Táák poslužebních benzínech TSI, jsem dostal 4-okou oktávku s 1.6 TDI, po víkendu dojedu a 2 dny po sobě to hučí po vypnutí jak tryskáč cca 5 minut (popojíždění po městě a okolí 2x20km)
Díky radám zde i ze servisu bylo řešení prostě to projet, regenerace se zapla po cca 10-15 km při 90C vody (teplota oleje podle budíku CML byla něco okolo 80-100)
Bylo potřeba ujet cca 30-40km než se to provedlo (vždy jsem po cca 15km zastavoval a čekoval co dělají vrtule).
Čili než začnete plašit jako já dejte si výlet 30-60km a samo to přestane, překvapilo mne, že už při tak nízkém nájezdu (měl jsem cca 2500km).
Mrzí mě, že ten supr kompjůter co řve kvůli každý blbosti neřekl půl slova.
Projevy:
zvýšený volnoběh, místo 800-900 je to zhruba 1000-1100,
hučí větráky i při zapnutém motoru (slyšet hlavně zvenčí),
Pokud dojedete větráky hučí cca 4-5 minut po vypnutí motoru - nedoběhlá rege, doporučuji raději projet, jinak mi to dělalo v klidu celý víkend (když jsem jezdil po městě)
v motorovém prostoru smrad spáleniny (decentně i v boudě, hlavně při verglování s větráním).
!!!Nesvítí žádné chybové kontrolky, teplota motoru a oleje dle budíků v normálu!!!