Přejít na obsah

hanny123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení hanny123

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím.Mám octavii III 2.0tdi 110kw kod motoru:CKFC , a chtěl bych se zeptat,kolik kilometrů je interval na výměnu svíček? Kolik eventuelně vychází výměna ? Udělal bych si to sám doma jako vše ostatní,ale bojím se zalomení svíčky v bloku. Předem díky za reakce
  2. Já olej měním 2x ročně naposledy jsem ho měnil v dubnu,a teď to vychází někdy v říjnu,tak jsem se o tom bavil s člověkem který mi řekl jestli bych nechtěl dát 0w30 že prý lépe maže v nízkých teplotách od startu. Já osobně radši bych tam nalil 5w30 používám Liqui Moly 4200 5w30 již 3 roky a zatím nebyl jediný problém,tak radši chci znát názor více lidí,ale zatím to vypadá že zůstanu u 5w30
  3. Ahoj,chystám se na výměnu oleje ve své Octavii 2.0tdi 110kw CKFC a jelikož se blíží zima,tak jsem dostal tip na změnu viskozity oleje z 5w30 na 0w30,zajímalo by mě,jestli to nemůže nějak uškodit motoru,a jestli se to skutečně může takto měnit? Budu nejspíše dělat se starou náplní výplach motoru před vypuštěním pomocí aditiv. Předem všem děkuji za reakce
  4. Zdravím všechny,včera jsem si všiml,když jsem měl nastavené u OIII větráky na low,tak že stejně auto topilo do interiéru.Zkousel jsem i zapínat klimatizaci,ale stále auto topilo. Nemusíte někdo čím by to mohlo být způsobeno? Předem moc děkuji
  5. Ahoj všem,chci se zeptat vlastním Octavii III 2.0tdi CKFC v manuálu Poslední dobu jsem si všiml při zastavení a vyřazení rychlosti ze z pod auta vychází lehký klapavý zvuk,který po sešlápnutí spojky zmizí. Myslíte že by to mohla být dvouhmota? Nebo jen něco banálnějšího ? Předem díky za případné reakce
  6. Ahoj,stala se mi moji blbostí u čerpací stanice,že jsem při vytahování pistole křupnul aretační kroužek nádrže. Chci se zeptat,zda tento kroužek tam má nějaké větší opodstatnění,nebo lze jezdit i bez něj? Nádrž jde úplně normálně utáhnout,a nezaznamenal jsem žádný problém. Předem díky za reakce
  7. Zdravím všechny , naskytla se mi možnost koupit 4roky starý vůz s tímto motorem 2.0tsi 206kw,vůz má najeto 110 000km ,tak bych se chtěl zeptat majitelů tohoto motoru,jestli je to dobrý nápad kupovat takto ojetý vůz. Vůz má kompletní historii v autorizovaném servisu. Zajímalo by mne,jak je na tom tento motor s výdrží , jestli při takovém nájezdu nedýchá z posledního (samozřejmě podle údržby a zacházení předchozího majitele) Jestli ve větší míře nežere olej , a další věci , na které bych si měl dát pozor? Protože jsem snad ani neviděl jediný SIII s tímto motorem na prodej , co by měl nájezd přez 150 000km , a to mne docela zaráží. Předem děkuji za reakce
  8. Zdravím všechny , chci si pořizovat nový vůz , a rozhoduji se mezi Superbem III 2.0 TSI 206KW CJXA , a Seatem Leon Cupra 2.0 TSI 206KW CJXA , chci se zeptat , jelikož se mi nikde nepodařilo najít , tyto motory 2.0 TSI 206KW CJXA , zajímalo by mne , zda jsou konstrukčně u obou dvou tichto vozů konstrukčně stejné ? Popřípadě , kdo by měl zkušenost s oboumi auty , zda by mi mohl poradit s výběrem . Zajímalo by mne také , jelikož zrovna u té Cupry je docela problém se spojkou , že dlouho nevydrží , jestli je to stejné i u tohoto superba ? Neznám v okolí nikoho kdo by měl SIII v této motorizaci . Další otázka , ačkoli je u motoru 2.0 TSI 206KW CJXA uváděna výměna rozvodů ve 100 000km , zda to postačuje , nebo je ideální , abych rozvody nechal vyměnit dříve ? Scháním takové , aby mělo najeto max tich cca 70 000km , a právě u té Cupry , když je v manuálu , tak již většinou nemá původní spojku , a u DSG většinou je skoro také potřeba výměny , tak mne zajímá , zda má SIII podobný problém ? Předem Děkuji za odpovědi .
×
×
  • Vytvořit nový...