Přejít na obsah

barryk10cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení barryk10cz

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc . Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g. Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal
  2. Mam asi stejný problém. Kolik tě stála výměna? Když ten klimakompresor utřu od toho oleje , tak druhý den je suchý ale je vždy kapka oleje na tom spodním šroubu , nechápu kudy se tam dostane. A je to černý olej.
  3. jojo , večer jsem přeparkoval a ráno už nešlo odjet. děkuji , na takovou odpověď jsem čekal.
  4. Tak opravdu ještě jednou , zaparkované na rychlost to NENECHÁVÁM. Jen když jsem to zkoušel tak nechápu proč na Fabii to sklouzává dolů a na jiném autě se to nehne. Před půl rokem mi brzdy čistili , po tom co se sekly jsem to taky obrousil a vyčistil, bohužel jsem to bubny. Nechápu proč se to vůbec seklo , protože nebylo -10 ani nebylo mokro jak jsem parkoval den předem, asi jsem to moc zatáhl. Každopádně letos budu dělat brzdy nové.
  5. Zkoušel jsem i zpátečku. Samozřejmě jsem celou dobu parkoval na ruční brzdě. Ale manželce se jednou ruční brzda zasekla a nemohla ráno odjet do práce , musel jsem ty zadní bubny rozebrat a vyčistit a od té doby ji nechce dávat. Proto jsem teď zjistili že to takhle sjíždí , takže proto to řeším. Já bych to v kopci nikdy nenechal jen na rychlosti.
  6. Zdravím mám Fabia 3 1.2TSi 66kw , rv.2016 najeto 65tkm. U domu parkuji v mírném kopci , zařadím jedničku vypnu motor , pustím spojku a auto o kousek sjede dolu a pak zase a zase , pořád sjíždí dolů i se zařazenou rychlosti. Odchází něco v převodovce? Během jízdy žádné problémy. Když udělám to samé s druhým autem , tak se nehne.
  7. Zdravím, mám fabii 3 , rv2016 . Potřebuji aby se mi 12V zásuvka v autě zapínala se zapalováním , teď mi jede nonstop. V pojistkové skříňi jsem našel volnou pozici na 12V zásuvku v kufru , která tam není a tato pozice se zapíná s otočením klíčku , jde ze zadní strany nějak jednoduše přehodit tyto dvě zásuvky?
  8. Díky ale kameru mám vybranou , už mám zkušenosti se zapojením v Octavii , ale v tom foru jsem nikde nenašel návod na to jak rozebrat ty boční plasty v kufru.
  9. Zdravím , mám objednanou parkovací kameru , která se dá k osvětlení spz . Potřebuju tedy protáhnout kabel z pátých dveří ke kabelu od zpátečky. Kudy je to nejjednodušší? Sundat zadní světlo? Dostanu se nějakým protahovákem z průchodky mezi pátými dveřmi až ke světlům? Nebo lze nějak sundat ty plasty na bocích kufru a dostanu se touto stranou ke kabelům od světel? Jak jsem pročítal forum tak sundání těch zadních světel je celkem riskantní abych si něco neurval nebo nepoškrábal. Ve dvojkové oktávce jsem se k tomu světlu dostal velmi jednoduše zevnitř kufru , tam byl jen tapec. Díky za rady
  10. Zdravím, měnil jsem prachový štít na levém předním kole Octavia 2 , rv 2004 , 1.9Tdi. Když jsem chtěl zpátky našroubovat brzdový třmen , tak mi oba šrouby nejdou dotahnout , došroubujou se dokonce ale na konci se začnou protáčet. Zkoušel jsem šrouby dát na druhou stranu a tam šly normálně dotahnout , takže šroubama to asi nebude. Jak tohle vyřešit? Držák třmene se vyměňuje prý nějak hodně složitě na předním kole. Je divné že to udělaly oba šrouby najednou.
  11. Zdravím , potřebuju demontovat sedačku řidiče z Octavia 2 , rv 2004 , před FL. V kolejnici jsou čtyři šrouby, ale je to nějaký speciální torx . ví někdo jak se přesně jmenuje ať vím jaký bit koupit? Někde jsem našel že ve fabii je XZN M10 ? Je v oktávce to samé? Díky
  12. Zdravím , občas se mi stává že mi strana u řidiče pouští pouze teplý vzduch , strana u spolujezdce fouká ten co má. I když dán teplotu na nejmíň tak fouká pořad stejně teplý. Stavalo se mi tontak 1-2x za rok, ale tento týden už 2x. Mám OII 1.9tdi rv2004. Kalibrace klapek nepomáhá.
  13. Zdravím , mám octavii 2 před FL a zatéká mi přes pravý zadní odtokový kanálek ze střešního okna , vzadu u pátých dveřích voda normálně vytéka , ale někde ve stropě protíká a vytéká uprostřed zadních dveři tam jde okolo stropu dveři a vytíká jakoby u zadního podběhu a tam bud stíká do kufru nebo kolem sedaček pod zadní sedačky. Takže předpokládám že je buď poškozená hadička někde anebo hned v tom odtoku u střešního okna nějak špatně nasazená , takže se chci zeptat jak se dá jednoduše k té hadičce dostat? Jestli musím sundat celou stropnici , nebo nějak odstrojím madlo a světlo a dostanu se k té hadičce?
  14. Tak po par startech si to sedlo a je to ok
×
×
  • Vytvořit nový...