LPG

3: Tartarini, AGW Brno, www.agw.cz

4: AGW Brno, 35000,-Kč

5: samozřejmě, oficiální stanovisko Škodofky je takové, že montáží LPG ztrácíš záruku na všechny celky vozu, kterých se montáž LPG nějak dotkla, tedy motor, chladící soustavu a ŘJ (tak mi to bylo i vysvětleno v saloonu při koupi)

6: 2 roky, jako na každý normální a slušný výrobek. Vztahuje se na soustavu jako celek

7: o žádném jiném zákonném omezení nevím, BTW v nadzemních patrových garážích parkovat lze bez problémů i s LPG, v Brně 2 takové parkovací domy jsou

8: 500,-Kč, jedná se o revizní zprávu, ta cena je tak vysoká hlavně kvůli kulatému razítku :unsure:

9: údajně je šetrnější k motoru, neboť jeho spalováním nevznikají na rozdíl od benzínu v motoru karbonové usazeniny. Díky tomu by se mohl i trochu prodloužit interval výměny oleje, ale nedoporučuji to zkoušet, raději dodržuj int.výměny doporučený výrobcem auta

- v současnosti u nás nejlevnější pohon, i ty nejmodernější a nejúspornější diesly si mohou skočit do zdi, nejen pokud jde o provozní náklady, ale i ty pořizovací

10: menší objem kufru, pokud máš válcovou nádrž, pokud toroida místo rezervy, tak je to lepší, ale na dně kufru Ti zase zavazí rezerva, no ale ta se dá v nejhorším vyndat.

- po 10 letech musíš nádrž nechat vyměnit

- pokud dáš LPG do tříválce (1,2HTP), počítej s tím, že se to může častěji rozlaďovat a bude to potřeba třeba 2-3krát ročně nechat seřídit

- jako každé zařízení, není bezůdržbové a občas nějakou tu odbornou péči potřebuje

11: jak už jsem psal výše, v případě montáže do HTP, počítej s tím, že se to může častěji rozlaďovat a bude to potřeba třeba 2-3krát ročně nechat seřídit. 4-válce jsou na přestavbu vhodnější, ale bát se toho nemusíš ani u HTP

- válcová nádrž je cca o 2000,-Kč levnější, než stejně velká toroidní

- max.objem toroida ve Fabii je 45l, plní se automaticky z bezp.důvodů na max.80% objemu, tedy cca na 40l LPG

- dávej bacha, kde tankuješ!!! S LPG se dějí daleko větší podvody než s benzínem nebo naftou. Problémem jsou tzv. odpadní rafinérské plyny, které jsou velice agresivní, jsou k ničemu a bohužel nejsou zatíženy spotřební daní, takže některým vychytralcům se vyplatí koupit je a smíchat s LPG a tuto fujtajbl směsku pak jako LPG prodávat. Proto se obloukem vyhýbej místům, kde je LPG nejlevnější z širokého dalekého okolí a hlavně různým pojízdným prodejcům LPG (čerpačka, co nemá pevné základy), protože tady je výskyt nekvalitního LPG nejpravděpodobnější. Prostě tankuj raději o něco dražší LPG na normální benzince, kde prodávají i LPG, tam by problémy hrozit neměly. Nekvalitní plyn, kromě toho, že to houby jede a nenajedeš na to ty km, co normálně, tak Ti hlavně může poškodit LPG soupravu a následná oprava je drahá. Takže natankování nějakého nejlevnějšího šajzu by se Ti mohlo pěkně prodražit, prostě a jednoduše netankuj u nějakých no name čerpaček, ale u normálních benzinek.

- nenechávej v benzínové nádrži moc benzinu, raději třeba lehce nad rezervou a max. aby jsi měl na dojetí, když Ti dojde LPG a pravidelně dotankovávej po malých dávkách. Benzín totiž ztrácí svou kvalitu velmi brzy a při jeho dlouhém "skladování" v nádrži by časem hrozilo poškození palivového čerpadla.

- vyber si na montáž zavedenou a dobrou firmu, nejlépe pokud na ni od někoho máš dobré reference. Dnes montáž i servis LPG vyžaduje dobré tech.zázemí a nelze to dělat někde na koleně v garáži, jako za doby starých žigulů a 120-cítek ;)

12: PC mám, funguje normálně, ale při jízdě na LPG ukazuje trochu bludy. Reálná spotřeba je o 0,75-1l LPG vyšší+ještě ta trocha benzínu, co to sežere na nastartování a ohřátí.

Jinak na závěr, jezdím slušně, žádné extra velké divočiny a reálná kombinovaná spotřeba kterou mám je 7 - 7,5 l LPG + 0,3 - 0, 75l benzínu. Ty vyšší hodnoty platí v zimě. Dálková trasa po okreskách (nejnizší spotřeba, kterou jsem s LPG měl) byla 6,5l LPG, což odpovídá cca 5,5l benzínu, což je hodnota, kterou ukazoval i PC.

BTW: do HTP nemůžeš dát jinou soustavu, než sekvenční vstřik, protože tento motor má plastové sání, to jen pro upřesnění ;)

Přeji hodně spokojenosti a ujetých km a vítej mezi eLPéGéčkaři -_-

P.S. k bodu 10: máme o 100,-Kč dražší STK z důvodu kontroly těsnosti LPG, ale jinak už mě nic fakt nenapadá ;)

  • Autor
P.S. k bodu 10: máme o 100,-Kč dražší STK z důvodu kontroly těsnosti LPG, ale jinak už mě nic fakt nenapadá ;)

waw dakujem za prispevok, precitam ho az poobede, potom sa k tomu vyjadrim, dakujeeeeeeeeeeeeeeem -_-

v současnosti u nás nejlevnější pohon, i ty nejmodernější a nejúspornější diesly si mohou skočit do zdi, nejen pokud jde o provozní náklady, ale i ty pořizovací

Proč hned tak ostrá slova? Já sám se svým zdaleka ne nejnovějším a teprv ne nejúspornějším dieslem mám dlouhodobou spotřebu v létě 3,8l, což si myslím není zas tak hrozný, natož abych skákal do zdi :smich: . Provozní náklady jsou sice o něco vyšší proti plynu, ale to je dáno hlavně cenou oleje do motorů pd. Jinak palivo myslím tak fifty fifty s plynem. Abych nevypadal, že nevím o čem mluvím-mám doma i auto na plyn. S tím jezdím něco nad 7 litrů, což vyjde cca na stejnej peníz na kilák jako nafta. S plyňákem (je to felicie) mám najeto už přes 50 tkm a zatím no problem. Někdy trochu zamrzí neochotná obsluha u čerpaček jinak v pohodě. Takže nic proti plynu... -_-

P.S. k bodu 10: máme  o 100,-Kč dražší STK z důvodu kontroly těsnosti LPG, ale jinak už mě nic fakt nenapadá  ;)

waw dakujem za prispevok, precitam ho az poobede, potom sa k tomu vyjadrim, dakujeeeeeeeeeeeeeeem -_-

-_-

v současnosti u nás nejlevnější pohon, i ty nejmodernější a nejúspornější diesly si mohou skočit do zdi, nejen pokud jde o provozní náklady, ale i ty pořizovací

Proč hned tak ostrá slova? Já sám se svým zdaleka ne nejnovějším a teprv ne nejúspornějším dieslem mám dlouhodobou spotřebu v létě 3,8l, což si myslím není zas tak hrozný, natož abych skákal do zdi :smich: . Provozní náklady jsou sice o něco vyšší proti plynu, ale to je dáno hlavně cenou oleje do motorů pd. Jinak palivo myslím tak fifty fifty s plynem. Abych nevypadal, že nevím o čem mluvím-mám doma i auto na plyn. S tím jezdím něco nad 7 litrů, což vyjde cca na stejnej peníz na kilák jako nafta. S plyňákem (je to felicie) mám najeto už přes 50 tkm a zatím no problem. Někdy trochu zamrzí neochotná obsluha u čerpaček jinak v pohodě. Takže nic proti plynu... -_-

Snad nebude tak zle, s těmi ostrými slovy :D Gratuluji k tak skvělé spotřebě. Ale to asi nebude kombinovaná, kde jezdíš tak 50%město, 50%mimo, ale zřejmě na dálku, ne?

Jinak nechci hanět nikomu nic, každý ať si jezdí na to, co je mu libo a co unese jeho peněženka. Ale pokud se podívám na pořizovací náklady nejlevnější naftové Fabie a vezmu v úvahu přestavbu výkonově přibližně stejné, benzinové Fabie na LPG, vychází mi už nezanedbatelný schodek v pořizovacích nákladech, a to v neprospěch nafty. No a v těch provozních nákladech není sice rozdíl kdoví jak okouzlující, ale LPG z toho vyjde přece jen o něco levněji. Tedy pokud člověk nepatří k několika málo šťastlivcům, co mají naftu někde bokem za cenu, která není tržní, těm se určitě nafťák vyplatí, ať jeho pořízení stojí, co chce -_-

Snad nebude tak zle, s těmi ostrými slovy :D Gratuluji k tak skvělé spotřebě. Ale to asi nebude kombinovaná, kde jezdíš tak 50%město, 50%mimo, ale zřejmě na dálku, ne?

Jinak nechci hanět nikomu nic, každý ať si jezdí na to, co je mu libo a co unese jeho peněženka. Ale pokud se podívám na pořizovací náklady nejlevnější naftové Fabie a vezmu v úvahu přestavbu výkonově přibližně stejné, benzinové Fabie na LPG, vychází mi už nezanedbatelný schodek v pořizovacích nákladech, a to v neprospěch nafty. No a v těch provozních nákladech není sice rozdíl kdoví jak okouzlující, ale LPG z toho vyjde přece jen o něco levněji. Tedy pokud člověk nepatří k několika málo šťastlivcům, co mají naftu někde bokem za cenu, která není tržní, těm se určitě nafťák vyplatí, ať jeho pořízení stojí, co chce -_-

Ne všechno v pohodě -_- , jen jsem chtěl přidat pohled člověka, kterej má jak plyn tak naftu, takže na to může nahlížet i z druhý strany. Ty provozní náklady nejsou tak jednoznačný-někdy na přelomu roku stál plyn přes 15Kč a nafta asi 23Kč takže jednoznačně ve prospěch nafty, naopak teď zase u nás stojí plyn 14,30Kč a nafta 27,80 což je už zase trochu ve prospěch plynu. Takže ta výhoda se +- v průběhu roku přelívá na jednu či druhou stranu. Toho nafťáka jsem si pořídil hlavně proto, že najezdím celkem dost a nebyl jsem si jistej jestli ten plyňáček těch 400-500 tkm bez uhony snese. Jinak ta moje spotřeba určitě není žádnej zázrak-vím,že s menším nafťákem se dá jezdit i pod 3,5l dlouhodobě.Já jezdím denně 70km z toho 50km státovka a 20km vesničky + Praha. Ve vsi jedu 60 tacho mimo ves 90-100 a pak je ta spotřeba tam kde je ;) .Takže měj se fajn a ať ti to dlouho bez problemů jezdí

...jsem byl samozřejmě já B)

jeden postřeh od člověka který najezdil s LPG asi 300000km, dost jsem se natrápil a tak jsem se dost dozvěděl. V průměru počítej asi 9l/100km. Řekl bych to takhle asi krátce, LPG - je to řešení z nouze !!!!!!!

  • Autor
jeden postřeh od člověka který najezdil s LPG asi 300000km, dost jsem se natrápil a tak jsem se dost dozvěděl. V průměru počítej asi 9l/100km. Řekl bych to takhle asi krátce, LPG - je to řešení z nouze !!!!!!!

tak, to by sa mi navratnost predlzila tak ze by to nebolo rentabilne :o

  • Autor

to MrForamt:

dakujem za prispevok...

vyzera to velmi dobre

Nechtěl jsem tě rozděsit velikostí té spotřeby /cca 9l/100km / ale s plynem je to trochu složitější a já hovořím ze zkušenosti. Kvalita plynu je totiž velmi kolísavá, záleží co natankuješ. Sekvenční vstřikování tenhle fenomen trochu eliminuje, ale prostě se špatným plynem nic nevymyslíš. Takže něco jiného je teoretický výpočet LPG montážníků kteří ti potřebují namontovat za cca 40000 sk zař.LPG a něco jiného je dlou.............................hodobá spotřeba. Ovšem pokud najezdíš jako já tak okolo 30000 za rok, jednoznačně se LPG vyplatí ! Pod 20000 už bych moc počítal !

Nechtěl jsem tě rozděsit velikostí té spotřeby /cca 9l/100km / ale s plynem je to trochu složitější a já hovořím ze zkušenosti. Kvalita plynu je totiž velmi kolísavá, záleží co natankuješ. Sekvenční vstřikování tenhle fenomen trochu eliminuje, ale prostě se špatným plynem nic nevymyslíš. Takže něco jiného je teoretický výpočet LPG montážníků kteří ti potřebují namontovat za cca 40000 sk zař.LPG a něco jiného je dlou.............................hodobá spotřeba. Ovšem pokud najezdíš jako já tak okolo 30000 za rok, jednoznačně se LPG vyplatí ! Pod 20000 už bych moc počítal !

Páni odborníci tvrdí, že hranice rentabilnosti je 10tkm/rok, ale podle mě je to hodně paušalizované tvrzení. Vždyť nejlevnější přestavby starých karburátorových motorů dnes stojí 10000,-Kč, jednobodové stříkačky i MPI okolo 20000,-Kč a sekvenční vstřik 35000,-Kč a výš. Každý by si to měl asi spočítat sám, pro svůj konkrétní případ, ale s 20tkm ročně bych neváhal, tam bude návratnost v pohodě, BTW určitě podstatně rychlejší než u naftového motoru, jehož pořizovací investice by se oproti LPG ještě pěkně prodražila ;)

...jsem byl samozřejmě já B)

Jj -_-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.