-
Počet příspěvků
14 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení PavelF
-
Zdravím, podařilo se to někomu vyřešit? Mám S3 ze září 2021 a chová se to zasr takto. Pti zapnutí navigace (jedno jestli zabudovaná nebo waze přes android auto) tak se přepne virtuální kokpit do režimu mapy. Akorát mohu vypnout zobrazení mapy v kokpitu, ale to se jen neobjeví mapa ale navigační šipky, takže k přepnutí stejně dojde. Navigace Amundsen. Díky.
-
Zdravím, od výroby mám nastaven naprosto nesmyslný termín návštěvy servisu za 2 roky nebo po 30 000km. Chtěl jsem si ty data upravit na poloviční. V infotainmentu jsem si položku našel akorát u ní mám uvedeno, že je blokována - nedokončená registrace nebo co. Tušítě někdo jak to zaktivovat, abych si to mohl sám urpavovat? Prodejce mi tvrdil, že ta možnost je bez nutnosti návštěvy servisu. Děkuji.
-
Zdravím, tak kára už je doma :-) Podle rodného listu vozu vyrobeno 21.9.2021. FYI: Prodejce mi tvrdil, že auto bude vyrobeno ve 39 týdnu 2021, ale pak mi volal ve 38, že jim auto stojí na dvoře a je připravené. Samozřejmě radost z mé strany, ale také překvapení - zejména když jsem si ten den přečetl, že škodovka ruší směny a odstavuje výrobu. Nelze tedy predikovat kdy to bude a nebude a prodejci prostě neví. Podle mě velmi záleží na typu vozu (zejména pak z pohledu marže), datu objednání a především konfiguraci od které se také odvíjí množství čipů ve voze a pak prostě štěstí. Co mám info, tak jim prostě přijede do škodovky kamion čipů a podle toho co jim přijede se snaží zkompletovat nebo dodělat co nevíce vozů, aby je mohli distribuovat. Velmi lehce se tedy stane pokud nějaké auto stojí už půl roku odstavené, ale čipy dojedou a nelze toto auto dokončit, tak prostě stojí dál a vyrobí se jiné auto, které bylo objednáno třeba před měsícem, tak to prostě je a nic s tím nejde dělat. Jinak já měl ve smlouvě termín dodání 04/2022 a objednával jsem 18.6.2021. Přeji všem pevné nervy a pokud možno překvapivé štěstí, které potkalo i mne :-)
-
Zdravím všechny, překvapivá aktualizace stavu mého SIII Combi. V pátek mi volal prodejce a auto je již vyrobeno a čeká u prodejce na převzetí. Takže akorát dořešit pojistku, doplatek a zřejmě příští týden si pro něho jdu. :-)
-
PavelF si změnil profilovou fotografii
-
3.3. Kupní cena předmětu koupě je stanovena na základě ceníku platného v den uzavření smlouvy. 3.4. Ke zvýšení celkové kupní ceny předmětu koupě dojde v případě, když v době mezi uzavřením kupní smlouvy a ujednaným termínem dodání dojde ke zvýšení sazby DPH vztahující se k předmětu koupě.
-
Kdy si objednával auto? Díky za info.
-
Z ofiko Škoda Auto mám informaci, že čekačka na Superb Combi 2.0 TSI 140kW cca 24-26 týdnů, ale nevěřím tomu. Ono při dotazování na Škoda Auto i všemožné dealery to bude vždycky cca půl roku nebo i méně (v případě Combi), ale jakmile dojde na kupní smlouvu, tak prd, 48 týdnů a buď podepiš a čekej a nebo uteč. Nicméně co jsem se tak ptal kolem, tak s objednáním nových vozů je to všude obdobné. Subaru mi řeklo únor 2022 nejdříve. Pokud někdo chce auto hned, vybrat jedině skladovku, jinak čekat, čekat a čekat. P. S. Možná příští léto se v tom Dragonu i projedu 😄
-
Rozhodl jsem se stejně, tedy také bez DCC. A je potřeba říct, že těch 15mm je podle mě znát. Ve verzi L&K, kde je podvozek výše se to auto chová jinak, tam pak to DCC asi dává smysl více. Já navíc jdu ještě do kol R18, kde je to o poznání lepší než R19, sice nevypadají tak dobře, ale z jízdních vlastností jsou lepší. Jak jsem psal výše - varianta auta se sníženým podvozkem (Sportline) a R18 koly bez DCC mi zkrátka přijde lepší než s DCC.
-
Já jsem auto objednával v Praze, ale jak jsem psal. Dostal jsem rovnou předpokládaný termín 48 týdnů, takže duben 2022, čili do tohoto data dlouhá doba a bůh ví, kdy to bude. Nicméně je vidět, že co salón, to jiná informace. Psal jsem mimo jiné přímo na Škoda Auto s dotazem, jak dlouho trvá dodání vozů Superb Combi Sportline a bylo mi řečeno, že 24-26 týdnů. Těžko z toho tedy asi dedukovat jak to bude/nebude. Evidentně nějaké díly chybí a Škoda sama neví kdy je bude mít jelikož dodavatelé budou tvrdit to samé atd. Nicméně zákon schválnosti - smlouvu odmítneš, respektive odstoupíš a příští týden Škoda naskladní díly a bylo by to. Neodstoupíš a za půl roku budeš podepisovat další dodatek na další měsíce. Tohle je na prd no. Kdybych mohl tak sáhnu hned po skladovém voze a neřeším, ale chtěl jsem takovou konfiguraci, která se nikdy skladovou nestane, tak si holt musím počkat. Také nerozumím tomu jak je možné, že jednotlivý dealeři mají pořád co nabízet jako skladové nové vozy bez nájezdu, když pak není možné vyrobit a dodat objednaný kus X měsíců - nevěřím, že jsou to všechno nějaké atypy oproti skladovkám na salónu. No uvidíme. Každopádně odstoupíš nebo podepíšeš dodatek?
-
Zdravím, dnes jsem objednal SIII Combi Sportline, 2.0 TSI 140 kW. Do smlouvy jsem dostal předpokládaný termín dodání vozu 48 týdnů, tedy 3.4.2022. Důvodem je prý korona atp. Údajně může být vyrobeno a dodáno v rozmezí 24-48 týdnů, ale že nelze nic zaručit. Můžu tedy jen doufat, že se onich 48 týdnů nenaplní.
-
Já jsem nakonec zvolil variantu bez DCC. Zjišťoval jsem si i možnost výměny za normální tlumiče a bylo mi řečeno, že to možné není. Tedy jak se jednou zvolí DCC, tak to bude vždy už s DCC kvůli připojení, řídící jednotce atd. Určitě věřím, že existuje nějaká možnost jak to obejít nebo udělat, ale pro normálního smrtelníka je to akorát komplikace a usoudil jsem, že si teď dávat DCC a poté nahrazovat normálníma tlumičema nedává smysl. Zkusil jsem si obě varianty, tedy jak s DCC, tak i bez. Za sebe musím říct, že jsem nějaký významný rozdíl nepoznal a to jsem schválně jel na kostkách nebo rozbitější cestě. Naopak mi přišlo, že v zadu v autě to místy bylo ještě horší s DCC než bez toho. Mě prostě přijde, ze ten snížený podvozek na to má vliv. DCC jsem zkoušel i v Kodiaqu a tam mi přišlo, že efekt vidím, ale možná to už byl jen subjektivní pocit. Tak či tak jsem nakonec usoudil, že příplatek 17k za DCC + případně výměna za 40k pro mě do budoucna není perspektivní a zůstávám u standardu. Co bych ale podotknul je velikost kol. Ty 19 kola mají tak nízký profil a jsou tak velká, že jsem měl pocit, že ta pneumatika tam skoro není a jedu už po tom litém kole a dost to drncá. Ano vypadají dobře, o tom žádná, ale tím jejich bebefity podle mě končí. Já osobně jsem tedy zůstal u 18 a ten rozdíl je dost znát. Pro mě mnohem lepší volba z pohledu ceny pneumatik, litých kol, možnosti přezutí, jízdních vlastností a to i když nevypadají tak dobře jako 19. Abych to shrnul. Za mě vyhrála varianta 18 kola bez DCC. U 19 kol bych o tom DCC asi uvažoval, ale když jsem si to spočítal tak to byl pro mě další argument proč do toho nejít. Tím nechci nic hatit ani nikoho navádět jen píšu svůj názor a vlastní pocit.
-
Zdravím, uvažuji o koupi nového S3 Combi ve výbavě Sportline v rámci které je už snížený sportovní podvozek o 15mm než standard. Výrobce umožňuje si auto doplnit o DCC podvozek, respektive tlumiče. Chtěl bych se zeptat na Váš názor co si o tom myslíte - má to smysl? je to na nic? Případně jestli opravdu pociťujete nějakou výraznou změnu oproti normálním tlumičům s ohledem na české cesty. Hned jako druhý dotaz - kdybych si tuto možnost zvolil/vybral je možnost v budoucnu nasadit místo adaptivních tlumičů normální tlumiče nebo jsem odsouzen k tomu mít už vždy jen DCC tlumiče? Jde o to, že kdybych nebyl spokojen, nebo mi to přišlo bez efektu, tak jestli je možnost to libovolně měnit. Když jsem viděl cenu jednoho tlumiče, tak mi málem jeblo, proto se na to ptám. Jsem spíše toho názoru nedávat to tam, ale nechtěl jsem to zase úplně zahodit. Díky za jakoukoli informaci.
-
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli má někdo informaci o tom, zda uvedený motor (2.0 TSI 140kw, kód EA888, rok 2021) má kombinaci přímého i nepřímého vstřiku. V technickém popisu je v katalogu napsáno pouze přímé vstřikování - viz příloha 2021.pdf Nicméně to samé bylo napsáno i u předchozích motorů. např. v roce 2016 - viz příloha 2016.pdf a o těchto motorech mám informaci, že mají kombinovaný přímý i nepřímý vstřik paliva. Předem díky za jakékoli info. Omlouvám se, jestli už někde téma je založeno - hledal jsem, ale přesně toto co hledám jsem nenašel. 2016.pdf 2021.pdf
-
Pokud by někoho zajímalo, tak aktuálně mám informaci přímo z info Škoda Auto: Automatické převodovky DSG : - benzinové a naftové verze - vždy 7-mi stupňové - plug-in hybrid - vždy 6-ti stupňová - pro motory s točivým momentem do 250 Nm (1.5 TSI evo, EA211) - DQ200 se suchými spojkami - pro motory s točivým momentem nad 250 Nm (2.0 TSI, kód EA888, 2.0 TDI evo, kód EA288) - DQ400 s mokrými spojkami - pro plug-in hybrid - DQ400e s mokrými spojkami