Přejít na obsah

kjubu

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kjubu

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Aha, tak v jednotce to nakódovaný je. Tempomat jsem dnes znovu zapnul přes set. Předtím jsem ho vždy nastavoval přes res, protože jsem rovnou chtěl i přidat rychlost. Jaké je teda správné ovládání páčky s res a set? Chci zapnout tempomat - povolím ho na posuvníku na on a pak zmáčku set? Chci navýšit rychlos - držím res? Chci snížit rychlost - držím set? Chce tempomat vypnout - buď na posuvníku off a nebo brzda? Jestli ty stěrače jen tempomat vypnou, tak to asi řešit nebudu. Zatím se mi to za jízdy nestalo. Jak by případně bylo těžké tam připojit ten varistor, kdyby to začalo zlobit?
  2. Díky. Nakonec sehnáno na vrakáči společně se spoustou dalších dílů, co se stihly pokazit :D
  3. Ahoj. Nedávno jsem si dodělal tempomat i do své fabky. Tempomat fungoval a pak přestal. Po znovuaktivaci přes vag zase fungoval a cca po týdnu přestal. Co jsem se dočetl, jde prý o reset řj motoru (údajně nějaké proudy stěračů - to by sedělo, protože jsem si nefunkčnosti všiml po deštích), jež přepíše hodnoty nastavené přes vag. Je nějaký způsob, jak povolit tempomat tak, aby si ho jednotka pamatovala natrvalo (jak to mají fabie s tempomatem z výroby)?
  4. Takhle to vypadá originálně v druhém autě. Ulomil se konec háku, takže nejde zavěsit podlahu za vršek kufru.
  5. Ahoj, nevíte kde sehnat madlo krytu rezervy? (Takové to černé, za co se ten kryt zavěsí, když se mění rezerva) To staré se ulomilo a na internetu náhradu nemůžu najít. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...