Přejít na obsah

Tomas666

Uživatel
  • Počet příspěvků

    95
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tomas666

  1. Pokud víš co a jak tak jo, ale pokud to děláš poprvé není to žádná hitparáda. Vzhledem k tomu jak zakladatel formuloval dotaz, předpokládám že neví. A musíš uznat že vyměnit ten termostat pokud nemáš ani potuchy jaký je rozdíl mezi 4x4 a předokolkou nebude jen tak.
  2. Hele jestli je tam termostat taková plastová chobotnice, jakože asi jo, tak vyměnit ho je pořádný oprc. Kromě něho potřebuješ i těsnění mezi něj a trubku co se do něj zasouvá. Možná i těsnění mezi přírubu co je na boku hlavy, nejsu si jistý jestli i ona nemusí dolů.Jinak musíš vyhodit klapku, trubku od ní ke koleru, měrku oleje, rozebrat vedení vzduchu od turba ke koleru, tuším jsou tam z levé strany motoru nějaké vodní trubky co se musí taky minimálně povolit a odsunout.... Bez kleští na hadicové spony si neškrtneš, páč do něj vedou asi 3 další hadice které musíš odpojit. Je to dost práce a místa velmi málo.
  3. Pokud máš na mysli šroub co drží poloosu v náboji a stahuje ložisko, tak někoho s velkou vzduchovou bouchačkou a k tomu pořádný ořech. A nebo velkou golu a pořádnou trubku. Ale na toto je základ pořádné nářadí.
  4. Já myslím že nepropojil. A nebo na novém zámku je vadný spínač. Ale prvně bych hledal chybu v tom štekru.
  5. Když byl uhnilý na zámku, co PIN ve štekru? Nemůže tam být ještě problém? Nebo jsi ho taky měnil?
  6. Tyto zátky jsou na víceméně všech motorech napříč koncernem. Ano jsou motory kde je zátka jiná, ale těch moc není. Používají se i na ocelové i hliníkové vany, nikde se žádná podložka nepřidává a nic neteče, zátka těsní.
  7. Pokud vím tak na 1.4 TSI je zátka který je na obrázku a pod ní se podložka nedává. Už podložku na sobě má. Sice ocelovou ale ta to spolehlivě dotěsní.
  8. Hliník nebo měď. To je asi jedno. Co tam dáš to tam bude. Měď dokážeš použít vícekrát. Hliník se hned vymáčkne a při další výměně je potřeba ho hned měnit
  9. Trubky vedou přes stěnu k motoru. Jsou za motorem, vedou na ně hadice zakončené rychlospojkou. Pokud nepůjdou vysukovat tak jak to máš nafocené dovnitř auta, tak asi ti nic jiného jak sundat palubovku ti nezbude. A nebo to nech udělat někomu znalému.
  10. Má ohráblý pravý práh nebo se mi to zdá?
  11. Ano tak to je, ale o3 to tak ještě nemá. Minimálně ta moje a dalších několik co servisuju. Myslím že toto byla výsada Fabií a Rapidů. Jak je na tom o4 nebo Superb to netuším
  12. Moje chpa funguje i bez většího chladiče a alternátoru. A to za tím občas tahám max hmotnost kterou dle tp můžu. I delší cesty po dálnici. Chce to u jízdy přemýšlet a ne to hnat hlava nehlava. Po pravdě kdo si koupí OIII na trvalé tahání 1300kg vozíku. A jednou za čas to to auto zvládne. Kdyby v tom měl být nějaký problém, určitě by škodovka montáž, resp. zapsání do tp neumožnila. Jako u jiných aut.
  13. Já když to řešil na svém autě bez přípravy , tak byla sada přímo ze škodovky. Kupoval jsem ji na salonu, stála snad 4500kč. Nebyla potřeba příprava nic. Součástí té sady byla kabeláž která se táhla až dopředu k centrální jednotce a do pojistkovky. Montáž byla naprosto jednoduchá. Kódování je popsané někde tady na fóru, dělal jsem to přes vcds, žádné on-line potřeba není. Úplně bych se nebál ani nějaké typové sady od nějakého lepšího výrobce. Třeba Jaeger. Pohledáš na netu. A nebo nějaký univerzál, ale proti tomu já osobně mám averzi. Nařezávací spojky na kabelech ke světlům atd.... Ble. Cena za origo tažné a origo elektriku je mastná, nicméně origo tažné je origo tažné. Pasuje do výplně rezervy, sundat vyndat jedním cvaknutím, nic netrčí pod auto.....
  14. Tady to vypínačem není. Ten dává jen pokyn jednotce aby zapnul mlhovky. Pak jednotka podle nakódování zapne jednu nebo obě. Je-li k té pravé vůbec natažený drát.
  15. Tomas666

    Tlumiče

    U těch kostí se vyplatí zachránit původní matky. Pokud je teda už někdo někdy nevyměnil za obyčejné co bývají s novýma kostma. Úplně nejhorší když mají tu silonovou pojistku proti povolení. Pěkně ty staré projet závitníkem, pak jdou kdykoliv povolit. Třeba když je třeba měnit pružinu, nebo když ta nová kost nic nevydrží atd .
×
×
  • Vytvořit nový...