Přejít na obsah

midlan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    152
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení midlan

  1. Já jsem je vyměnil, v dílenské říručcce postup je kravina, zachránil mě postup na youtube. Popravdě není to výrazný rozdíl a když člověk nemá přímé srovnání podle mě rozdíl až tak nepozná. Možná vyšší rychlosti jsou snesitelnější, teď s tím akustickým sklem mi rychlost 160kmh monžá i vyšší na dálnici připadá celkem komfortní.
  2. po výměně vodní pumpy a po cca 1000km bez viditelné ztráty kapaliny, tedy únik byl zřejmě z vodní pumpy; ke konci už byly vidět i kapky při pohledu do motorového prostoru dole na krytu pod motorem taky mi trochu zacukal motor při jedné jízdě, na diagnostice nic, jen misfires na jednom válci, tak jsem nechal pro jistotu vyměnit taky cívky (+svíčky) a od té doby klid, nevím jestli to nebylo vodou v benzínu E10, každopádně cívky po 220 tkm zasloužily výměnu tak jako tak nechal jsem při té příležitosti změřit taky tlaky na válcích, nejlepší válec 13 bar, nejhorší 11 bar; spodní limit dle dílenské příručky je myslím 8 nebo 9 a limit rozdílu mezi válci asi 3 bar, takže taky v pořádku
  3. není potřeba kódovat, měl jsem vadný hall senzor v jednom motorku a vyměněno kus za kus z vrakoviště; mám ještě ten starý doma a kabel neporušený kdybys ho chtěl případně, podle mě by měla jít sundat ta krytka na konci s menším nebo větším násilím a vyměnit celý svazek kabelů.
  4. Kolega ho má v předokolce (140 diesel) s adblue a používá ve stejném režimu a bez problémů. Nájezd asi 250tkm. Ale po přesednutí z 206kW ten motor prostě nemůžu pochválit
  5. Pozoruji ztrátu chladící kapaliny, teď jsem se díval kdy jsem kupoval poslední lahev a vzalo to cca litr na 10tkm. Je čas na výměnu vodní pumpy?
  6. @Speeddy pokud to má servisní historii a měnilo se co mělo podle intervalů (olej, haldex, dsg, svíčky, filtry) tak bych se toho nebál. Nad rámec tohoto pokud nebylo měněno tak při tom nájezdu na motoru určitě bude potřeba z mojí zkušenosti: magenty na obou vačkách, pcv ventil, drážkovaný řemen s napínákem, silentbloky motoru a převodovky, možná cívky a vodní pumpa. Řetězový rozvod bych vyměnil možná na desetileté výročí nebo i později, při tom nájezdu ještě nebude vytahaný pokud tam nebyl zásadní problém s mazáním, viz některý můj starší příspěvěk kde jsem měřil vysunutí napínáku řetězu, byl v půlce při asi 210tkm. edit: jinak jistota bude vzít si sebou mechanika a změřit tlaky na válcích
  7. Měnil jste skla někdo doma? Koukám do dílenské příručky a teoreticky by mělo stačit aundat tapecirung, stáhnout okno k montážnímu otvoru, tam odjistit a vyndat. Opačným postupem zase nainstalovat. Přijde mi to až moc jednoduché a zajímala by mě reálná zkušenost někoho kdo to už dělal 🙂
  8. Díky, taky jsem to našel a ptal se přímo na briskoda, už vyřešeno, stačí natáhnout jeden kabel a poté v kufru rozdělit na 4, ke každému světlu jeden.
  9. Nevíte někdo prosím kolik je potřeba natahat kabelů při přestavbě na facelift animované zadní světla? Aktuálně mám ty poloLED před facelift. Mám rozebraný interiér, tak bych tam ty kabely rovnou připravil. Díky
  10. Rozdělil jsem PDF s elektrickými schématy podle kategorií. V tom 130MB 6000 stránkovém PDF se strašně špatně pracovalo. Elektrická schémata Superb III.zip
  11. Vyzkoušeno a odpovím si sám: není
  12. Ještě jedna věc, je potřeba vyměnit i držák za novější z faceliftu?
  13. Jasně, mám teďka normálně ACC do 210kmh, samostatná páčka. Kamera, dokodované čtení značek a tak, výbava auta až na pár detailů prakticky plná palba. Zajel bych to vyřešit do Strakonic, mám to nejblíž a byl jsem tam minule spokojený.
  14. @ExecutedDonut že má ochranu komponent vím. Tím drahé myslíš, že FEC kódy pro odemknutí fcí radaru je nutné zakoupit u škodovky? Za jakou cenu řádově?. Jde provozovat radar bez nich?
×
×
  • Vytvořit nový...