-
Hermit začal sledovat Diagnostika špatného signálu autorádia.
-
Diagnostika špatného signálu autorádia.
Ahoj mám na mé Fabii (rv. 2004) neorigo rádio které chytá špatně signál (chytne jen jednu stanici) bylo docela staré (10+ let) tak jsem se ho rozhodl vyměnit za novější (3 roky staré), které jsem měl k dispozici. Toto novější rádio chytí více stanic ale více šumí (přes bluetooth nešumí, pouze přes FM) takže problém není v tom rádiu. Chtěl bych to tedy proměřit multimetrem abych zjistil zda je problém v anténě, koaxu, nebo v zesilovači (přidaná krabička třetí strany předchozím majitelem) ale nevím jaké hodnoty očekávat od funkčního systému. Poradil by mi někdo co bych měl naměřit?
-
Okna a centrál částečná chyba
Svítí ti podsvícení panelu ovládání oken a zámků na vnitřní straně dveří? Říkáš že jsi kontroloval kabelový svazek, jak jsi tu kontrolu provedl? Vizuálně, nebo multimetrem?
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Ahoj, začal mi z posilovače řízení silně unikat olej (během pár dní nádobka prázdná). Problém je v tom že si nejsem jistý kde přesně to uniká. Čerpadlo i hadice (kam až jsem došáhnul bez rozebírání ničeho) a prachovky na hřebenu jsou suché. Loužička oleje když nechám auto stát je uprostřed auta a až jakoby pod tunelem - ne pod motorovým prostorem a hřebenem kde bych ji čekal, po něčem mi to stéká. Chtěl bych se tedy zeptat zda nevíte ze zkušenosti kde by to mohlo unikat a zda se to dá diagnostikovat bez nějakého "velkého" rozebírání.
-
Hermit změnil svou profilovou fotografii
-
Demontáž stínící clony střešního okna.
Chtěl bych se zeptat zda někdo neví jak demontovat stínící clonu strěšního okna na Octávce 1. Udělal jsem si černou stropnici (originální už byla rozpadlá) a chtěl bych aby mi to stínítko ladilo se zbytkem té stropnice ale v dílenské příručce je pouze postup demontáže skla střešního okna, ne stínítka.
-
Manuální klimatizace - nefukční, poruchy, závady
Ahoj, mám jen jednu rychlou otázku. Na mé Octávce 1 s manuální klimou mi nefunguje ventilátor topení. Předchozí majitel tam namontoval nějaký spínač, který ventilátor zapne naplno takže ventilátor sám o sobě je funkční. Vyntal jsem tedy předřadný odpor a proměřil jsem ho multimetrem. Očekával jsem odpory 8k, 80K a 25K, nenaměřil jsem na nich ale nic. Test kontinuity mi ukazuje že všechny čtyři piny jsou propojené (žádný odpor) znamená to že je ten odpor špatný, nebo jsem to špatně proměřil?
-
Elektrická zrcátka Fabia I předfacelift
Když jsem na své Fabii dělal ty zrdcátka tak jsem to udělal rovnou i s origo centrálem a s těma el. stahovačkama a nic strašnýho to teda nebylo. K namontování těch stahovaček stačí natáhnout jen čtyři extra kabely ke dveřím (CAN, 12V a GND) plus ten jeden pro vyhřívání zrdcátek a prohodit plechy s manuálníma stahovačkama za plechy s elektrickýma stahovačkama (z vrakáče jsem je tenkrát sehnal za 700; i s ŘJ a kabeláží). Pak jen ještě připojit komfortku ke CANu a jeto.
-
Komfortní jednotka Fabia I
Zkus to manuálně: Jedením klíčem zapni zapalování. Druhým klíčem zamkni auto (tento klíč se přizpůsobuje). Na klíči který přizpůsobuješ zmáčkni jedno tlačítko. Počkej vteřinu a zmáčkni ho znova.
- Dodělání el.oken do FABIE I
- Dodělání el.oken do FABIE I
-
Komfortní jednotka Fabia I
Login nepotřebuješ. Dálku nastavis tak že v přizpůsobení změnis hodnotu na počet klíčů co chceš nastavit a podržíš tlačítko zamknout.
-
Komfortní jednotka Fabia I
Kódování pro Central s předními okny by mělo být 00067. Potom smaž staré klíče z RJ a nastav nové. Postup je ve visu.
-
Oprava laku - částečné přelakování panelu.
Někdo mi na parkovišti vrazil do auta a ujel a oprava vypadá tak na 15 000 - 20 000 Kč (dveře a zadek je potřeba vyklepat, vykitovat a nalakovat) Napadlo mě ale že dveře bych z vrakáče koupil nové, pokut seženu ve správné barvě za cca 2000 kč a ten zadek který není tak špatný jako ty dveře bych si zkusil vykitovat a nalakovat sám, rozmyslet si to a nechat si to udělat profesionálně můžu vždy. Nikdy jsem ale na autě nic nelakoval a nevím co přesně budu potřebovat a jak přesně postupovat. Chtěl bych se tedy zeptat jakou základovku budu potřebovat a jaké smirkové papíry popřípadě co dalšího.
-
Osvetlenie interieru
Plánuju dodělat si výstražné osvětlení do tapecu u své fabky ale nemůžu identifikovat ty piny ve svorkovnicích (modrá a hnědá) ve sloupku a na kabelovém svazku ve dveřích. ISO piny to podle mě nebudou tak bych se chtěl zeptat zda někdo neví co jsou ty piny zač a kde je koupit, nerad bych totiš provrtával tu svorkovnici abych mohl natáhnout kabel.
-
El. okna dodelavka
Máš předfaceliftovou, nebo pofaceliftovou? Předfaceliftová používa CAN BUSS a pofaceliftová už má LIN buss, podle toho musíš vybrat díly. Kup si vnitřek dveří (plech s namontovanou stahovačkou, řídící jednotkou a kabeláží) pro dveře řidiče i spolujezdce a tlačítka. Dále si budeš muset zjistit zda máš ke dveřím natažený CAN/LIN a pokut ne tak si ho budeš muset natáhnout sám. Pokut ten CAN/LIN bus nemáš a budeš kupovat stahovačky z vrakáče tak je požádej at ti vystřihnou modrou (aspon myslím že je to modrá) svorkovnici ze sloupku at nemusíš shánet piny, já je nikde nenašel a tlačítka kup nová, z vrakáže budou pravděpodobně vymačkaná.
-
Přestavba výbavy Junior → Elegance
Zkontroluj si jakou máš na autě BSG jednotku. Pokut máš bez výbavy tak je možné že tam máš tu oholenou co neumí komunikovat s komfortem. Tkačítka na stahování oken bych z vrakáče nebral (aspon ty u řidiče), většinou bývají vymačkané. Kabeláž si vem jen z těch dveří, v autě je pak tak zabudovaná že ji prostě nevytáhneš. Ustřihni si svorkovnice ze sloupků s kousky kabelů aby se na ně dalo pájet a vytvoř si vlastní kabelový svazek k izolaci doporučuji použít smrštovací bužírku. Tvůj vyrobený kabelový svazek pak můžeš natáhnout jak chceš, není potřeba sundavat celou palubovku, stačí sundat rádio, kaslík a plast pod nohama řidiče, kabely pak bez problému protáhneš až ke dveřím. Ber v úvahu že interiér jedničkových fábií se špatně rozebírá a pravděpodobně některé plasty rozlámeš, když jsem to dělal já tak mi praskaly u těch montážních bodů ale nepopraskalo jich tolik aby se díly nedaly namontovat zpět.