Jump to content

lojzik76

Uživatel
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About lojzik76

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. lojzik76

    MDI z yetiho na S2

    jestli se dívám správně do dílenské příručky, tak je to v S2 podle obrázku někde ve středním panelu u ruční brzdy.
  2. lojzik76

    MDI z yetiho na S2

    Dá se MDI z yetiho 5N0035342C rozběhat na S2(+swing)(5N0035342F)? Vizuálně se to kromě čísla neliší. Tu verzi pro yetiho teď vyprodávají za cenu která už se aspoň řádově začíná blížit užitné hodnotě, tak jestli se to dá naroubovat do S2.
  3. Dá se někde jednoduše vytáhnout 12V, které se zapnou při zapnutí zapalování a vypnout až po vytažení klíčku? Teď mám odbočku z nějaké pojistky, ale tam se těch 12V vypíná už při vypnutí zapalování a já bych raději, kdyby se to vypínalo až po vytažení klíčku (aby se to chovalo v podstatě jako třeba rádio)
  4. lojzik76

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    u mě je to taky tak při 63% (po+- 500-550km) a to i když nejsou úplně vhodné podmínky. Jestli tam neni blbě měřítko. Ale snižuje se to tak do 13%-30%, podle jízdního režimu. Pod těch 30% už stačí sebemenší blbost, jako malé přibrždění, motor se dostane z tahu a regenerace končí. A pasivní regenerace se pod nějakých 50% nepouští vůbec bez ohledu na teplotu. Mně to chování přišlo vždycky takové divné :-)
  5. lojzik76

    OEM Radio čína do Superb 2

    Existují nějaká čínská autorádia, která fungují s origo HF?
  6. lojzik76

    Problem spárovat mobil

    taky to může být tím, že je v HF plná paměť pro spárované telefony. Tak to kdyžtak promazat
  7. lojzik76

    Držák na telefon

    Myslíš ten sokl od Broditu? Ten je narvanej do škvír mezi palubkou a rádiem/větrákem. Jsou na něm takový zpětný háčky. Dodávaj k tomu takový pajcr, ty mezery se trochu roztáhnou, ten sokl se do nich narve a pak jen tak nevypadne. Neni mi úplně jasný co přesně má být v záběru "z druhé strany"
  8. lojzik76

    Zmizela teplota oleje na palubním počítači

    mně se ty tři čárky ukazují dokud se olej neohřeje nad nějakých bajvoko 50°C, což může trvat celkem dlouho.
  9. lojzik76

    Držák na telefon

    vzhled jsem ani moc neřešil a už vůbec ne od spolujezdce, ten si zvykne. Ale samotný držák by se asi dal sehnat elegantnější. Podstatné pro mě bylo, že je na to dobře vidět, je to po ruce a zároveň to ani nepřekáží.
  10. lojzik76

    Držák na telefon

    fotku po ruce nemám.. Od broditu je jen ta konzole a kloub na držák. Samotný držák už je něco do čeho pasoval telefon. Kloub taky neni potřeba, ale líp se na to kouká a šmatlá, když je to pootočený. Moje kombinace je https://www.sunnysoft.cz/zbozi/122PBR-854218/brodit-proclip-montazni-konzole-pro-skoda-superb-09-15-na-stred-vlevo.html https://www.sunnysoft.cz/zbozi/123PBR-215114/brodit-montazni-adapter-s-kloubem-pro-vsechny-phr-sh-drzaky.html https://www.sunnysoft.cz/zbozi/124PHR-047/sh-drzak-mini-pda-gripper-2-nastavitelny-59-89-mm.html
  11. lojzik76

    Držák na telefon

    já mám kombinaci sokl od broditu na palubce a na něm na kloubu univerzální držák
  12. lojzik76

    Nejde otevřít nádrž ??!!

    Pro ty kdo u výměny tápou. Sledoval jsem výměnu zámku nádrže u Combi a šlo to podle víceméně podle dílenské příručky. Pro dotyčného to byla první výměna, tak možná trochu tápal a postup nemusí být úplně optimální. Pro přístup ke svorkovnici stačí boční panel uvolnit. Demontáž airbagu, úchytu pásu, zadní opěry ani rozpojování svorkovnic osvětlení které jsou součástí kompletní rozborky kufru není potřeba. Provedený postup: Demontáž víka nádrže (pod jedním šroubem). Demontovat horní panel sloupku D - šlo to silou, pomáhal si nějakym pajcrem. Vycvaknout kryty šroubů horního panelu a odšroubovat horní panel. Odklopit vrchní panel. Demontovat práh, demontovat spodní panel sloupku D. Odšroubovat boční panel a odklopit. Svorkovnice je cca nahoře uprostřed. Odpojit a vyndat zámek.
  13. lojzik76

    Osvětlení prostoru pro nohy

    @r_e_n_e mohl bys to zprovoznění nějak rozepsat?
  14. lojzik76

    Příliš časté regenerace DPF?

    Ono to podle těch screenshotů vypadá, že se vlastně skoro vůbec neregeneruje. Mám teda jiný motor, ale při regeneraci když to žhaví na 650°C to jede mezi -1g až -2,5g/km, výjimečně to padne na -800mg/km a do 15 minut je hotovo (přesný čas si nepamatuju), tady je to jenom ve stovkách mg a po 20 minutách se to zabalí s poloplnym filtrem.
×