Zdravím všetkých,
neprečítal som si sice všetky príspevky, ale i tak vidím že téma je stále živá. Sme chlapy,sme súťaživí a chceme aby nám to frčalo pokiaľ možno lepšie než ostatným.
Chcem sa podeliť o skúsenosti s autami ktoré som mal a chiptunning mali.
Začínal som - Fabiou 1,4 16V 55kW po úprave 73kW 128Nm,chipnutá v Bratislave technikom okruhového teamu,jazdí dodnes má cca 210k
-Octavia 1,9Tdi PD 4x4 74kW po úprave 104kW310Nm,chip V. Friedel Bratislava,najazdil som 115k a predal
- Alhambra 1,9Tdi PD 4x4,85kW chip Cimbu 140kW400Nm,najazdené 150k a predaná
-Yeti 2,0Tdi CR 4x4 81kW chip Cimbu 138kW370Nm,najazdené 96k a predaná,vidím ju dodnes jazdí,nový majiteľ si ju nevie vynachváliť
teraz -Polo 1,2 Tsi 66kW chip Cimbu 92kW 210Nm momentálne cca 40k-super zvezenie
-Yeti 2,0Tdi SCR4x4,110kWDSG chip Cimbu141kW395Nm momentálne 14k,veľmi zábavné auto,pred 0-160 26s,dnes 0-160 17s
Všetky autá upravovali ludia s ohromným prehladom a znalostou problematiky a asi i preto jazdia dodnes bez jedinej poruchy súvisiacej s chiptunningom ,tým chcem len povedať , že nám amatérom -spotrebitelom sa niečo nemusí zdať-páčiť-prestrelené a podobne,výkon je len spočítaná hodnota a kam a na koľko profík natiahne točivý moment je na ňom. Software vytvárajú uplne iní ludia než ktorí ho aplikujú do RJ.
Čo sa týka STK a EK nikdy nikto nič neskúmal a všetky vozidlá vždy prešli z veľkou rezervou a pochvalou od technika STK.
Áno,posledné autá robil p.ing. Zdeněk Janda-Mr. Cimbu,tento človek patrí k najlepším a i pre to s ním spolupracujú značkové servisy v ČR i SR kde dáva do poriadku veci po iných.
Inak prajem všetkým veľa štastných km.