Přejít na obsah

Vavrys_xD

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

522 zobrazení profilu

Oznámení Vavrys_xD

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Pokud to chápu správně, tak si předek měl na LIN a předělal to na CAN, že? Pokud ano, tak na BSG vůbec šahat nemusíš. (Jestli si nechal předek LIN a zadek děláš CAN, tak to nebude jako celek fungovat. Teda tak nějak bude, ale z místa řidiče ti nebude fungovat ovládání zadních oken a zámek zadních oken, ale z pozice zadních pasažérů by měly jít ovládat. ) Jestli ti fungujou přední okna po CANu, tak ti zadní budou fungovat taky. Stačí je napojit na ten stejný CAN komfort. Pakliže to máš ještě rohrabaný a přední ještě nefunkční, tak si k nim hlavně nezapomeň dotáhnout odněkud CAN komfort. Nestačí jako u LINu, aby byly okna propojený mezi sebou, ale musí být přes CAN propojený se zbytkem auta. (Napojit se mužeš třeba na BSG na svorkovnici XS2) (Po CANu mimo ovládání ostatních oken běhají informace o zaplém zapalování, o stahování oken klíčem v zámku a pokud se nepletu, tak i tlačítka zamykání a odemykání. U LINu to je napojeno na svazek jdoucí k zámku a informace o zaplém klíčku je řešena spínaným plusem. ) Podle označení zadních jednotek co si psal mám v autě já ty samý a funguje mi to. Snad si vyměnil u předních oken i dveřní kabeláž za CANovou, případně jí patřičně upravil, protože u LIN jednotek tam vedou i nějaké signály ze zámku a při nějaké nešťastné úpravě spočívající ve šmikání nepotřebných kabelů by ti mohlo začít blbnout zamykání. Tak na to si dej pozor. Hodně štěstí. Dej vědět, jak to dopadlo.
  2. Zdravím. Zkoušel si to nakonec? Mě by zajímaly sedačky zadní, jestli by tam nějak šli narvat.
  3. Zdravím. Mám dotaz. Dal jsem do auta už upravené budíky, které jsem sehnal. Mám 1.4 MPI, před FL. Už byla dokonce upravená EEPROM, že jsem nemusel čachrovat s palivoměrem, ale mám jiný problém. Nefunguje mi kontrolka mazání. Ani při zapnutí klíčku kontrolka neproblikne a když jsem zkoušel při výměně oleje zapnout klíček, tak se taky neprosvítila ani nic nepípalo. Neví někdo, v čem by mohl být problém? Může být nějak vypnutá? Nebo je tam třeba jiné zapojení a musí se něco přepinovat na svorkovnici? I když to mi přijde nepravděpodobné, protože podle mě, by pak kontrolka právě že svítila pořád. Nesetkal se s tím někdo? Díkec
  4. Tak to jo. Tak to se mi trochu ulevilo, že jsem si nepřidělával práci zbytečně :D Nicméně v tom případě jsem moc nepochopil, proč jsou tady ty patice univerzální a vzadu to je nýtovaný. Už mám dozadu objednaný stahovačky, zejtra mi přijdou. Sehnal jsem Čínu, Diamond, 200 za kus, nový. Tak jsem na ně zvědavej. Nanejvejš je budu opravovat z dílů starý manuální stahovačky no.. 1800 za origo se mi fakt nechtělo dávat a ty elektrický zadní nikde moc po vrakáčích nejsou. Alespoň né v okolí.
  5. No... vzadu jsem se o tom už sám přesvědčil, když jsem se dal do dodělání i zadních oken :D :D Bylo to nemilé překvapení, že tam je ta kovová tyčka napevno přinýtovaná, nic méně ve předu byly opravdu stejný. Alespoň v mém případě. Když odšroubuješ ty tři šrouby na tom trojúhelníkovém plastovým uchycení té kovové tyčky, tak pod ním je takové velké bílé kolečko. Když ho oddloubneš, máš pod ním patici na motorek. To velký kolečko tam slouží jen jako mezikus, mezi motorkovou paticí a tou kovovou tyčkou na manuální okna. Z toho jsem pak vycházel, že by tam měl jít jen motorek osadit a mělo by to fungovat i bez výměny stahovačky, ale jestli tomu tak není, jsem nezkoušel. Jen jsem si všiml, že u manuální verze předních okýnek je uchycení blíž reproduktoru, aby byla klička lépe přístupná, než aby byla uprostřed dveří, ale motorek by tam podle mě šel osadit. Jen by byl jinde a musel by si člověk pohrát s kabelama, aby tam dosáhli. Jestli některé fábie měli i napevno nýtované přední stahování na kličku, nevím.
  6. Zdravím místní osazenstvo. Tak jsem se do toho taky před dobou pustil a už nějakou dobu okna frčej elektricky, a tak jsem si řekl, že to tu zkusím trochu oživit a podělím se o své poznatky. Ani bych neřekl, že to je nějak náročný, když si teda člověk nepřidělává problémy jako já :D Že si třeba rozhasíte centrál, protože omylem přetrhnete kostru jdoucí do zámku a pak půl dne hledáte příčinu :D Kabeláž ve dveřích jsem si vytahal na vrakáči a rozvod po autě jsem si udělal vlastní a tahal jsem vodič i pro budoucí vyhřívání zrcátek. Celkem jich je potřeba 5, z toho jeden pár je pro CAN-komfort a jeden je mínus, kterej můžete vytáhnout přímo u sloupku pod nějakým šroubem. Pak +12V přes pojistku pro el. okno a +12V z BSG na výhřev zrcátek. Co se nikde moc nedočtete, tak KOMFORTNÍ JEDNOTKU VŮBEC NEMUSÍTE ŘEŠIT! Je tam jen z důvodu, aby jste mohli stahovat okna otočením klíčku v zámku řidiče, případně stahovat okna dálkou(ale myslím, že všechny komfortky s dálkou, budou stejně el.okna podporovat) , takže pokud tohle nepotřebujete k životu, nechte klidně původní. Kdyby jste na autě neměli ani origo centrál, ergo neměli vůbec komfortku, tak tam el. okna stejně můžete dát. Jsou úplně nezávislý na komfortce. Jen je propojte s CAN-K někde v autě. Ten tam je proto, aby motorky ve dveřích věděli, že je zapnuté zapalování. Já si pro sychr vytáhl komfortku na vrakáči, ze stejnýho auta, jako stahovačky a zjistil jsem, že ve svém Classicu bez DO jsem měl stejnou - tedy s nějakou podporou el. oken a můžu tak stahovat okna otočením klíče ve dveřích. Nic se nikde nekóduje, prostě zapojíte a jedete. Jediný co se musí kódovat, je funkce vyhřívání zrcátek. Ty jsem osadil teď nedávno a fungují krásně. Samotné ovládání se kódovat nemusí, jen je napojíte do motorků a už jedou. Jen ještě to vyhřívání musím nakódovat. Ještě kdyby někoho zajímala cena, tak obě kompletní stahovačky s motorkama, ovládání řidiče a spolujezdce a nevyužitá komfortka, mě všechno dohromady vyšlo na 1500kč. Všechno samozřejmě vrakáč. Což je myslím krásná cena. Když nebudete kupovat komfortku, můžete v tom být klidně ještě líp. Záleží na koho narazíte a jak moc budete smlouvat. Do příloh jsem dal fotku z toho, jak to asi vypadá při instalaci. Tak snad jsem někomu, kdo by se na to chtěl vrhnout, pomohl. Když člověk má všechny poznatky a ví co dělat, je to práce tak na den. Mě to s těmi mými komplikacemi zabralo dny dva.
  7. Nicméně to kecá i když jedu na benzín, jak jsem psal.
  8. Zdravím. Tak jsem to udělal taky a dal do jedničkové fábky Maxidot z dvojkové, ale mám problém s ukazatelem spotřeby. Předtím jsem žádný palubní PC neměl, tak to nemůžu ani porovnat. Mám F1 1.4 MPI 44kw a ještě k tomu v LPG a problém je v tom, že mi palubák neskutečně kecá. Dlouhodobě ukazuje 6L/100km a realita je něco kolem 11L/100km, což je strašnej procentuální rozdíl, takže to nepůjde nastavit přes diagnostiku v korekci PP, kde se dá přesnost upravit od 85% do 115%. Jde to vůbec nějak vyřešit? Například úpravou EEPROM nebo něco takového? Nebo tím, že to je plyn, tak to prostě nepůjde? Jinak úplně stejný hodnoty to ukazuje, když jedu na benzín a i tak to bude dost nereálné, když žere 11/100 plynu, tak může odpovídat třeba 9/100 benzínu, takže stejně 3L rozdíl. Díky za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...