
-
Prasknuté Matrix svetlomety
Světla na O4 se vyrábějí v Marelli Automotive Lighting Jihlava, pokud se nepletu. Mimochodem, je jedno, jestli se vyrábějí v ČR, PL, Rumunsku nebo Číně, jde především o to, co si autmobilka objednala, schválila a pak na samotné značce výrobce dílů. (výrobní a kvalitativní standardy) Spousta dílů se vyrábí u více výrobců v různých destinacích. U světel to není tak běžné kvůli drahým formám a specifickým výrobním linkám.
-
Zvuky/Pazvuky od rozvodové části motoru
U 2.0 TDI 85 kW 3/2023 jsem řešil jako reklamaci. Jde o známý problém, řeší se promazáním. Pokud nepomůže, tak se mění rozvody (možná pouze jejich část?). U mě pomohlo promazání.
-
Celopolep vozu
Mám polepené i světomety. Přes rok mám na autě folii Xpel a jsem spokojený.
-
Zvuky/Pazvuky od rozvodové části motoru
Je to na reklamaci. Rozvody mohou být problematické. U mě postačilo promazání. Pokud nepomůže, mění rozvody.
-
Schránka pod sedadlo
-
Samovolné spínání ABS / ESC
Tento jev pozoruji u obou O4 TDI, se ktrerými jsem jezdil. Myslel jsem, že to souvisí s vypalováním filtru:-)
-
Octavia IV a konkurence
S O4 mám 3 leté zkušenosti a cca 70.000 km a s kritikou ovládání klimatizace nesouhlasím. Klimatizace je automatická a funguje velice dobře. Jediné ovládání, které během celého roku používám je zvýšení/snížení teploty, které je ve spodní liště hlavního panelu. Intuitivní, v zorném poli řidiče. Odmlžení předního předního a zadního skla je na klaviatuře pod panelem, vyhřívání okna je buď automatické nebo si ho můžeš přidat do oblíbených, spolu se start-stop. Jednoduché a funkční Druhou O4 mám 03/22 a SW je bez problémů. Předchozí byla 12/20 a dva roky produkce jsou na autě znát. Žádné vrzání, zamlžená zadní světla, apod... PS: Výdechy klimy nejsou ideální, ale bez problémů se dají nastavit do komfortní polohy, že o nich člověk ani neví. PS: Podotýkám, že i druhá O4 byla má svobodná volba (soukromá osoba) a byla na základě dobré zkušenosti s mou první O4 (výměna byla z důvodu výhodného prodeje a nákupu nové)
-
2.0 TDi 85kW vs 110kW
@BubaqMyslel, že DSG může pocitově výkon "ubírat".
-
2.0 TDi 85kW vs 110kW
Se 110kW jsem bohužel nejel, ale mám manuál 85kW a jsem spokojený (najeto přes 60.000 km). Letos jsem kupoval nové a opět jsem si vzal 85kW. Jsem soukromá osoba, jezdím hodně po dálnici (většinou tempomat na 150km/h), mimo dálnici jezdím svižně. Oproti předchozímu motoru 1.6 TDI má 2.0 TDI perfektní krouťák. Jak ale bylo řečeno, záleží jak jezdíš . 110 kW bude samozřejmě lepší, ale za mě je 85 kW dostačující. S DSG může být výkon pocitově slabší. Nedostatečný výkon 85 kW jsem pociťoval pouze, když jsem dal 4 kola na střechu a přejížděl Rakousko. Nebylo to nic tragického, ale odpor byl hodně cítit.
-
Ošetřování interiéru vozidla
O víkendu jsem poprvé vyzkoušel přípravky na ruční mytí, které jsem si nedávno pořídil od Chemical Guys (v reálu asi nezáleží o jakou značku se jedná, když je to kvalitní značka, která se věnuje detailingu). Velice mě překvapilo, jak jednotlivé věci fungují. Minimální námaha a perfektní výsledek. Mé "must have": -> šampon -> rukavice -> velký ručník na vysoušení -> kvalitní utěrka (ideálně dvě, jedna na prahy a vnitřky dveří a druhá na prach v interiéru) Kdyby někoho zajímalo, mohu dát konkrétní tipy, případně i další věci, které se osvědčily.
-
LED Matrix světlomety
Předchozí O4 jsem měl s navigaci, u nové navigaci nemám (používám Waze) a matrix svítí jinak. Velký rozdíl (bohužel pro mě negativní) je na dálnici. U auta s navi na dálnici téměř nesvítil levý světlomet a pravý osvětloval krajnici. U auta bez navi svítí levý i pravý stějně, takže levý oslňuje kamióny. Na dálnici se tedy nedá jet neustále na automatiku, jak jsem byl zvyklý.
-
Celopolep vozu
@Pedro32Dobře, jsem spokojený! Nenašel jsem žádný detail, ke kterému bych měl připomínku. Na druhou stranu je pravda, že prohlídka proběhla pouze zběžně. Pár drobných, ale viditelných bublin na autě je. Až pořádně zasvítí, zajisté zmizí. Super je folie na infotainmentu - displej se nešpiní! Překvapilo mě, že folie (mám tu nejvyšší řadu) je velmi tenká. Za mě Xpel.cz mohu doporučit. PS: S lidmi z Xpel.cz, resp. jejich mateřskou firmou, jsem spolupracoval již před 10 lety, takže vím, že je s nimi dobrá domluva, jsou vstřícní a dělají svou práci dobře.
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
2.0 TDI, během prvních 10tKm jsem dolil 1l oleje a chladící kapalinu, pak už jsem nedoléval (výměna po 15tKm).
-
Cvakání u oblasti zpětného zrcátka při nerovnostech
Měl jsem podobný problém. Nepatré, ale otavné "podprahové" vrzání především na dálnici. Vyřešila to reklamace - lampička byla uvnitř špatně složena
-
Celopolep vozu
Bubliny by měly zmizet, ale pokud folie presahuje díl, bude to asi třeba opravit. Diky za foto. Vypadá to dobře (= fólie není vidět).