Přejít na obsah

solitaryjayman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení solitaryjayman

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Čaute, předevčírem při přidání plynu mi začal lehoučce škubat motor (1.9 TDI), následně asi vypadl jeden válec. Další den jsem zkoušel nastartovat, motor běžel špatně (asi opět jenom na 3 válce), rozsvítila se červená kontrolka tlaku oleje a motor zhasnul. Znovu už jsem radši nezkoušel startovat - olej jsem měřil. V létě jsem měnil elektrickou lištu ke vstřikovačům, protože stará už byla vadná a motor za studena jel pouze na 3 válce. Nemyslíte si, že by to mohlo být opět tou lištou? I když to by se asi nerozsvítila kontrolka tlaku oleje... Díky moc za jakékoliv rady.
  2. Ano, příčinou byla vadná elektrická lišta ke vstřikovačům (konkrétně chyba v elektrickém obvodu na čtvrtém válci). Díky za tip!
  3. Čaute, motor 1.9 tdi v jedničkové fabii se při ohřívání začne třepat, má zvýšenou spotřebu, do otáček normálně jde při přidání plynu, ale vibrace motoru se zintenzivní. Neprojevuje se to ihned po nastartování, ale zhruba tehdy, až když je voda ohřátá cca na 70 stupňů, tak se najednou při zátěži (většinou do kopce) začne celý třepat. Žádná kontrolka se během tohoto projevu nerozsvítí. Začíná to mírným škubáním motoru v tahu. Zajímavé je, že když motor už je ohřátý a vypnete jej, tak při opětovném nastartování je vše v pořádku - bez vypnutí a opětovného nastartování tento problém ale přetrává. Nemůže to být zanesený EGR ventil, nebo by se v tomto případě rovnou rozsvítila kontrolka motoru? Nemá někdo podobné zkušenosti? Děkuji.
  4. Ahojte, řeším takový problém, že když na auto (Škoda fabia 1) svítí sluníčko nějakou část dne a kvůli tomu se celé auto hodně nahřeje, tak pak při otočení klíčkem, vůbec neproblikne kontrolka žhavení a auto poté nejde nastartovat. Jakmile auto ochladne (např. na druhý den ráno) nebo stojí přes den ve stínu, tak žhavení problikne a fabia nastartuje okamžitě. Nutno podotknout, že při jízdě šlape jako mašinka (naškube, nezdechne apod.). Pročítal jsem si fóra a jedinou relevantní odpověď, kterou jsem našel na podobný typ problému, byla týkající se výměny relé 109, které by se mělo nacházet v palubovce pod volantem. Chtěl bych se zeptat, zdali máte ještě i jiné typy, které by mohly být příčinou výše popsaného problému. Děkuji za jakoukoliv odpověď.
×
×
  • Vytvořit nový...