niio
Uživatel-
Počet příspěvků
29 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení niio
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
canton elektronicky potlaca hluk motora, ale aj bez cantonu je to znesitelne a nezaostava hlucnost za dnesnymi trendami. teda tak som to odpozoroval, co som skusal rozne RS. takze z hladiska hlucnosti je RS ok.
-
ano, canton hluk motora uplne odfiltruje. bez cantonu som isiel zial len max 80 :/ Ak je to tak, ako hovoris, ze je tam to dunenie, tak to budem musiet kupit canton, prave to dunenie, z ktoreho az zalahne v usiach mi vadi. aj ked ten canton, co som ho pocul a aj cital, tak zvukovy prejav je priserny, mam pocit, ze este horsi, ako seriove audio... podvozok mas adaptivny? uvazujem o adaptivnom, aby som po meste mohol jazdit v comfort mode, lebo som mal pocit, ze aj na 18 kolesach to dost mlatilo dovnutra - priecne nerovnosti sa prenasali cez karoseriu do kabiny - ale nemal som to moznost poriadne odsledovat, predsa len predvadzacia jazda je kratka... vibrator je ten fake zvuk pod celnym sklom?
-
Aka je hlucnost benzinoveho motora v octavii III rs 2.0 v rychlostnom spektre do 160km/hod bez priplatkoveho audia, ktore hluk tlmi? Je hluk motora nad 130kmhod obtazujuci, alebo ho vobec nepocut? Skusal som iba s cantonom a tam nebolo motor vobec pocut, ale neviem, ake je to bez cantonu. Teda, ze ci je mozne ist 150kmhod v kuse 8 hodin a clovek nevystupi z auta ohluchnuty?
-
nechaj si pootvorene dvere, ze ci to vrzga aj tak, aspon zuzis moznosti...ja som este vymedzoval dosadanie dveri, neviem ako na skodovke, ale na honde je taky gumovy doraz v rame dveri, ktory sa da srobovat a menit teda hlbka dorazu. este tiez moze vrzgat naboj hlavoveho airbagu. ale to je pocut, ze to ide od stropu. tiez co som skusal a pomohlo, bolo nechat niekoho soferovat a ja som behal uchom po aute a pocuval, co kde vrzga, lebo napriklad vrzganie spatneho zrkadla sa vodicovi javi, ako keby bolo nieco zle v spolujazdcovych dverach...
-
vrzgat moze gumove tesnenie co je na v medzere, kde sa okno zasuva. ja som ho napriklad musel na honde orezat, lebo to priserne skripalo, ked som daval dole okno.
-
ja som predpokladal, ze ten hill hold nepotrebuje ziadne specialne dovybavenie. Kto pozna, ako funguje posilovac brzd, tak pri predstave, ze by posilovac neovladal cez lanko priamo pedal, ale ovladal by ho elektronika, tak nie je problem elektronicky drzat zabrzdene auto po akukolvek dlhu dobu. v podstate staci otvorit posilovac brzd a atmosfericky tlak sa uz postara o brzdenie. pre odbrzdenie staci zavriet posilovac a vytvorit vakuum. Teda to,co kedysi na starych autach ovladal priamo brzdovy pedal v novych autach ovlada elektronika sa da naprogramovat akokolvek...ale je to iba moja domnienka
-
riesite tu blbosti a kazdy musi mat posledne slovo. sa necudujem, ze sa ludom potom nechce prechadzat diskusiu a citat kopu balastu a radsej rovno zalozia svoju diskusiu, kde prva odboved na ich otazku bude, aby pouzili vyhladavanie, ze sa to tu uz riesilo. Jasne riesilo a zaberie pol dna preluskat sa 60 stranami honenia ega, kde je dokopy 5 uzitocnych odpovedi!
-
riesim, ci ma vyznam si predplatit servis, ak jazdim kombinovane a najazd je cca 15tis rocne. Osobne planujem olej si vymenit sam (da sa to doma v garazi alebo treba aj nieco v aute cez diagnostiku nastavit/resetnut po vymene oleja?) raz rocne a predpokladam, ze pravidelny servis bez vymeny oleja bude stat asi 100-150e. Co myslite?
-
Viem ze skodovka sa vyraba tak, ze elektronicke veci ma kazda vybava a su len aktivovane, ked si za to zakaznik zaplati. Je mozne si na RS takto nechat "u pepa v garazi" aktivovat niektore prvky, napriklad corner funkciu, lane assist a podobne?
-
ok a keby som mal manual a nechal tam povedzme 3ku zaradenu, bude mozne posunovanie v premavke s adaptivnym tempomatom? teda je jasne, ze to bude na ukor spotreby alebo podtacania motora. nie som si isty, ci DSG sa oplati priplacat 2tis eur
-
ja som cez mail dostal na RSu od jedneho predajcu zlavu 6-7% (zrejme sa uvazovalo, ze som zamestnanec jednej korporacie) a trvalu zlavu na pracu v servise 20% a material 5%. myslim, ze je to solidny zaklad k finalnemu jednaniu. este rozmyslam nad adaptivnym podvozkom kvoli komfortu alebo nad DSG. DSG si predstavujem hlavne pohodove riadenie v kolonach, kedy by som zapol adaptivny tempomat a auto by samo islo v premavke v meste -> funguje to takto?
-
adaptivny podvozok v RS pridava este tvrdsie nastavenie alebo maksie nastavenie oproti seriovemu RS podvozku? Teda seriovy podvozok je nastaveny tak, ako tvrdy podvozok adaptivny? Osobne by sa mi hodilo ho zmakcit...
-
7% na cenu vozu bez vybavy? Uvazujem takto este: pridal som vybavu za 5 litrov a ak by nechcel predajca zlavnit, tak cena by ostala povedzme 32 litrov a prihodil by som este za 3 litre vybavy, ako zimne pneu, maksi podvozok a podobne. Je toto mozny pristup?
-
ako to mam chapat tu tabulku? ze kazdemu minimalne 18% zlavu z cennikovej ceny?
-
ako si sa dostal na tych 8%? nechal si si spravit ponuku a isiel za inym dealerom, ci to dokaze "vylepsit" ?