Přejít na obsah

Tomas666

Uživatel
  • Počet příspěvků

    130
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tomas666

  1. Někdy to vyjde, ale už jsem musel s nastavovačem hýbat, páč některá vačka neseděla. Nevim na kolik je ten motor náchylný na přesnost nastavení, každopádně proč to neudělat pořádně a tak jak se má že.
  2. Nevím. Možná jo. Já když to dělám,.snažím se aby to bylo top. Aby ten přípravek šel nasadit naprosto lehce a klika musi být opřená. I ten trn dolů by se měl dotahovat momentem. Ale jak píšu. Setkal jsem se s tím že přípravky můžou být šmejd. My měli nějaké z allegra a kupovaly se pak tady ještě nějaké dražší, páč ty z allegra moc neseděly.
  3. A máš to nastavené opravdu top? Co máš za přípravky? Ta chyba je nesoulad. Co pro to můžeš udělat je vyndat snímače na vačkách a mrknout jestli jsou obě impulsní kola vůči otvoru stejně. Pak jedině zkusit ještě znovu nastavit. Bacha na přípravky, měli jsme nějaké polské z Allegra a sací vačka nešla kloudně zaaretovat. Přípravek tam neseděl ikdyž se tvářil že je tam jak má být, jen byl drobet vyosený. Pak jedině že by fixlovalo některé čidlo nebo dělal bordel některý variábl.
  4. Já teď nevím jaké má ten motor vačky, ale pokud jak naftove motory, nalisované palce na trubce, tak jsem tu řešil potkana, kdy motor s řemenem o 4 zuby mimo aretaci jel naprosto normálně jen svítila chyba synchronizace. Po nastavení na přípravky sice nic nesvítilo, ale motor vydával rachot a nejel. Proto se ptám o kolik to bylo. A ještě napiš jaká chyba je v jednotce.
  5. Nemohlo se to potkat? O kolik to bylo hnuté?
  6. Jestli si to auto chceš nechat, tak bych se nějakým náhradám vyhnul obloukem a šel výhradně cestou Garrett. Ty náhrady stejně jak repasy nestojí za nic
  7. Setkávám se běžně, může být i nemusí. Křišťálovou kouli tu asi nikdo nemá, já rozhodně ne. Takže to dej do servisu a tam ti to opraví. Cenově to může být od pár stovek, přes pár tisíc, až po několik desítek tisíc. Tak si vyber.
  8. Ano. Motor převodovka původní, bez nějakých větších poruch. Převodovka nic, motor jen jednou rozvody a víko ventilů kvůli pcv. Jednou vodní pumpa a dvě cívky. Samozřejmě motor žere olej po litrech a převodovka už si hlavně při rozjezdu pocukává, semtam škubne. Ale jinak ok. Celou dobu pravidelný servis. Spotřeba benzínu mne mile překvapila.
  9. Pořídil jsem spíš jen tak ze zvědavosti 3.6 sedan. Rok 2014. Najeto něco málo přes 500tis km. Teď počítaná spotřeba podle tankování. 9.5l/100km. Jezdím spíš krátké trasy tak okolo 25km. Za mne dobrý. Čekal jsem tak 11l. Palubák ukazuje 10,3l.
  10. Natáhni to se stávající kabeláží. Řekl bych že to vede středovým tunelem
  11. Nestartovali jste to přes kabely nebo nabíječku? Toto se nám stalo když si chlapi spletli + a -.
  12. Jaký je rozdíl mezi řemenem z autodílů a originál?
  13. Podařilo se mi koupit nový nejetý motor. Rok výroby 2015. Ještě nikdy nebyl v autě. Měnili byste aspoň řemen před montáží do auta? Nemá najeto nic, ale má 10 let...
  14. Nemůžou mít společnou kostru nebo společné napájení? Myslím samotné senzory.
  15. Pokud je tam žárovka zkus ji vyměnit. Nebo jestli tam není nějaká oxidace. Případně v zásuvce. Víc už asi neporadím.
×
×
  • Vytvořit nový...