Diky @houmr za sepsani exaktnich pravidel.
Dokud jsem ridil cizi auto, tak jsem jezdil tak, jak jsem se to naucil v autoskole. Ted uz mam vlastni, tak bych se rad ujistil, ze to auto nenicim :-).
Jezdim vetsinu cest po dalnici cca 1x tydne 100km a dlouhodoba spotreba je kolem 5.0.
Pri tankovani pridavam VIF a mel jsem pocit, ze je potreba drzet otacky kolem 2500, aby se odstranovaly (nebo nevznikaly) karbonove usazeniny.
Po dalnici jedu na tempomat cca 110Km/h na 5. rs a otacky jsou cca 2500 a kdyz predjizdim kamiony tak zrchlim, abych nebrzdil ostatni.
Podle toho co pises (viz pravidlo 2 a 3), tak se na dalnici drzim zbytecne vysokych otacek 2500. Zkusim ubrat jak pises a uvidim co to udela.
Jak se zjisti, ze se v motoru usazuje karbon? Na to je asi potreba ten motor rozebrat?
V diskusich jsem zahledl, ze je potreba auto protahnout "vymest pavouky", ale nikde jsem presne nenasel, co se tim mysli.
Ja si to vylozil tak, ze behem jizdy po dalnici zrychlim na 5min na 130Km/h na 6rs, delam to dobre?
Co presne myslis tim "mas start stop"?
Obvykle jezdim z kopce dolu se zarazenou rychlosti, abych brzdil motorem.
Temto pravidlum rozumim a myslim, ze je i dodrzuji:
Diky a diky ostatnim za podnety.
V