-
2.0 FSI (110 kW)
Já mám natočeno 384k a auto jezdí stále. Od výměny do výměny co 15kkm to klesne z Max na Min což je asi litr? takže tak. A zakarbonované to je jako prase a stejně to jezdí. Stejně tak do toho leju N95 od samého začátku... a stejně jezdí
- Nezávislé topení Webasto - problémy
-
2.0 FSI (110 kW)
jj bývá zvlášť ještě napínák a řetěz. Teda autorizák to asi bere komplet, nevím. Každopádně já když měl rozdělaný dekl, že ten řetěz a napínák vyměním, tak ani za boha nešlo povolit šroub nastavovače. Jako ani rázákem ani tyčí. Tak jsem to tam nechal a jen vyměnil napínák což přes řetěz byl voser neskutečný. Znova už bych to nedělal. A buď to nechal někoho udělat nebo se na to rovnou vy...
-
2.0 FSI (110 kW)
@cico86 Tak co jsem se teď koukal tak jsem vč. DPH někde na 7k Kč jen za material (conti sada rozvody + pumpa + klinový s napínákem). Celkem vážně přemýšlím, zda si to neudělám sám.. jestli mi za to ten čas stojí nebo to nechám někomu udělat. @markos já mám najeto 360k km, ventily zasviněné jako prase, saní taktéž. Ze sání to není v lidských silách dostat. Z ventilů ještě dejme tomu.. Nicméně auto jezdí jen a pouze na N95 a jezdí stále. Teď jsem vyměnil olej a za 15kkm si to vzalo litr. Je to předokolka, která při 140 točí 3500 ot.
-
2.0 FSI (110 kW)
Ahoj, na kolik vás vyšla výměna rozvodů na FSI vč. pumpy?
-
Výměna oleje v 2,0 FSI
Najeto 345 tis. Km a od výměny do výměny (15tis) = 1l oleje.
-
VCDS kódování
Ahoj, pls o info: už roky používám kabel + VCDS verze 11.11.2 tuším.. Avšak už je dávno verze přes 20.. Stáhnul jsem si nejnovější, ale se starým kabelem to nechodí. Nenačte auto. Stará verze 11 chodí stále. Tedy kabel je vázany na tu verzi? Bavíme se o klonu kabelu. Řešením je tedy koupit nový kabel s novým softem?
-
Spotřeba
7,52l/100 = průměr za posledních 200 tis.km. Za poslední 1/4 rok což je 5 tis.km avg. 7,14. Cesty tak 60-70% dalnice. Zbytek couračky po Praze.
-
Výměna "Napínače řetězu" a klepání při volnoběhu
Souhlasím s výše popsaným. Ten šroub co drží přenastavovač nejde povolit ani 2000 Nm rázákem. Vyžvejkaly se zoubky. Jedině odvrtat. Bez toho se napínák ani řetěz sundat nedají. To jen tak pro někoho, kdo by nad tím uvažoval.
-
Výměna EGR ventilu - 2,0 FSI 110kW
Nesetkal jste se někdo s tím, že by se dalo vyměnit to plastové ozubené kolo? Resp. to velké kde se nejčasteji zuby vyžvejkají mě potkalo a vyměnil jsem za nové z ali. Případně se dá pootočit. Ale ted se vydrali zuby vysloveně na té ose, která otvírá / zavíra ventil Zatím co jsem googlil, tak nikdo nahradu neděla. Což by značilo kuli takové blbosti kupovat nový egr.
-
2.0 FSI (110 kW)
Taky bez šlapání na plyn?
-
2.0 FSI (110 kW)
Ahoj všem, prosím, můžete mi někdo popsat správný způsob měření kompresních tlaků? V dílenské příručce je napsáno: Teplota motorového oleje musí být nejméně 30 °C Elektrické napájení v pořádku Otevřít víko pojistkového boxu v motorovém prostoru a vytáhnout pojistku F26 napajecího relé pro Motronic -J271- Demontovat zapalovací cívky a svíčky Zkontrolovat kompresní tlak Zastartovat motorem Spouštěčem protáčet motor tak dlouho, až kontrolní přístroj nezaznamená a nezobrazí žádný nárůst tlaku Dále je v DP pro motory BLR, BLX že nový motor měl 13-16 barů, bez opotřebení 8 barů. Pro kod motoru BLY pak nový 11-14 barů. Mez opotřebení 7 barů. Udělal jsem to přesně dle návodu a naměřil jsem na všech válcích 15 barů. Jemné niance tam samozřejmě byly typu 14,8-15, ale to ted nemá takový vliv. Upřímně nečekal jsem, že po 320 tis.km naměřím jen o 1 bar menší tlak než u nového auta... Je mi to trochu divné. Jde mi o to, že jsem se na netu setkal s instruktážním videem, kde odpojili úplně jiné relé a navíc při startování sešlápli plyn až na podlahu.
-
Přestavba xenon na bixenon u předface světel
Ahoj, oživím staré téma: chci se zepat jaký rozměr xenon projektoru mám shánět na O2 pred fl.? Na netu jsou rozměr 2"; 2,5" a 3 palce.. Jestli to budou bixenony nebo xenony to mi je jedno. Rád bych světla rozlepil a dal tam nové čočky s projektory. Ta stará už jsou vysvícená.
- Nezávislé topení Webasto - problémy
-
Ruční brzda
Ahoj, pls netušíte někdo jakým Nm momentem se má dotáhnout ta M8 matka co drží páku ruční brzdy? Nikde (ani v DP) jsem to nenašel, tak jsem dal 35Nm...
Hlídač
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva