Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/05/11 v Příspěvky

  1. Divil by ses co dokážou domácí kutilové a co umí i v aut. servisu sprasit. Nemusíš do aut. servisu, stačí člověk kterej se tím živí, umí to a záleží mu na zákazníkovi. V žádným případě nechci snižovat pověst aut. servisů ale i tam se občas, jako všude, najdou prasata.
    1 bod
  2. Sakra co je ? Nikdo sem nechodí !! Dyť skrachujou a zavřou to tu, a budeme mít prd !!! No tak si aspon něco přečtěte , no, nic moc , já vim .
    1 bod
  3. Zde je pro zajímavost ke stažení "Dílenská učební pomůcka motoru 1.2 TSI 77 kW".
    -1 bodů
  4. Tak dneska mi z fabriky přišla odpověď (po urgenci) na otázku o uvedení rozdílu mezi těmito motory: Vážený pane, děkujeme za Váš dotaz a zároveň se omlouváme za prodlení odpovědi z důvodu vysoké frekvence e-mailových dotazů. Váš dotaz jsme konzultovali s kolegy a technicky jsou oba motory shodné, odlišného výkonu bylo dosaženo použitím jiného nastavení řídicí jednotky. S pozdravem a přáním hezkého dne Irena Kohoutová info@skoda-info.cz Škoda Info-Line 800 600 000
    -1 bodů
  5. akubus, hydroštely někdy cvakají po nastartování studeného motoru, ne po jeho vypnutí
    -1 bodů
  6. No mě to přišlo nějaký divný, ale auto je firemní a v záruce. Pak jezdi do značkového servisu... Ještěže to máme přes ulici. Ta kontrola žárovek - to jsem ani nevěděl, že to tam je, teď se na to dívám do manuálu. A vypadá to, že to mají asi všechny výbavové verze, nebo aspoň ty, co mají budíky s MaxiDotem.
    -1 bodů
  7. Je to vyrobeno v květnu 2010. Co by člověk chtěl, značkový servis...
    -1 bodů
  8. No tak je to služební auto, takže mě to až tak moc nepálí. Když se to znovu podělá, tak se šoupne do servisu, ať s tím nějak poradí. Bohužel do toho samého, já si vybrat nemůžu. A padne při tom motor do nouzáku?
    -1 bodů
  9. Takže dneska se rozjíždím na křižovatce, slyším gong, mrknu na palubku a EPC vesele svítí, auto jede jak zdechlý... Frčím do servisu.Tam to napíchli a výsledek: sporadická závada - porucha elektrické regulace nastavovače plnícího tlaku turba (ehm, nevím jestli je to tak na 100% správně, něco takového říkal ten servisák). Porucha smazána servisem, při dalším výskytu se to bude řešit. No a další výskyt nastal za pár kilometrů... Vzhledem k pracovní vytíženosti, nebyl čas tam znovu zajet, jenom jsem zhasnul motor, nastartoval a všechno zase běželo OK (kontrolka zhasla). Ještě dodám, že asi ani v tom mém prvním příspěvku motor neběžel v nouzovém režimu jak jsem si původně myslel. Dnes jsem se totiž podíval na PP na okamžitou spotřebu, když jsem se plížil do servisu, a tam lítalo přes 20 litrů. Takže si myslím, že ten obtokový ventil zůstal nejspíš otevřen a turbo kvůli tomu dávalo nízký plnící tlak. EDIT: najeto 16 100 km...
    -1 bodů
  10. Story má pokračování. Dnes opět gong, svítí EPC a k tomu ještě druhá kontrolka elektroniky motoru a auto sotva vyjede kopec. Po několika zhasnutích a startech motoru EPC zhaslo a zůstal svítit jenom ten "vrtulník". Cestou do servisu zas EPC. No nicméně auto je v servisu a uvidíme co s tím je.
    -1 bodů
  11. Dnes jsem si byl vyzvednout Fabii TSI ze servisu. Závada je odstraněna - podle servisu odešlo turbo, takže ho vyměnily za nové... Cena údajně kolem 25 000 Kč. Na otázku jestli už turbo u 1.2 TSI vyměňovali, technik jenom klopil oči (evidentně se mu nechtělo odpovídat) a pak z něj vypadlo, že to zdaleka není první případ...
    -1 bodů
  12. A safra, doufám, že nezačíná nějaká turboepidemie 1.2 TSI... Jak to čtu, tak to máš provozované úplně jiným stylem, než ten můj služebák, tak v tom to asi nebude...
    -1 bodů
  13. njn, málo najeto, ale třeba do Yetiho to dávají, jestli se nemýlím, už od podzimu 2009 a motor je to stejný. Projel jsem sekci 1.2 TSI Yeti a jediný na co si tam stěžují, jsou prakticky jenom nějaké nestabilní otáčky na volnoběh, které škodovka vyřešila přehrátím softwaru ŘJ. Sám uvažuji o tom, že bych si 1.2 TSI tak do roka pořídil. Tak doufám, že se ty odcházející turba už nebudou moc vyskytovat.
    -1 bodů
  14. Pak mají ty motory něco vydržet, když ani pořádně neví, co vlastně montují.
    -1 bodů
  15. beranku666, tak sem s těmi detaily a materiálem, hoříme nedočkavostí.
    -1 bodů
  16. Bikeone, můžeš uvést zdroj těchto informací?
    -1 bodů
  17. samurai, tak jsme na tom podobně, já už taky nevím která bije, dorazils to ještě tím německým fórem. Bikeone, můžeš prosím uvést zdroj těchto informací? Ptám se podruhé.
    -1 bodů
  18. Žádné víko kufru, to cvakání je kontrola jednotky ABS. Zvuk vychází někde z prostoru řidičových nohou. Dělá to i Fabie I s ABS, akorát, že u ní je to o dost tišší.
    -1 bodů
  19. Tak si to dnes jedu se služební TSI, přidám plyn, abych se moc neloudal a ono nic, motor šel do nouzáku, kouknu na palubku a tam svítí EPC. Tak jsem zastavil, vypnul motor, znovu nastartoval a kontrolka už nesvítí. Tak jsem s tím zajel do servisu. Přišel technik, kouknul jestli svítí brzdovky, ty svítí, ani to nenapíchnul s tím, že ta porucha tam už nebude a prej, že mám přijet až to znovu udělá. No ještě mi tvrdil, že mimo vadného brzdového spínače, stačí když je v háji jedna žárovka v brzdových světlech a to EPC se rozsvítí. Nechtělo se mi vyndavat zadní světlo abych to vyzkoušel, má pravdu ten technik? Protože to by byl docela úlet, aby kvůli jedné žárovce šel motor do nouzáku.
    -1 bodů
  20. Zdravím. Má někdo povědomí v čem přesně je rozdíl mezi těmito motory? Je to jenom v softwaru ŘJ? Nebo jsou tam i nějaké rozdíly v mechanických součástech motoru?
    -1 bodů
  21. to lasut: Já bych se ani nedivil, že tento způsob provozu tomu turbu, minimálně přes zimu, nesvědčí. to KoNG: Podívej se na moje foto, když to bylo nový, mezera je tam taky pěkná. EDIT, teď na to koukám, že u mě to je na výstupu z turba. Přidávám foto po výměně, tam ta mezírka je nějaký 2 mm. to ajkpark: Prodloužená záruka je dvojí: 4 roky do 60 000 km - 3000Kč,4roky do 120 000 km - 6100 Kč.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...