Přejít na obsah

midlan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    155
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení midlan

  1. Ahoj, už pár týdnů pozoruji na jednotce motoru chybu, která se vrací i po smazání. Motor CJXA 206kW, nájezd ~230tkm. 1 Fault Found: 20664 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0132 00 [01100000] - Signal too High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 225942 km Date: 2024.12.23 Time: 11:05:22 Engine RPM: 822.00 /min Normed load value: 27.1 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 55 °C Intake air temperature: 15 °C Ambient air pressure: 910 mbar Voltage terminal 30: 11.679 V Unlearning counter according OBD: 5 Engine: operating status: IS STATE_LS_SAE[1]: OL_CDN T_AST_SAE: 0 s MAP_MES_SAE: 44 kPa Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 1.997 V TTIP_MES_LS_UP[1]: -2048.0000 °C TEG_DYN_LS_UP[1]: 46.2875 °C Readiness: 0000 0000 Po čem jít? Jestli chápu správně, tak si lambda myslí že směs je bohatší než by měla být. Podle času se chyba zalogovala vždy někdy do pár minut od startu, nehledě jestli auto několik dnů stálo nebo půl hodiny předtím jelo. Jindy je zase pár dnů v řadě kdy se s autem jezdí jednotka motoru bez chyby. Zkusit vyměnit rovnou lambdu? Je to díl za 2000, to mi přijde celkem dost na metodu pokus omyl Údajně by mohly obohacovat směs taky páry z AKF systému, nádobka s aktivním uhlím. Ohledem toho jsem zkoušel vyndat ventil N80 a zkusil pusou profouknout, ale zdá se těsný.
  2. Chtěl bych provést stejnou úpravu jako Stanson tady se zpětným ventilem. Hrozně mě vytáčí že člověk drží ostřikovač a dvě sekundy se nic neděje a stěrače dělají akorát rýhy do skla na sucho. Neví někdo jak je přístupná nádržka, respektive hadice u 206kW? vím že je pod pravým blatníkem, narozdíl od ostatních verzí má totiž v levém podběhu přídavný chladič. Ale nejsem si jistý jestli stačí jen pravý podběh dolů, aby se člověk dostal na ty hadice.
  3. taky by mě zajímal druh plastu, mám tam od ťukance malou prasklinku a rád bych to zkusil zavařit
  4. Já jsem je vyměnil, v dílenské říručcce postup je kravina, zachránil mě postup na youtube. Popravdě není to výrazný rozdíl a když člověk nemá přímé srovnání podle mě rozdíl až tak nepozná. Možná vyšší rychlosti jsou snesitelnější, teď s tím akustickým sklem mi rychlost 160kmh monžá i vyšší na dálnici připadá celkem komfortní.
  5. po výměně vodní pumpy a po cca 1000km bez viditelné ztráty kapaliny, tedy únik byl zřejmě z vodní pumpy; ke konci už byly vidět i kapky při pohledu do motorového prostoru dole na krytu pod motorem taky mi trochu zacukal motor při jedné jízdě, na diagnostice nic, jen misfires na jednom válci, tak jsem nechal pro jistotu vyměnit taky cívky (+svíčky) a od té doby klid, nevím jestli to nebylo vodou v benzínu E10, každopádně cívky po 220 tkm zasloužily výměnu tak jako tak nechal jsem při té příležitosti změřit taky tlaky na válcích, nejlepší válec 13 bar, nejhorší 11 bar; spodní limit dle dílenské příručky je myslím 8 nebo 9 a limit rozdílu mezi válci asi 3 bar, takže taky v pořádku
  6. není potřeba kódovat, měl jsem vadný hall senzor v jednom motorku a vyměněno kus za kus z vrakoviště; mám ještě ten starý doma a kabel neporušený kdybys ho chtěl případně, podle mě by měla jít sundat ta krytka na konci s menším nebo větším násilím a vyměnit celý svazek kabelů.
  7. Kolega ho má v předokolce (140 diesel) s adblue a používá ve stejném režimu a bez problémů. Nájezd asi 250tkm. Ale po přesednutí z 206kW ten motor prostě nemůžu pochválit
  8. Pozoruji ztrátu chladící kapaliny, teď jsem se díval kdy jsem kupoval poslední lahev a vzalo to cca litr na 10tkm. Je čas na výměnu vodní pumpy?
  9. @Speeddy pokud to má servisní historii a měnilo se co mělo podle intervalů (olej, haldex, dsg, svíčky, filtry) tak bych se toho nebál. Nad rámec tohoto pokud nebylo měněno tak při tom nájezdu na motoru určitě bude potřeba z mojí zkušenosti: magenty na obou vačkách, pcv ventil, drážkovaný řemen s napínákem, silentbloky motoru a převodovky, možná cívky a vodní pumpa. Řetězový rozvod bych vyměnil možná na desetileté výročí nebo i později, při tom nájezdu ještě nebude vytahaný pokud tam nebyl zásadní problém s mazáním, viz některý můj starší příspěvěk kde jsem měřil vysunutí napínáku řetězu, byl v půlce při asi 210tkm. edit: jinak jistota bude vzít si sebou mechanika a změřit tlaky na válcích
  10. Měnil jste skla někdo doma? Koukám do dílenské příručky a teoreticky by mělo stačit aundat tapecirung, stáhnout okno k montážnímu otvoru, tam odjistit a vyndat. Opačným postupem zase nainstalovat. Přijde mi to až moc jednoduché a zajímala by mě reálná zkušenost někoho kdo to už dělal 🙂
  11. Díky, taky jsem to našel a ptal se přímo na briskoda, už vyřešeno, stačí natáhnout jeden kabel a poté v kufru rozdělit na 4, ke každému světlu jeden.
  12. Nevíte někdo prosím kolik je potřeba natahat kabelů při přestavbě na facelift animované zadní světla? Aktuálně mám ty poloLED před facelift. Mám rozebraný interiér, tak bych tam ty kabely rovnou připravil. Díky
  13. Rozdělil jsem PDF s elektrickými schématy podle kategorií. V tom 130MB 6000 stránkovém PDF se strašně špatně pracovalo. Elektrická schémata Superb III.zip
  14. Vyzkoušeno a odpovím si sám: není
×
×
  • Vytvořit nový...