Přejít na obsah

Tomas666

Uživatel
  • Počet příspěvků

    155
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tomas666

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Conversation Starter
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

19

Popularita

  1. Zkuste odpojit chladič egru a jeho hadice propojit. Pokud se ztrácet nepřestane, tak to tipuju na těsnění pod hlavou, případně prasklou hlavu.
  2. Losdavos a proč myslíš že čištění chemií a mechanicky nebude tak účinné jako skořápky? Já měl výsledek obdobný tomu co jsem našel fotky po skořápkách. Vyleštěné hadrou do čista. Já nechal rovnou kontrolovat a čistit vstřiky. Ty ale byly ok i před čištěním. Rozdíl jsem poznal okamžitě. Jak ve výkonu , tak se ztratilo pocukávání. Zanáší se díky tzv skrytému egru, kdy při ustálené jízdě při vyfukovací době se pootevřou i sací ventily. Je mi jasné že tam nějaký nános zase bude, ale určitě ne tolik jako před čištěním. Hlavní důvod toho že jsem to čistil byl krátký výpadek zapalování na jednom z válců, kdy jsem nepřišel na žádný důvod, předpokládám že se uloupnul kousek karbonu a nedovřel se ventil.
  3. Celkem dost. Já to na svém dělal chemií. Dva spreje od retechu po 300kč. Kdyby 5 hod práce i s demontáží sání. Nějaké těsnění, fridex. Kdybych počítal 500/hod jsem cca na půlce. Byla to sice piplačka, ale zas aspoň vím jak jsem si s tím pohrál. Teď mám od té doby najeto zhruba 50 tis a zatím žádný náznak cukání.
  4. Mi to na 103kw pomohlo. Dělal jsem to ale chemií. Ikdyž to je fuk. Asi by možná nebylo od věci nechat zkontrolovat i vstřiky když už to bude rozebrané.
  5. Ano je pravda že to TSI s vyšším nájezdem je trochu hlučnější, můžu porovnat moje auto s nájezdem 300 tis a auto co mi jezdí na servis s úplně novým motorem (výměna při 489tis z důvodu ulomeného kousku pístu), nicméně včera jsem jezdil jak s jedním tak druhým autem a zas tak propastný rozdíl to není. Určitě to není nic, za co bych TSI zavrhl. Popravdě jsem byl příjemně překvapený jak ten motor i po těch km je stále tichý a kultivovaný. Na volnoběh není téměř slyšet. Jako druhé auto mám 3.6fsi Superba, teď jsem s ním jezdil nějaký čas, včera přesedl do oktávky a na křižovatce jsem myslel že mi motor zdechl, páč ho nebylo oproti té 3.6 slyšet. Ale nechci nutit svůj názor, jen já bych už naftu nechtěl.
  6. 200tis km se neboj. Servisuju kousky s nájezdem 400 a furt to jezdí. Samozřejmě že čim míň tím líp. 1.4 ať už 103 nebo 110kw je celkem příjemné svezení. Sám jednu mám a jsem moc spokojený. Spotřeba tak 6.5l, mám to už nějaký ten rok, ujeto s tím mám 50 tis, celkově má 300 a krom rozvodů a čištění sacích kanálů v hlavě jsem na motor nesáhl. Teda krom svíček a olejů samozřejmě
  7. Vychozené dráhy pro kuličky a když přidáš tak se snaží kulička vjet do dráhy a roztřepe to auto.
  8. Vnitřní klouby na poloosách.
  9. Stavit se ve škoda servisu, mají sadu, vyzkouší který pasuje a podle něj objednají nový. Vlastní, několikrát ověřená zkušenost
  10. Jo. Febi. To plně dostačuje.
  11. Někdy to vyjde, ale už jsem musel s nastavovačem hýbat, páč některá vačka neseděla. Nevim na kolik je ten motor náchylný na přesnost nastavení, každopádně proč to neudělat pořádně a tak jak se má že.
  12. Nevím. Možná jo. Já když to dělám,.snažím se aby to bylo top. Aby ten přípravek šel nasadit naprosto lehce a klika musi být opřená. I ten trn dolů by se měl dotahovat momentem. Ale jak píšu. Setkal jsem se s tím že přípravky můžou být šmejd. My měli nějaké z allegra a kupovaly se pak tady ještě nějaké dražší, páč ty z allegra moc neseděly.
  13. A máš to nastavené opravdu top? Co máš za přípravky? Ta chyba je nesoulad. Co pro to můžeš udělat je vyndat snímače na vačkách a mrknout jestli jsou obě impulsní kola vůči otvoru stejně. Pak jedině zkusit ještě znovu nastavit. Bacha na přípravky, měli jsme nějaké polské z Allegra a sací vačka nešla kloudně zaaretovat. Přípravek tam neseděl ikdyž se tvářil že je tam jak má být, jen byl drobet vyosený. Pak jedině že by fixlovalo některé čidlo nebo dělal bordel některý variábl.
  14. Já teď nevím jaké má ten motor vačky, ale pokud jak naftove motory, nalisované palce na trubce, tak jsem tu řešil potkana, kdy motor s řemenem o 4 zuby mimo aretaci jel naprosto normálně jen svítila chyba synchronizace. Po nastavení na přípravky sice nic nesvítilo, ale motor vydával rachot a nejel. Proto se ptám o kolik to bylo. A ještě napiš jaká chyba je v jednotce.
×
×
  • Vytvořit nový...