06/2020, 1,5tsi DSG, vcera prekrocilo 4500km od kupy, cakal som spotrebu vyssiu ako som mal predtym 5 rokov na 1.4tsi dsg 125k v Golfe Sporstvan, ale je zhruba rovnaka, na dialnici nizsia, v meste vyssia. Prisudzujem to prevodovke, ktora je v Karoqu v standardnom rezime nastavena ultra lenivo, prakticky jediny rozdiel, ked som raz vyskusal rezim Eko bolo "plachtenie" v neutrale, odozva na plyn prakticky rovnaka. To je za mna trosku aj minus, tak da sa to prisposobit cez individual rezim, ale aj tak.
Dlhe trasy, cca 500km do Viedne, zhruba 420km dialnica, 50km mimomesto, 30km mesto/zapchy/semafory prakticky cele prejdene s acc, priemer byva od 5.6 do 6.0 (zatial bolo auto 5x vo Viedni na tej istej trase, rozdiel pripisujem aj tomu, ze na niektorych jazdach bola zapnuta chladnicka z 12V, ale tak svoje urobi aj vietor/pocasie, teplota atd.
Kratke trasy, ktore su tiez viac menej rovnake, cca 70km, z toho cca 40km dialnica, 5-7km mesto, priemer okolo 6,0-6.2, pri dlhsej trase po meste, castom zastavovani a kratkych presunoch po meste medzi 7 az 8. Rekord pri trase cca 50km len cez obce, kde je ich dost a priemerna rychlost bola za celu trasu len okolo 60kmh bol 4.2/100.