Přejít na obsah

Tomas666

Uživatel
  • Počet příspěvků

    104
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tomas666

  1. Jo. Čekal bych třeba rok, ale dva a více..... Já mám v mobilu placený sigyc, ten je taky aktuální, nicméně mib1 neumí zrcadlit. Naštěstí tak často nejezdím tak abych navi potřeboval. Ale zarazilo mne to. Navíc to není jen tak nějaká polní cesta přes horní dolní, ale křižovatka na silnici 1. třídy a napojení docela velké průmyslové zóny a přilehlé městské části.
  2. Tak jsem stáhl a nainstaloval nové mapy a jako aktuálnost mizerná.... Nadjezd ve Zlíně na Příluku je otevřený minimálně dva roky a v mapě ještě není.....
  3. Příjem rádia byl jediný důvod proč jsem android vyhodil a vyměnil za columba mib1. Původně tam byl obyčejný swing, tady mne jeden autohifi prodejce nakukal na nějaký radical, že to dělá zenec, stálo to tehdy snad 11tis, s tím že to mají vychytané a houby.... Tak to po asi dvou letech šlo ven a teď je tam.mib1 columbus. Sice navi je na něm k ničemu, ale ten příjem rádia je někde jinde. Já už bych to do auta nechtěl ani omylem.
  4. Předokolka má olej jen v převodovce. Taky ho není na škodu, ikdyž interval daný nemá, občas vyměnit.
  5. U dsg nic jiného než originál nefunguje. Prvně bych hledal chybu v těch poloosách.
  6. Jaký výrobce jsou ty poloosy? U dsg je nutnost vnitřních kloubů originál škoda. Jinak to vibruje přesně jak popisuješ. Pokud ti dali náhrady, což je víc než pravděpodobné, tak to rozhodně můžou dělat ony. Jen jedna otázka? Proč měnili celé poloosy?
  7. Wojnar tyto mapy mám nainstalované, ale jejich aktuálnost je žalostná. Nadjezd Příluky Zlín, ten tam ještě není ikdyž po otevření je už dobře 2 roky. A případně VW mapy se dají do škoda použít? Já mám obavu že pro mib1 už nebudou. Úplně stejně jak do navigaci sup2, oct2 apod. Já teď pořídil jako druhé auto sup2, je v něm bolero, Columbus se dá koupit za pár tisícovek, ale asi zbytečně vyhozené peníze, páč mapy už do toho taky údajně nejsou.
  8. Já jsem někde četl že pro mib Columbuse skončila podpora a nové mapy už nebudou. Když bych chtěl ty mapy z VW, páč podle columba občas jezdím, je v tom nějaká záludnost? Mám teda ještě mib1 Columbus
  9. Pokud víš co a jak tak jo, ale pokud to děláš poprvé není to žádná hitparáda. Vzhledem k tomu jak zakladatel formuloval dotaz, předpokládám že neví. A musíš uznat že vyměnit ten termostat pokud nemáš ani potuchy jaký je rozdíl mezi 4x4 a předokolkou nebude jen tak.
  10. Hele jestli je tam termostat taková plastová chobotnice, jakože asi jo, tak vyměnit ho je pořádný oprc. Kromě něho potřebuješ i těsnění mezi něj a trubku co se do něj zasouvá. Možná i těsnění mezi přírubu co je na boku hlavy, nejsu si jistý jestli i ona nemusí dolů.Jinak musíš vyhodit klapku, trubku od ní ke koleru, měrku oleje, rozebrat vedení vzduchu od turba ke koleru, tuším jsou tam z levé strany motoru nějaké vodní trubky co se musí taky minimálně povolit a odsunout.... Bez kleští na hadicové spony si neškrtneš, páč do něj vedou asi 3 další hadice které musíš odpojit. Je to dost práce a místa velmi málo.
  11. Pokud máš na mysli šroub co drží poloosu v náboji a stahuje ložisko, tak někoho s velkou vzduchovou bouchačkou a k tomu pořádný ořech. A nebo velkou golu a pořádnou trubku. Ale na toto je základ pořádné nářadí.
  12. Já myslím že nepropojil. A nebo na novém zámku je vadný spínač. Ale prvně bych hledal chybu v tom štekru.
  13. Když byl uhnilý na zámku, co PIN ve štekru? Nemůže tam být ještě problém? Nebo jsi ho taky měnil?
  14. Tyto zátky jsou na víceméně všech motorech napříč koncernem. Ano jsou motory kde je zátka jiná, ale těch moc není. Používají se i na ocelové i hliníkové vany, nikde se žádná podložka nepřidává a nic neteče, zátka těsní.
×
×
  • Vytvořit nový...