Přejít na obsah

foldynp

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení foldynp

  1. Ahoj, auto zlobí stále. Přesně jak píšeš. Poslal jsem SZ s tel číslem. Rád bych se spojil přes telefon či whatsapp a porovnal výbavu, jednotky, verze FW, ... Případně další okolnosti. Třeba se nám podaří něco izolovat.
  2. Ahoj, dodělávané LED nemám. Svítilnu odpojit výhledově zkusím. Před 14 dny se stala zvláštní věc. Po výměně prasklého chladiče sání se přestala zřejmě přestala baterie vybíjet. Od jeho výměny se ani jednou neodpojilo kessy. Může to být náhoda, ale třeba taky kabelový svazek v motoru. To by se opravdu hledalo blbě.
  3. Děkuju za názor. Dost o nové baterce uvažuju.
  4. Pokračuji s tématem. Jsem z vybíjení baterie už celkem zoufalý. - Od posledního příspěvku jsem provedl reset auta do továrního nastavení. Na chybu neměl reset žádný vliv. - V jednotce CAN Gateway jsem si dnes všiml následující chyby. Objeví se po každém zamknutí, odemknutí a startu auta. Takto vypadá chyba po kompletním smazání chyb a startu auta. Z popisu se mi zdá, že CAN Gateway chybu resetuje každých 203km. Než jsem chybu resetoval ručně, tak Fault Frequency uváděl 17. Tedy opravdu často. 8526361 - LV Energy Management B1802 F1 [008] - Warning Triggered Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 203 Mileage: 109268 km Date: 2023.09.03 Time: 21:02:17 Supply voltage: Terminal 30: 12.2 V Terminal 15: On V podstatě stejný popis jsem našel zde: https://www.golfmk7.com/forums/index.php?threads/12v-battery-low-warning-solved-read-if-you-have-a-ctek-battery-charger.422526/ pro Audi A2. Pan Lewis chybu zřejmě vyřešil výměnou baterie. Netuším, jak donutit po více než půl roce autorizovaný servis reklamovat baterii, kterou označili za funkční.
  5. Dnes bylo auto na diagnostice v autorizovaném servisu. VAG napsal chybu baterie, ale diagnostický SW, který Škoda uznává pro reklamaci, ukázal baterii v dobré kondici. Asi počkám, až se problém objeví znovu a zkusím resetovat nastavení do továrního, jak píše @midlan. Třeba se už problém neobjeví.
  6. Podle mě by se ale neměla vybít ani, když ji nechám připojenou, co myslíš? Ztrátu napětí baterie bych při odběru 20 až 60mA čekal minimální. Spíš na ní zítra konečně změřím kondici pomocí půjčeného měřáku.
  7. Toto chování by právě mělo řešet SW potlačení inteligentního nabíjení. Proto jej mám vypnuté.
  8. Změřil jsem odběr v klidu 60mA. Občas to přebliklo na 100mA. Ve srovnání s 20mA, které píše @p2p mi to přijde celkem dost, ale ne dost na to, aby při mém denním používání vybilo baterii. Ještě je dobré říci, že jsem měřil multimetrem z hobbymarketu na rozsahu 10A, protože po připojení baterie teče cca 6A a na jemnější rozsah bych multimetr zničil. Nejsem si jist jeho přeností, ale rozdíl 40mA by byla chyba cca 0,5% z rozsahu. Mohl jsem tedy klidně naměřit 20mA. Postupným vylučováním se tedy dostávám ke dvěma variantám: 3) Nová originální autobaterie je vadná z výroby 4) V autě je jiná porucha související s elektrikou a to taková, která se objevuje pouze občas :-(. Nejhorší možnost.
  9. Dobrá otázka. Typicky asi 50km až 70km. Při naprosto shodném užívání mi předchozí baterie začala zlobit po 4 letech. Včera jsem: - Prohlédl chyby v jednotkách pomocí VCDS. Chyby tam jsou, ale nic, co by mě vyloženě trklo do očí. - Měřil alternátor. Nabil jsem baterii nabíječkou. Nechal ji hodinu odpočinout a při nastartovaném motoru a maximální elektrické zátěži (světla, sedačky, rádio, ...) bylo cca po 5 minutách krásných stabilních 13V. Tady chyba nebude. Mám v plánu zkusit: - Zmeřit kvalitu baterie. Ještě jsem to nedělal, takže nevím, co uvidím. - Změřit proudový odběr auta po cca 15 až 30 minutách - až usnou jednotky. Očekávám méně než 0,2A. Začínám si trochu myslet, že se prostě jen zasekla některá z jednotek a jednorázově vybila baterii.
  10. V úterý s autem jedu do autorizovaného servisu. Už při poslední návštěvě jsem hlásil, že se mi odpojují některé jednotky. Problém vyřešili výměnou staré baterie, načež se jednotky celkem logicky opravdu přestaly odpojovat. Předpokládám, že jiný problém neviděli a neuvidí ani teď. Konstatování "prostě se vybije" mě děsí. To by při denním používání by se to vyvbíjet nemělo. Napadá někoho jak začít troubleshootovat? Mám VCDS a nebojím se ho použít :-).
  11. Zdravím pánové, mám SIII Sportline 140kW MY2019. V roce 2019 na něm Ferda25 v rámci kódování provedl potlačení rekuperace tak, ať prodloužíme životnost autobaterie. Půvdní autobaterie vydržela 4 roky. Před 3 měsíci mi v autorizovaném servisu autobaterii vyměnili za nový originální díl. Auto používám stejně jako dříve a přesto se mi nová autobaterie za 3 měsíce totálně vybila tak, že auto začalo hlásit, že je 12V baterie vybitá a začaly se odpojovat některé jednotky (infotainment, keyless, ..). Hypotézy: 1) Po výměně autobaterie koliduje kódování potlačené rekuperace s kódováním nové autobaterie. Nevím, v čem změna kódování potlačené rekuperace, kterou prováděl Ferda, spočívá ale dovedu si takový problém představit. 2) Autobaterii v autorizovaném servisu zapomněnli nakódovat a auto novou stále nabíjí jako vadnou 3) Nová originální autobaterie je vadná z výroby 4) V autě je jiná porucha související s elektrikou Vypadá to, že Ferda25 se na tomto fóru již delší dobu nevyskytuje, takže nemám jak se jej zeptat. Máte někdo představu, v čem potlačení rekuperace spočívá? Rád bych potvrdil či vyloučil hypotézu 1? Děkuji za pomoc Petr
  12. Ve které jednotce se úprava dělá? Chápu, že je taková úprava nad síly VCDS. Šlo by to ale pomocí VCP (zdatnější úpravci zde na fóru by uměli) nebo se jedná o změnu části jednotky ke které je nutný certifikát?
  13. Vzhledem k očekávanému nedostatku Adblue bych se chtěl zeptat, zda je možné pomocí kódování deaktivovat SCR. Konkrétně, zda je možné auto jednoduchým způsobem dostat do stavu, kdy bude nedostatek Adbue kapaliny ignorován a auto bude stále funkční. Můj dotaz je samozřejmě pouze a čistě hypotetický a teoretický. Neřeším legálnost ani technickou způsobilost k provozu na pozeních komunikacích, ale pouze teoretickou možnost takového zásahu ;-).
  14. Ahoj, zřejmě jsi četl můj komentář. Změnil jsem takto: Controller 01- Engine , 07 - Coding Byte 0, Bit 0-2, změň z AUDI (02) na Škoda (01) Nejsem specialista na kódování, ale tohle změnit umím. VCDS mám a pokud jsi z Prahy nebo okolí mohu pomoci (samozřejmě za to nic nechci :-) ).
  15. Jezdím sportline s DCC na 18" a podle mě jsou změny nastavení podvozku opravdu znát. Mám v garáži 911 Carreru a po přesednutí z Carrery do SIII musím vždy přepnout podvozek z normalu na sport, ať nemám pocit, že jedu v nějakém houpavém Francouzovi. Když vozím rodinu, dávám normal ať si nestěžují, že drncám. Comfort možná na dlažební kostky, ale spíš vůbec. Kamarád si posledně vzadu stěžoval, že se z houpání pozvrací. Ferda mi do DCC nahrával nějaký ještě tvrdší mód než Sport. Prý z Arteonu. Rozdíl ale necítím. V každém případě, DCC doporučuju. Je to rozumná volba.
×
×
  • Vytvořit nový...