Přejít na obsah

vvvlc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vvvlc

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, mam F3 kombi 81kw, na display se mi objevila hlaska Zavada start stop a sviti EPC. Moje cinska diagnostika me ukazala chybu P0111. Podle https://www.carobdcodes.com/skoda-p0111-intake-air-temperature-circuit-rangeperformance-problem.shtml to vypada na problem s teplotnim cidlem. Zavada nezmizela ani kdyz jsme nechali auto pres noc vychladnout a rano kdyz byl chladek tak po nastartovani se stale zobrazovala chyba. Po nekolika dnech jsme byli v servisu a tam rekli, ze to byla docasna zavada, kterou odstranili resetem pres diagnostiku a doporucili nam pridat tlumeni predni kapoty. Pry Skoda nedava tlumeni rovnou z vyroby, aby se usetrilo, a protoze teploni cidlo je moc blizko kapote, tak to muze zlobit. 1) Pomohlo nekomu to tlumeni? 2) Nebo jen mazete tu diagnotickou hlasku? Diky V
  2. @Pawouk muzes pro me rozvest jak to provadis? "Vymést pavouky znamená vytáčet motor do maximálních otáček. " jak dlouho tak jedes na jaky rychlostni stupen Ja jsem to pochopil tak, mam jet na 6rs misto 5. takze rychlost bude stejna otacky nizsi.
  3. Diky @houmr za sepsani exaktnich pravidel. Dokud jsem ridil cizi auto, tak jsem jezdil tak, jak jsem se to naucil v autoskole. Ted uz mam vlastni, tak bych se rad ujistil, ze to auto nenicim :-). Jezdim vetsinu cest po dalnici cca 1x tydne 100km a dlouhodoba spotreba je kolem 5.0. Pri tankovani pridavam VIF a mel jsem pocit, ze je potreba drzet otacky kolem 2500, aby se odstranovaly (nebo nevznikaly) karbonove usazeniny. Po dalnici jedu na tempomat cca 110Km/h na 5. rs a otacky jsou cca 2500 a kdyz predjizdim kamiony tak zrchlim, abych nebrzdil ostatni. Podle toho co pises (viz pravidlo 2 a 3), tak se na dalnici drzim zbytecne vysokych otacek 2500. Zkusim ubrat jak pises a uvidim co to udela. Jak se zjisti, ze se v motoru usazuje karbon? Na to je asi potreba ten motor rozebrat? V diskusich jsem zahledl, ze je potreba auto protahnout "vymest pavouky", ale nikde jsem presne nenasel, co se tim mysli. Ja si to vylozil tak, ze behem jizdy po dalnici zrychlim na 5min na 130Km/h na 6rs, delam to dobre? Co presne myslis tim "mas start stop"? Obvykle jezdim z kopce dolu se zarazenou rychlosti, abych brzdil motorem. Temto pravidlum rozumim a myslim, ze je i dodrzuji: Diky a diky ostatnim za podnety. V
  4. Dobrý den, zaujal mě kurz https://www.naucmese.cz/kurz/jak-jezdit-usporne-a-udrzitelne#termin-individualni-praha. Kurz ma byt rozsireni starsich clanku: https://www.usporne.info/197-tankujte-chytre-dil-1/ https://www.usporne.info/224-jezdete-plynule-dobry-ridic-predvida-situaci-dil-2/ https://www.usporne.info/254-dodrzujte-uspornou-vzdalenost-dil-3/ https://www.usporne.info/284-vyplati-se-plachtit-na-neutral-nebo-brzdit-motorem/ https://www.usporne.info/338-nejezdete-zbytecne-rychle-zvlaste-na-dalnici-dil-5/ Byl nekdo na tom kurzu? Jak ho hodnotite v souvislosti s nasledujicim tematem Prijde me, ze pokud se budu drzet "bezpecnych" otacek tj vice nez 2000, tak to asi pujde proti tomu, co bude ten typek rikat na kurzu. A hlavne nevim jestli dlouhodoba usporna jizda nebude mit negativni vliv na zivotnost motoru. Mam F3 kombi 81kw. Diky za vase nazory V
×
×
  • Vytvořit nový...