Přejít na obsah

Anti Fejk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Anti Fejk

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-10

Popularita

  1. Tak za mě jsou tyhhle pokusy o odhlučnění cesta jak si zničit auto. Kdyz se pri opravách setkávám s popiplanyma vnitřkama dveří, polepenými jednotkami a elektroinstalací tak opravy vadnych komponentů mnohdy nejsou ani možné. Dnes jsem se stekal s rapidem který nekdo v okolí Brna "tunil" a polepil i vnější císt karoserie. Z té tlumící hmotky kape voda jestě ted (!) a to prpšelo před týdnem. Takze super nápad jak pomoci ke korozi karoserie....Lidi rozum do hrsti..
  2. Ano, přesně tak: skáče to při studeném startu a naslednem popojizdění. A pokud vam to pred flesem nedělalo tak ted bude. nepisete v jakem aute tento motor máte. potize maji hlavně tezsí vozy. Pokud jde o t ze prehrali a ic nechteli. Tak to udělali zadarmo a nebo si pripravili hezky problem na zarucní audi..
  3. Ano chci říci že veškeré reklamace musí být zdokumenovány (pořizen důkaz). Již mnoho let neplatí nějaké prohlášení na papíře nebo do telefonu. A z toho mohou právě být ty negativní zážitky z reklamačních oprav.
  4. Přátelé, uživatelé vozů Škoda a jiných koncernových vozů. Především potencionální zájemci o načerpání informací k motrům 1,5Evo o které se zajímáte protože váš soused už má svojí Octavii nebo Golfa naflešováno a zadarmo! Prosím věnujte několik chvil těmto řádkům. Bavíme se o specifickém používání vozu, o kvalitě paliva, podnebí, váze vozu který motor 1,5 evo pohání atd. Toto softwarové řešení je k dispozici v autorizovaných servisech pro značku VW cca 3 měsíce pro značku škoda cca 1 měsíc. Tato odchylka je zřejmě způsobena homologačním zdržením. Nicméně z praxe plyne že cca 10% zákazníků mají na voze problém který je tímto opatřením nutno řešit. "Zbytek" do 100% NEmá problém a provedení požaduje preventivně = dobrovolně chtějí tu "záplatu" do svého auta. A teď to nejdůležitější: Vezměte v úvahu že autorizovaný servis musí každou reklamaci dokumentovat!! Takže než vyjedete "požádat o provedení této akce" zamyslete se nad tím jestli se technikům v servisu tato závada projeví když každé ráno budou marně popojíždět vaším autem s cílem nahrát na kameru ty výpadky motoru nebo dokonce zhasnutí motoru které se vám nikdy nestalo. máte možnost takový důkaz pořiďte sami. Budete mile překvapeni jak rychle vám servis změnu software zajistí když se nebude honit za výmysly z internetu. Přeji hezký den všem
  5. Veškeré reklamace jsou zákazníkem předvedeny nebo jinak doloženy? Pokud ano, jsem si jistý že oprava dlouho trvat nebude :-)
×
×
  • Vytvořit nový...