Přejít na obsah

pavel.pavel

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pavel.pavel

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím. Prosím o radu. Superb II, TDi, 103 kW, 2010. Při každé pozvolné akceleraci mi auto cuká/škube v rozmezí od cca 1700-2200 ot./min. Nejvíc při zařazeném 4. rychl.stupni, pak i při 5. a 6. Při 1., 2. a 3. rychl.stupni skoro vůbec nebo je to hůře rozpoznatelné. Při prudší akceleraci to nedělá vůbec. Auto nekouří. Řídící jednotka nic nehlásí. Vyměnil jsem vstřiky, které vykazovaly špatné hodnoty, ale problém zůstal. Setkali jste se s tím někdo?? Děkuji.
  2. Zdravím Vás, můžete mi prosím zkusit poradit? Mám fabii SDI, 2004, najeto + - 275.000 km a nějakou dobu mi prolínal olej z převodovky u poloosy na levé straně (z pohledu řidiče). Nechal jsem vyměnit těsnění, které u uchycení poloosy do převodovky je, dolil olej do plna (asi 2 dcl, víc nechybělo), společně s tím jsem měnil i všechny čepy, silentbloky, stabilizátory, tyčky řízení, ... na celé nápravě, ale každopádně mi převodovka zanedlouho odešla, nešlo zařadit a tak se převodovka vyměnila. Při výměně převodovky jsme zjistili, že jak se poloosa točí, tak na té levé straně vydírá z venku do obalu převodovky drážku, kvůli které pak olej vytéká. Zkusili jsme dát auto za zvedák, ať se odlehčí, nastartovat a zařadit 1, ať jsou kola v pohybu. Výsledek: Vytočili jsme kola doleva a všechno OK. Pak jsme začali zatáčet doprava a už od 3/4 rejdu se začíná motor dost chvět a vzniká tam dost velký odpor. Při plném rejdu se blokuje levé kolo, přestává se točit, motor se celý pohne směrem k levému kolu (jde to normálně vidět, je to určitě tak o 2 cm) a kolo se zase začíná točit až skoro ve fázi, kdy vrátím kola zpět rovně a to se i motor vrátí zpět do původní polohy. Bylo to jako by byla poloosa nějak "vyosená" nebo nepasující a začala dřít a způsobovat tam ten odpor a to všechno okolo. Vyměnila se i poloosa, ale problém je pořád stejný. Bylo mi řečeno, že zjišťovat takový problém by mohlo stát klidně další hromadu peněz, protože to může být cokoliv spojeného s přední nápravou nebo třeba s řízením, apod. A že tam těch věcí je.... :/ Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost prosím??? :/ Anebo Vás prosím, jestli byste mohli zkusit dát svou fabii na zvedák a podívat se, jestli vám to dělá taky, když je náprava odlehčená?? Díky moc za tipy a rady.
×
×
  • Vytvořit nový...