Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/20/10 v Příspěvky

  1. Petrjanik - říkám to právě proto, že jsem s HTPčkem jezdil a jak po obyčejné silnici, tak po dálnici - a bohužel jsem s ním musel jezdit ponejvíc s plným naložením. Já ten motor nezatracuju, ale ani nevynáším do nebes - po městě a s obsazením do 2 osob je srovnatelnej s tou 1,4, protože líp bere "odspodu" a když se mu prohrábnou rošty, na křižovatce umí vystřelit jak z praku - ale to je asi tak všecko, protože jak se dostane nad 3500 otáček, začne ztrácet dech a obzvlášť s naložením >50% užitečné hmotnosti se s ním auto mění v cihlu. Počítej, že mladá rodinka pojede se stejným autem na nákup do TESCA i na dovolenou, takže bude potřebovat mít rezervu výkonu i pro ten výlet - tam, kde 1,4 pojede na půl plynu, jede se stejným nákladem HTP minimálně na 3/4 a když to HTP prošlápne nadoraz, "jednačtyřka" jí na 3/4 plynu s úsměvem zamává vlečným lanem... A pokud jde o prvotní dotaz, tam je poptávka hlavně po "delších" trasách, sice 60km nepovažuju za dlouhou trasu, ale na pořádné ohřátí motoru to stačí. Ale jestli se pojede po dálnici, jak píše AndrejG, bude HTPčko nuceno jet pořád na doraz - a to bohužel znamená, že bude chlastat, kdežto "jednačtyřka" pojede v relativně rychlém, ale přitom úsporném režimu v naprostém klidu. Umr - trefená hus gágá nejhlasitěji, což? Zobni si Lexaurin na uklidnění, dej si paprče na stoličku a zhluboka dejchej - už jsem tady někde říkal, že jsem komunista nikdy nebyl, tak zklidni hormon. Když nemůžeš plkat a žbleptat o zasířeným palivu, budeš si vymejšlet urážky o komunistický minulosti, což? Uvědom si - MNE může urazit jedině inteligent... Já jsem nikdy neřekl, že se s HTPčkem nedá jet po dálnici 130km/h za 7,5l/100 - dá, ale jen s řidičem a to ten řidič nesmí vážit víc jak 70 kilo. S plným nákladem se na takovou spotřebu dostaneš, leda kdybys na půlku cesty to auto opatřil stěžněm a plachtama...
    2 body
  2. To, kolik motor bere záleží na režimu. Ve městě je králem HTP, bere co jsem sledoval poslední týden o cca litr míň než 1.4/1.6, při zatížení a na dálnici jednoznačně 1.4/1.6 - skutečně vím o čem mluvím, dálniční a silniční režim jsem si dostatečně vyzkoušel při čekání na Roomstera. Nad 120km/h nebo v kopcovitém terénu už výrazně roste spotřeba vysoko nad úrovně 1.4/1.6.
    1 bod
  3. Znám podrobně všechny tři benzinové motorizace předfaceliftové FII a Roomstera, máme je doma všechny. Inovovanou verzi 51kW znám z práce a oproti 47kW verzi z FIC je to minimální rozdíl. Řeči o HTP jako univerzálním motoru s konstatní spotřebou jsou opravdu výsměchem jakékoli racionální diskuse. Pokud si chcete auta navzájem pochválit a poplácat se, jak jste dobře koupili, prosim. Jenom prosim nechtějte, abych si neklepal na čelo při řečech o vhodnosti 1.2HTP do Roomsteru se dvěma dětma, dospělýma a nákladem v kufru. 1.2HTP je velmi dobrý motor do města, na příměstskou jízdu. Jakmile je ale pod zátěží, prostě končíte. Dojetí je jedna věc, dojetí na určité úrovni věc druhá.
    1 bod
  4. Asi bude pršet, svině totiž rejou... Neboj, ono i na tebe dojde, Umře. A i na moje slova - ale laskavě si nejdřív zameť před svým prahem. Nikdy jsem tady nikomu neradil něco, co by mohlo vést k průseru - a když taková možnost hrozila, upozornil jsem na to. Jo - a děkuju za naklikaný záporný body, už nebudu vyčuhovat z řady s reputací jak světec.
    1 bod
  5. ... atd. nějak jsem ten tvůj příspěvek nepobral, vo co go vlastně ? ... a určitě nebudu jediný
    1 bod
  6. Umrane, Tobě zase došly prášky na hlavu, nebo jsi byl línej si pro ně dojít do lékárny, viď? Protože tvrdit tady, že 1,2HTP je "univerzální motor do města i na dálnici" (přitom ten agregát byl navrhován jako vysloveně městský a na dálnici chlastá jako ruskej turista) nebo že motor 1,4 je akorát tak do vytápěný garáže - to už signalizuje dost vážný duševní problémy... Přestaň hanět silnější kubatury a vynášet haťapku do nebes, my víme, že ji miluješ - ale pro mladou rodinu bude opravdu lepší motor 1,4 - už jen pro svůj přebytek výkonu, který má k dispozici pro situace, kdy je potřeba "kopnout do vrtule". HTPčko bych s klidem v srdci doporučil jen mladému řidiči na vyježdění nebo někomu, kdo bude jezdit jen couračky "kolem komína" a povětšinou sám, nanejvýš ve dvou.
    0 bodů
  7. petrjanik-máš tempomat?nejlepší HTP je při 4100ot na tempomat a při předjíždění stačí polechtat plyn.Myslím,že ekkar ani nejel tou 1,4.Já bych ho tipl na nějakýho vypravěče.Kdybych si kupoval auto,tak možná bych mu aji uvěřil.HTP jen do 3500ot vždyt tam se probouzí,jestli tam do aut dává brisky a leje nějakej benzín,jak píše,tak se nedivím,že mu HTP nejelo ani 50-jak pořád píše.
    -1 bodů
  8. Ekkare, teda to jsou nesmysly, co tu rozšiřuješ S HTP jezdím delší cesty přes republiku (víc jak 50% cesty je po dálnici a tam pořád 130-140km/h) za 6,2-6,5l/100km v autě dva lidi, dvě kola a zavazadla. To jako chlastá jak ruskej tank? Kolikk by si to mělo vzít, aby tě to uspokojilo? Nad 3 500ot ztrácí dech? Co to je za nesmysl? Ten motůrek se krásně plynule vytáčí až k 5 500ot a vůbec nevadne!!!
    -1 bodů
  9. Petrjanik - GRATULUJU, jseš další kdo Umrana odhalil jako pacoše MUDr.Chocholouška... Vítej do klubu!
    -1 bodů
  10. Petrjanik - zlatá slova... Evidentně mu chybí medikace - začíná se jevit nebezpečně. Umran - jdu blejt, velebnosti! A hádej z koho!?!
    -1 bodů
  11. Pokud konstatování faktů říkáš pomluvy... Opravdu, měl by ses nad sebou trochu zamyslet.
    -1 bodů
  12. petrjanik já vím,že ekkar ti něco slíbil,že se do mně pustíš,ale já mám na rozdíl od tebe jasno.Já mluvím o výkonu(kW)koně atd a ty se díváš do tabulek na kroutící moment.Jen tak dále,tomu se říká kyberšikana.Nadávat někomu atd.Za chvilku mně budeš volat na telefon...Komu pošleš vzkaz aby se k tobě přidal?.Za komunistů jsme jim dávaly deky,jestli víš co bylo železniční vojsko.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...