Mám podobný problém. A Doufám, že někdo ze zkušených poradí. Včera jsem tady sjel tolik topiků, že jsem tu byl asi 3 hodiny,ale nikde jsem nenašel přímo můj problém. Svítí mi na palubovce pár dní brzdové obložení a v pátek to nechám udělat. V neděli jsme přijeli z výletu a rozsvítilo se mi 1000km a servis. Včera to začalo. Naprosto nečekaně bez varovaní. Vyjedu autem a po asi 500m mi naskočilo vypnuté ASR + kontrola tlaku v pneu a problikávalo mi žhavení. Auto skoro zastavilo poměrně rychle a pedál plynu vůbec nereagoval. Dojel jsem o 1 km dále a vše v pořádku. Jedu domu 2 km a po 3 min v autě znova. Dojel jsem k bráně domu a auto mi vyloženě ne chcíplo ,ale prostě típlo to motor a problikávalo přitom žhavení. Myslel jsem si, že to bude tím spínačem brzd, ale po odzkoušení u baráku mi brzdy reagují i svítí normálně jak mají. Prohlédnul jsem před chvíli pořádně Sací potrubí a škrtící klapku, ač jí mám novou od minulého roku a je čistá jak boží slovo :) Když nastartuju je vše v pohodě asi na 3 minutky ,ať už jedu nebo stojím na místě. Je možné, že na to může mít vliv ta kontrolka s brzdovým obložením ( výměnou destiček)??? Kontroloval jsem je taky a zbývá mi tam ještě dost (4mm přibližně). Mám Oktávku II, 2006, 2.0 TDI BKD 16V - vím ,že je na píp Narval jsem do toho hromadu peněz a taky se o to starám. Proto budu moc rád za káždý Váš názor. S autem se bojím vyloženě někam jet. Mám typ kam, ale 15km si nelajznu, pač je to fakt nebezpečný, když zničeho nic to začně rychle zpomalovat.