Přejít na obsah

ivannavi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ivannavi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahojte, sused nemoze nastartovat Fabiu II 1,2 HTP, motor toci ale nenaskoci. Cerpadlo ide, RJ je bez chyb. Ma niekdo podobny problem? Dakujem! Vlastne s chybami to je tak, ze neake naslo, po vymazani sme skusili nastartovat a stale nic... Ale po startovani to uz chyby nenaslo, mam podozrenie na snimac vackoveho hriadela. Ale ak by bol zly, tak by chybu znova pri startovani nacital podla mna. Chyby ktore naslo pred vymazanim a po vymazani a pokuse startovat uz neboli: Address 01: Engine Labels: None Part No: 03E 906 023 B Component: SIMOS91 1.2l 4V 1891 Coding: 0000071 Shop #: WSC 13765 1 Fault Found: 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal P0341 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: RPM: 896 /min Mass Air / Rev.: 168.9 mg/str Bin. Bits: 00000100 Temperature: 19.5°C RPM: 288 /min Mass Air / Rev.: 457.8 mg/str Bin. Bits: 00000010 Temperature: 16.5°C Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.LBL Part No SW: 6R0 907 379 C HW: 6R0 907 379 C Component: ABS 8.0 front H05 0002 Coding: 0002103 Shop #: WSC 13765 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 205 Mileage: 94028 km Time Indication: 0 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 205 Mileage: 94028 km Time Indication: 0 EDIT: Tak po vymene snimaca vacky, problem pretrvaval, nasledoval servis kde diagnostikovali preskocene rozvody.
  2. Trosku odbocim. Mal som na okne "smuhu" akoby od jemnej brusky (na dverach brusili lak, mozno nechtiac skrabli), ale vyzeralo to rovnako akoby to bolo neleptane. Velkost cca 2x1 cm. Rozmyslal som ako to dat dole, a skusil som neaku lapovaciu pastu co som mal v garazi - a ono to behom chvile trenia totalne zmizlo... Tak ma napadlo ci ma vyznam leptat VIN...
  3. olej som menil sam, vymazal som iba blikajuce OIL, a za par dni vyskocilo INSP auto uz ma 10rokov a olej v prevodovke meneny nebol... kde neajdem neaky postup ako sa meni + aky typ tam ide?
  4. aha tak dik. A este ma napadlo ci netreba skontrolovat prip. vymenit olej v prevodovke.
  5. Ahojte, zacal blikat INSP, predpokladam ze je to vyzva na kontrolu po 30tis. km... co mam vsetko skotrolovat (vymenit) aby som to mohol vynulovat? mam najazdenych 124tis km. Olej meneny nedavno. Rozvody menene okolo 90tis, sviecky myslim tiez. Ak nemam problemy a nic nevyhodi z VAG-u mozem to vynulovat a jazdit dalej? O1 1,6 55kW 1998 Dakujem
  6. bude tam 120tis Km... jasne ze tu hadicku dam vymenit ale nemyslel som si ze by to mohla byt pricina lietania otacok.
  7. Pekny den, mam problem, zacali mi klesat otacky, ked bezi auto na volnobeh spravi to chvilu po nastartovani (cca 1-2 min), ale ak zapnem napr. svetla alebo vyhrievanie okna klesnu ihned. Klesaju aj pocas jazdy pri vyradeni rychlosti. Rozobral som klapku, vyzera OK, vycistil som ju, aj kontakty na potenciometri, problem pretrvava. Napojil som to na PC, tu je vypis z VAG 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky 00282 - Ovladac skrtici klapky (V60) 36-10 - preruseni - Sporadicky Ta lambda blbla predtym, pricinou je asi netesnost vyfuk. potrubia. Nemal som este cas odstranit to. Tie ostatne chyby tam neboli. Skusal som aj vycistit kontakty veduce od vstrek. ventila. Je mozne to neako premerat ci tam ide signal? Ake hodnoty tam maju byt? Octavia r.v. 98, benzi 1,6 55kW Dakujem Skoro som zabudol ze po vypnuti motora my nieco sycalo v aute... zistil som ze je popraskana hadicka veduca od tej ovalnej ciernej nadobky (ku ktorej je pripevnena nadobka na brzdovu kvapalinu). Nasiel som ju ako podtlakove potrubie so spetnym ventilom, a je popraskana prave okolo toho ventilu. Moze to byt pricina? Naco tam ta hadicka vobec je?
×
×
  • Vytvořit nový...