Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Kubenec

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Koukal jsem do ETKY a cena za 6Q1 423 291 DX je nějakých 3400,- a je to jako vyměnitelný díl
  2. Nemám auto u sebe, ale divné je, že řizení jde normalně a chyba je tam hned od startu studeného auta a nejde smazat. A hlavně ta poznámka - Nesmyslný signál. Té nerozumím Ted jsem mluvil se svagrem a jsme schopni to zkouknout příští týden. Pak dám nějak vědět, kam jsme se pohli.
  3. Vážně nedokáže někdo poradit?
  4. Kubenec odpověděl na TriX_so's téma v Elektrika
    Nejak nechapu jak mohl kabel s prevodnikem ELM327 fungovat na VAG autech a to jeste na HTP. Kup KKL-USB a mas po starostech. Maka bez problemu na autech VAG do RV2004.
  5. Ahoj, potrebuji poradit. Svagr ma moji byvalou Fabuli 1.2 HTP 47kW 2004 bez ABS. A ted mu vyzkocila chyba na servu KOYO 00817 teplotni ochrana servorizeni - nesmyslny signal. Chyba jde smazat, ale kontrolka na palubce sviti dal a po nacteni se opet vypise. Kde hledat zadrhel, protoze servo maka bez problemu. Predem dekuji za pomoc.
  6. Kubenec odpověděl na mirecoslav's téma v Elektrika
    Ahoj, potrebuji poradit. Svagr ma moji byvalou Fabuli 1.2 HTP 47kW bez ABS. A ted mu vyzkocila chyba na servu KOYO 00817 teplotni ochrana servorizeni - nesmyslny signal. Chyba jde smazat, ale kontrolka na palubce sviti dal a po nacteni se opet vypise. Kde hledat zadrhel, protoze servo maka bez problemu. Predem dekuji za pomoc.
  7. Kubenec odpověděl na TiGeRZ's téma v Podvozek
    Stalo se mi to po 1,5 roce u VW Sharan, ale od Febi a na cepu rizeni.
  8. Uz to vzdal.
  9. Mluvil jsem s nim, ale ma jasno. Chce to dodelat a rika co na tom muze byt? Rikal jsem mu, ze kdyz tohle proda a koupi neco jineho, bude ho to stat cca o tech 20t kc vic a ma to bez prace a origos. Mozna neco na vic.
  10. Co vim ja, tak by musela byt nova skrin rizeni, servo vcetne RJ, hadice a kabelaz. Ptam se hlavne na jine veci. Treba uchyty a atd.Komunikace CAN v aute je a nic jineho pro provoz nepotrebujem. Cenu jsem mu nastinil pres ETKU asi 30t kc, ale on to chce z nejake bouracky. Tam by se mohl dostat na min, cca 15t kc.
  11. Ahoj, znamy ma Juniora bez serva a chtel by ho domontovat. Podle DP by to po el.strance nemel byt problem. Ale otazka zni co ostatni veci? Muzete mi nekdo fundovanej poradit zda ma cenu se do toho poustet? Dekuji Jakub
  12. To je pravda. Nejednou se mi to taky povedlo z HTP-kou. Vedle stal frajer z 1,6 a nemel sanci. Do 60km/h byl druhej v poradi:D a to se snazil. AZQ melo kratky prevody a rychle se dokazalo ozivit. To moje zkusenost po 4letech uzivani. Do cipu u tohoto motoru podle me nema cenu vrazet penize. Vykon jde nahoru o max 6kW a kroutak o 15Nm. No nevim zda kopanec toho zajice nekdo pozna. U preplnovanych motoru to vyznam ma, ale u atmosferaku podle me ne. Kolega ma Ibizu 1,4 16V 63kW a po cipu nepoznal skoei zadny rozdil.
  13. Tak jsem mel dnes auto na VAGu a po ujeti 530km od vymeny je bez chyby v pameti. Tak to bylo na tuty tema civkama. Asi mu ovsem zacalo hucet lozisko, ale to uz je jinam. Ty auta nas proste zamestnavaji porad.
  14. Kubenec odpověděl na kimmi's téma v Motor 1.2 HTP
    Stějne to máte dobrý i s tou Haťapkou. Já mám těd VW Sharan 1,9 TDi PD AUY a motor bez použití bufa neohřeju ani po 50km na teplotu, která otevře termostat (cca 82st.). Samozdřejmě mám topení na climě nastaveno na 26- 27st. a ventilátor 2/3. Holt 11,5lt vody a 6m trubek pod autem udělá své A to nemluvím o koloně, tam to padá před očima. Při nižší teplotě topení to jde bez problémů.Diesel má prostě malý tepelný ztráty a to se projevý na ohřevu. Omlouvám se příspěvek, který se nepřímo pojí k tématu.
  15. Tak jsem to dnes vyměnil. Cena za všechny 3 kusy cca 1530,- originál VW-groub. Auto je výrazneji citlivější na plyn a bez razů po rychlém sešlapnutí plynu na neutrál. Ani se na neutrál netřese mikrovibracemi. Zda se chyba tlaku vrátí budem pozorovat v průběhu času, auto není totíž moje, ale švagra.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.