Jump to content

lojzik76

Uživatel
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About lojzik76

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nenaletěl, na všech trvalé 12V nejsou, ale těch s 12V až po nastartování moc neni. Myslim že se často radí pojistka na zadní stěrač, já měl redukci na pojistku jiného rozměru, tak jsem si našel pojistku od něčeho jiného (už si nepamatuju co přesně, ale vyzkoušel jsem jich dost, než jsem něco našel)
  2. jestli se dívám správně do dílenské příručky, tak je to v S2 podle obrázku někde ve středním panelu u ruční brzdy.
  3. Dá se MDI z yetiho 5N0035342C rozběhat na S2(+swing)(5N0035342F)? Vizuálně se to kromě čísla neliší. Tu verzi pro yetiho teď vyprodávají za cenu která už se aspoň řádově začíná blížit užitné hodnotě, tak jestli se to dá naroubovat do S2.
  4. Dá se někde jednoduše vytáhnout 12V, které se zapnou při zapnutí zapalování a vypnout až po vytažení klíčku? Teď mám odbočku z nějaké pojistky, ale tam se těch 12V vypíná už při vypnutí zapalování a já bych raději, kdyby se to vypínalo až po vytažení klíčku (aby se to chovalo v podstatě jako třeba rádio)
  5. u mě je to taky tak při 63% (po+- 500-550km) a to i když nejsou úplně vhodné podmínky. Jestli tam neni blbě měřítko. Ale snižuje se to tak do 13%-30%, podle jízdního režimu. Pod těch 30% už stačí sebemenší blbost, jako malé přibrždění, motor se dostane z tahu a regenerace končí. A pasivní regenerace se pod nějakých 50% nepouští vůbec bez ohledu na teplotu. Mně to chování přišlo vždycky takové divné :-)
  6. Existují nějaká čínská autorádia, která fungují s origo HF?
  7. taky to může být tím, že je v HF plná paměť pro spárované telefony. Tak to kdyžtak promazat
  8. Myslíš ten sokl od Broditu? Ten je narvanej do škvír mezi palubkou a rádiem/větrákem. Jsou na něm takový zpětný háčky. Dodávaj k tomu takový pajcr, ty mezery se trochu roztáhnou, ten sokl se do nich narve a pak jen tak nevypadne. Neni mi úplně jasný co přesně má být v záběru "z druhé strany"
  9. mně se ty tři čárky ukazují dokud se olej neohřeje nad nějakých bajvoko 50°C, což může trvat celkem dlouho.
  10. vzhled jsem ani moc neřešil a už vůbec ne od spolujezdce, ten si zvykne. Ale samotný držák by se asi dal sehnat elegantnější. Podstatné pro mě bylo, že je na to dobře vidět, je to po ruce a zároveň to ani nepřekáží.
  11. fotku po ruce nemám.. Od broditu je jen ta konzole a kloub na držák. Samotný držák už je něco do čeho pasoval telefon. Kloub taky neni potřeba, ale líp se na to kouká a šmatlá, když je to pootočený. Moje kombinace je https://www.sunnysoft.cz/zbozi/122PBR-854218/brodit-proclip-montazni-konzole-pro-skoda-superb-09-15-na-stred-vlevo.html https://www.sunnysoft.cz/zbozi/123PBR-215114/brodit-montazni-adapter-s-kloubem-pro-vsechny-phr-sh-drzaky.html https://www.sunnysoft.cz/zbozi/124PHR-047/sh-drzak-mini-pda-gripper-2-nastavitelny-59-89-mm.html
  12. já mám kombinaci sokl od broditu na palubce a na něm na kloubu univerzální držák
  13. Pro ty kdo u výměny tápou. Sledoval jsem výměnu zámku nádrže u Combi a šlo to podle víceméně podle dílenské příručky. Pro dotyčného to byla první výměna, tak možná trochu tápal a postup nemusí být úplně optimální. Pro přístup ke svorkovnici stačí boční panel uvolnit. Demontáž airbagu, úchytu pásu, zadní opěry ani rozpojování svorkovnic osvětlení které jsou součástí kompletní rozborky kufru není potřeba. Provedený postup: Demontáž víka nádrže (pod jedním šroubem). Demontovat horní panel sloupku D - šlo to silou, pomáhal si nějakym pajcrem. Vycvaknout kryty šroubů horního panelu a odšroubovat horní panel. Odklopit vrchní panel. Demontovat práh, demontovat spodní panel sloupku D. Odšroubovat boční panel a odklopit. Svorkovnice je cca nahoře uprostřed. Odpojit a vyndat zámek.
  14. @r_e_n_e mohl bys to zprovoznění nějak rozepsat?
×
×
  • Create New...